Napraattopic deel 83
maandag 22 mei 2017 om 22:06
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 1 juni 2017 om 23:03
Het was echt grappig vorige week. Ik stond dus helemaal vooraan bij Doe Maar, en zoals te doen gebruikelijk was ik voor Ernst z'n toetsengeval gaan staan. En echt he, toen Ernst ineens voor mijn neus kwam staan maakte mijn hart echt een sprongetje. Voor de rest heb ik me wel ingehouden hoor, ik hield het bij krankzinnig glimlachen en dito zwaaien. Hij zwaaide zelfs terug
donderdag 1 juni 2017 om 23:04
donderdag 1 juni 2017 om 23:05
't Was iets met dat hij 50 jaar in het vak zit. Of het specifiek over CCC Inc ging weet ik niet, ik dacht meer een algemene terugblik.Lady_Voldemort schreef: ↑01-06-2017 23:00Maar wel lief hoor, dat je aan me dacht. Ging het om CCC Inc? In dat geval moet ik daar ook nog even kijken, ik heb nog een heel klein beetje vakantiegeld over
![]()
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
donderdag 1 juni 2017 om 23:06
donderdag 1 juni 2017 om 23:08
Die heb ik ook.
Die steunen bij de wc zijn ideaal om lege wc-rollen achter te klemmen ( staat best rond en gezellig)
En mijn bejaardendouchestoel roest onder mijn blote billen weg maar ik ben er erg aan gehecht. Iets met liefde.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
donderdag 1 juni 2017 om 23:08
Oh, die heb ik gezien ja. Vijftig jaar alweer, zo oud ben ik nog niet eens. Maar hij danst nog als een jonge god, zag ik vorige week.
donderdag 1 juni 2017 om 23:09
donderdag 1 juni 2017 om 23:11
Eerst in bad en deurtje dicht en dan vol laten lopen.MoirenPhae schreef: ↑01-06-2017 23:08Ik krijg op Viva af en toe zo'n reclame voor een instapbad. Met een deurtje aan de zijkant. Maar dan loopt het water er toch uit?
Ink, ik ben echt heel blij voor jullie.
Ik snap alleen niet waarom je er niet gewoon blijft wonen.
Try something new today. For example: make a good decision.
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
Je moet hem ook volgooien als je erin zit. En al je hem dan te vol gooit, dat je bijna verzuipt, doe je het deurtje open en bel je de brandweer.MoirenPhae schreef: ↑01-06-2017 23:08Ik krijg op Viva af en toe zo'n reclame voor een instapbad. Met een deurtje aan de zijkant. Maar dan loopt het water er toch uit?
donderdag 1 juni 2017 om 23:12
Test-pb verstuurd. Man man man, ik pb in een paar weken meer dan in mijn hele forumtijd bij elkaar.
Moi, dat waar ik over liep te panikeren vorige week (en waar ik n vaag vermoeden van heb dat het de reden is van kia's pb) was inderdaad paniek om niks.
t Is goed gekomen. Nog bedankt voor je steun! En Roos ook!
Moi, dat waar ik over liep te panikeren vorige week (en waar ik n vaag vermoeden van heb dat het de reden is van kia's pb) was inderdaad paniek om niks.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
donderdag 1 juni 2017 om 23:13