Napraattopic deel 85
zaterdag 17 juni 2017 om 21:40
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 21 juni 2017 om 14:59
Zijn dat allemaal moderators, Beheerders, CM-men en Juun-nen ?
missie_m wijzigde dit bericht op 21-06-2017 15:00
0.87% gewijzigd
LOEP ME MAAR aub.
woensdag 21 juni 2017 om 15:00
Echt niet? Ik weet ook niet wat het deze keer geschreven heeft waardoor het een ban heeft gekregen, maar ik heb het verschrikkelijk nare dingen zien schrijven in bewoordingen die ik niet eens graag zou willen herhalen als voorbeeld van wat het geschreven heeft.
woensdag 21 juni 2017 om 15:01
woensdag 21 juni 2017 om 15:05
woensdag 21 juni 2017 om 15:13
Misschien vind zij dit van jullie opmerkingen en gedachten, maar jullie zijn met meerderen en daarom mogen jullie dit vermoeiend vinden en zij niet? "Geduld is een schone zaak"shifty schreef: ↑21-06-2017 14:56Ja dat dan weer wel.
Ik weet niet of het een man of een vrouw is. Het is in elk geval een kei in het er in gooien van compleet nergens op slaande opmerkingen, om vervolgens net zo lang te draaien tot het vindt dat het verklaart heeft waarom iedereen die opmerking verkeerd begrepen heeft. De rest van de wereld is zich tegen die tijd meer aan het afvragen wat vermoeiender is; de onnozelheid waarmee iemand aan een overduidelijk scheve gedachtenkronkel vast houdt of het gedraai om dat de rest van de wereld net zo scheef te laten lijken als de gedachtenkronkel zelf.
Het vervelende vind ik altijd dat het zo de aandacht weg trekt van het topic zelf. Voor je het weet ben je 5 pagina's met gedraai verder.
LOEP ME MAAR aub.
woensdag 21 juni 2017 om 15:22
Wat een jeukfoto ooooh kijk ons nou wij zijn blij blij blij wij werken voor Sanoma
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
woensdag 21 juni 2017 om 15:22
Op seks? Dat weet ik niet, de forumster die met haar in discussie was schreef hier op napraat dat het taalgebruik mee viel, En de ban te zwaar/overdreven.
Ik heb hier een dag of twee geleden lelijkere woorden gelezen en die waren niet van Bossanova, en daar is geen ban voor 'afgevuurd'.
LOEP ME MAAR aub.
woensdag 21 juni 2017 om 15:25
Inderdaad ja.shifty schreef: ↑21-06-2017 14:56Ja dat dan weer wel.
Ik weet niet of het een man of een vrouw is. Het is in elk geval een kei in het er in gooien van compleet nergens op slaande opmerkingen, om vervolgens net zo lang te draaien tot het vindt dat het verklaart heeft waarom iedereen die opmerking verkeerd begrepen heeft. De rest van de wereld is zich tegen die tijd meer aan het afvragen wat vermoeiender is; de onnozelheid waarmee iemand aan een overduidelijk scheve gedachtenkronkel vast houdt of het gedraai om dat de rest van de wereld net zo scheef te laten lijken als de gedachtenkronkel zelf.
Het vervelende vind ik altijd dat het zo de aandacht weg trekt van het topic zelf. Voor je het weet ben je 5 pagina's met gedraai verder.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
woensdag 21 juni 2017 om 15:29
Ik heb het wél gelezen, en die ban was meer dan terecht.missie_m schreef: ↑21-06-2017 15:22Op seks? Dat weet ik niet, de forumster die met haar in discussie was schreef hier op napraat dat het taalgebruik mee viel, En de ban te zwaar/overdreven.
Ik heb hier een dag of twee geleden lelijkere woorden gelezen en die waren niet van Bossanova, en daar is geen ban voor 'afgevuurd'.
woensdag 21 juni 2017 om 15:31
missie_m schreef: ↑21-06-2017 15:22Op seks? Dat weet ik niet, de forumster die met haar in discussie was schreef hier op napraat dat het taalgebruik mee viel, En de ban te zwaar/overdreven.
Ik bedoel niet specifiek op seks en niet specifiek de afgelopen paar dagen. Ik ga het ook liever niet herhalen, maar volgens mij was jij een kei in het naspeuren van dingen die mensen eerder gezegd hebben, dan moet je toch ook de verschrikkelijk nare dingen tegen zijn gekomen?
En als we het omdraaien; kan je wel een positieve constructieve bijdrage vinden?
anoniem_216133 wijzigde dit bericht op 21-06-2017 15:32
3.40% gewijzigd
woensdag 21 juni 2017 om 15:32
De " pech " is, dat je een vette ban krijgt als je al een keer gewaarschuwd bent. En als je al een keer een ban hebt gehad. Wat ze , of hij, schreef was op zichzelf staand niet de straf waard die ze/ hij nu kreeg, maar het is een opsomming van dingen. En heel terecht in dit geval.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
woensdag 21 juni 2017 om 15:32
Inderdaad. Je kunt ook met niet- lelijke woorden iets lelijks zeggen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
woensdag 21 juni 2017 om 15:37
Ik heb mogen 'ervaren' dat er forumsters waren die eerlijk en neutraal bleven en het zelfs voor me opnamen toen een kleine onnozelheid werd opgeblazen alsof het een ramp was. En ik heb geen banwaardigheid gelezen bij Bossanova.
In de bres dus. Die zelfde houding, maar dan in tegenovergestelde richting, merk ik wel bij 'de velen in de napraatwereld'. Wat is jouw motivatie daarbij?
LOEP ME MAAR aub.
woensdag 21 juni 2017 om 15:43
Dat is op zich best heel erg knap, vind ik dan. Doodvermoeiend, tenenkrommend, maar doe het haar maar eens na!shifty schreef: ↑21-06-2017 14:56Ja dat dan weer wel.
woensdag 21 juni 2017 om 15:47
shifty schreef: ↑21-06-2017 14:56Ja dat dan weer wel.
LOEP ME MAAR aub.
woensdag 21 juni 2017 om 15:48
Prima dat je mijn woorden aanhaalt maar dan wel in juiste bewoording aub. Ik schreef niet te zwaar/overdreven, ik vroeg of de straffen verzwaard waren want ik vind 48 uur best een zware straf voor provoceren.
Als ik hier lees dat dit niet de eerste keer is dat ze het boekje te buiten ging is de straf m.i. terecht.
woensdag 21 juni 2017 om 15:54