Napraattopic deel 86
zaterdag 24 juni 2017 om 13:02
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 25 juni 2017 om 11:42
Nee, liever niet.
zondag 25 juni 2017 om 11:45
zondag 25 juni 2017 om 11:46
Working on it!impala schreef: ↑25-06-2017 11:29.
Ik denk dat we op den duur best een ánder forum kunnen bouwen dat meer mogelijkheden heeft en ook groot kan worden.
Ik heb niet zo'n zin om me steeds tussen de fokkers te begeven. En al helemaal geen zin in fokkers in onze topics.
Fok is ook gebouwd door een vrijwilliger he, En kijk eens waar ze nu zijn. Voor hen was Big Brother de boost. Voor ons het ter ziele gaan van Viva. En wij hebben hier ook zo onze Nico Dijkshoorns
Maar eerst iedereen verzamelen op het schaduwforum, zodat we elkaar kunnen blijven vinden.
https://schaduwviva.forum2go.nl
Het schaduwforum is ook vooral om na te denken over een goed werkend, ánder forum
En daar hebben we al de mogelijkheden voor, want Mamica biedt aan om een fatsoenlijk forum te bouwen
668, the neighbour of the Beast
zondag 25 juni 2017 om 11:46
impala schreef: ↑25-06-2017 11:29.
Ik denk dat we op den duur best een ánder forum kunnen bouwen dat meer mogelijkheden heeft en ook groot kan worden.
Ik heb niet zo'n zin om me steeds tussen de fokkers te begeven. En al helemaal geen zin in fokkers in onze topics.
Fok is ook gebouwd door een vrijwilliger he, En kijk eens waar ze nu zijn. Voor hen was Big Brother de boost. Voor ons het ter ziele gaan van Viva. En wij hebben hier ook zo onze Nico Dijkshoorns
Maar eerst iedereen verzamelen op het schaduwforum, zodat we elkaar kunnen blijven vinden.
https://schaduwviva.forum2go.nl
Ik zou ook best graag een ander forum willen wat goed loopt en wat los staat van een producent. Niet een schaduwforum, maar een forum wat gewoon goed opgezet wordt.
zondag 25 juni 2017 om 11:47
Nee het is weer weg.
Bizar dit. Ik blijf het proberen.
.
zondag 25 juni 2017 om 11:49
Dat kost gewoon tijd. Maar oude linkjes van viva die ik vind in google werken vaak niet meer, dus de hoeveelheid nieuwe gebruikers dat naar viva zal komen zal ook steeds minder worden.Ana_Isabel_ schreef: ↑25-06-2017 11:06Je hebt wel degelijk een punt..
Voor nu gaan waarschijnlijk alleen degenen er naartoe die goed met elkaar overweg kunnen. En hoe breng je het forum " aan de man" zogezegd? Anders wordt het toch gewoon een kletsgroepje?
www.sayswho.nl - het NIEUWE forum - Says who? Says you!
zondag 25 juni 2017 om 11:49
Misschien moeten we dan ook gewoon meteen goed beginnen. Met Mamica, Marels, Lady V en iedereen die maar wil helpen. Zonder Yas en Tass natuurlijk
.
zondag 25 juni 2017 om 11:50
Dit.
Maar daar wordt nu aan gewerkt blijkbaar? Het schaduwforum is een voorlopig forum?
Life is short. Eat dessert first.
zondag 25 juni 2017 om 11:52
Serieus?
Het kan aan mij liggen, maar ik heb je nog niet kunnen betrappen op een fatsoenlijke discussie (met argumenten enzo) of dat je het überhaupt leuk vind om van mening te verschillen met anderen.
zondag 25 juni 2017 om 11:53
Het steekt mij gewoon dat viva geld verdient dankzij de gebruikers van dit forum maar zo weinig voor ze doet.
Ze steken wel tijd in het schrijven van idiote blog berichten die voor meer kliks (is geld) zorgen.
Ze steken wel tijd in het schrijven van idiote blog berichten die voor meer kliks (is geld) zorgen.
www.sayswho.nl - het NIEUWE forum - Says who? Says you!
zondag 25 juni 2017 om 11:54
Ana_Isabel_ schreef: ↑25-06-2017 11:06
Je hebt wel degelijk een punt..
Voor nu gaan waarschijnlijk alleen degenen er naartoe die goed met elkaar overweg kunnen. En hoe breng je het forum " aan de man" zogezegd? Anders wordt het toch gewoon een kletsgroepje?
Not really. Ik ben er ook bij
Als de noodzakelijke luis in de pels, zeg maar.
En ik stel me beschikbaar als mod
Not really. Ik ben er ook bij
Als de noodzakelijke luis in de pels, zeg maar.
En ik stel me beschikbaar als mod
impala wijzigde dit bericht op 25-06-2017 11:54
7.02% gewijzigd
.
Dan kun je net zo goed hier blijven.doornroosje9 schreef: ↑25-06-2017 11:50Dit.
Maar daar wordt nu aan gewerkt blijkbaar? Het schaduwforum is een voorlopig forum?
Het is de bedoeling om mensen zo in elk geval te kunnen blijven bereiken, als hier (niet geheel) onverwacht de stekker uit gaat.
.