Napraattopic deel 86
zaterdag 24 juni 2017 om 13:02
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 25 juni 2017 om 19:34
Hoeren in rolstoelen?
zondag 25 juni 2017 om 19:35
Dat is waar.Fee-de-Goede schreef: ↑25-06-2017 19:34Je kan mensen die niet je vrienden zijn op FB wel gewoon berichten sturen via messenger.
zondag 25 juni 2017 om 19:38
Ik heb geen man,ik ben ook niet werkloos en ik zit ook niet in een rolstoel.Fee-de-Goede schreef: ↑25-06-2017 19:27Maar niemand van hullie zit in een rolstoel, werkeloos (want ja met rolstoel kan je echt nooit een baan hebben ofzo) en heeft een hoerenlopende man?
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zondag 25 juni 2017 om 19:39
Dat wist ik nietFee-de-Goede schreef: ↑25-06-2017 19:34Je kan mensen die niet je vrienden zijn op FB wel gewoon berichten sturen via messenger.
zondag 25 juni 2017 om 19:40
Die van mij spendeert opvallend veel tijd zonder zijn telefoon... Zou zijn affaire klaar zijn? Of heeft hij vrij en 2 verse kittens? Moeilijk moeilijk. Ik twijfel zwaar of ik hem nog een kans moet geven of de slotenmaker moet bellen. Ik open maar een topic denk ik want we zijn ook nog getrouwd in gmg en we gooien al de inkomsten op 1 hoop. Zo dom van me! Gelukkig heb ik al een afspraak staan bij de kapper voor een kort kek rood kapsel, kwestie van goed in de markt blijven en nieuwe lover te pleasen. Goh als ik het zo overdenk komt mijn nieuwe jeugd er aan!-Puss-in-Bootz- schreef: ↑25-06-2017 19:30Die van mij is naar een TT BBQ. Zegt ie... Wie weet waar hij uithangt.
8-O
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
zondag 25 juni 2017 om 19:40
charlottew88 schreef: ↑25-06-2017 19:38Ik heb geen man,ik ben ook niet werkloos en ik zit ook niet in een rolstoel.
zondag 25 juni 2017 om 19:42
Ik had haar ooit op FB. Vergissinkie blijkbaar. In ieder geval, op een goeie dag kregen we hier een soort van onmin over een anti-asielzoekerstopic en toen was de beer los. En nee, dat bericht ga ik hier niet meer plaatsen
zondag 25 juni 2017 om 19:43
Nee dûh, dan had ze je wel meeróller genoemd.charlottew88 schreef: ↑25-06-2017 19:38Ik heb geen man,ik ben ook niet werkloos en ik zit ook niet in een rolstoel.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
zondag 25 juni 2017 om 19:45
Ik had haar ook ooit op FB.Lady_Voldemort schreef: ↑25-06-2017 19:42Ik had haar ooit op FB. Vergissinkie blijkbaar. In ieder geval, op een goeie dag kregen we hier een soort van onmin over een anti-asielzoekerstopic en toen was de beer los. En nee, dat bericht ga ik hier niet meer plaatsen. In ieder geval is het nu wel duidelijk dat ze nog geen spat veranderd is, en dat vind ik dan wel weer grappig. Dat ik na al die tijd toch gelijk blijk te hebben zeg maar
![]()
Man, wat was dat een vergissing.
zondag 25 juni 2017 om 19:46
Ik heb ooit onmin gehad op een lokale facebookgroep met net zo'n typje en die maakte gewoon lege-fake facebookprofielen aan om maar nieuwe berichten te kunnen sturen.
zondag 25 juni 2017 om 19:46
Ow gelukkig ging het niet over jou dan.charlottew88 schreef: ↑25-06-2017 19:38Ik heb geen man,ik ben ook niet werkloos en ik zit ook niet in een rolstoel.
zondag 25 juni 2017 om 19:47
Vergissen is menselijk ik heb mij ook door haar om de tuin laten leiden.Lady_Voldemort schreef: ↑25-06-2017 19:42Ik had haar ooit op FB. Vergissinkie blijkbaar. In ieder geval, op een goeie dag kregen we hier een soort van onmin over een anti-asielzoekerstopic en toen was de beer los. En nee, dat bericht ga ik hier niet meer plaatsen. In ieder geval is het nu wel duidelijk dat ze nog geen spat veranderd is, en dat vind ik dan wel weer grappig. Dat ik na al die tijd toch gelijk blijk te hebben zeg maar
![]()
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zondag 25 juni 2017 om 19:48
Dat gebeurde ook. Niet met eigen profiel.Fee-de-Goede schreef: ↑25-06-2017 19:46Ik heb ooit onmin gehad op een lokale facebookgroep met net zo'n typje en die maakte gewoon lege-fake facebookprofielen aan om maar nieuwe berichten te kunnen sturen.
ja, dat deed Eindje dus ook bij de andere forummers die ze zo'n gezellig berichtje stuurde. Alleen bij mij deed ze het onder haar eigen profiel, de sukkel.Fee-de-Goede schreef: ↑25-06-2017 19:46Ik heb ooit onmin gehad op een lokale facebookgroep met net zo'n typje en die maakte gewoon lege-fake facebookprofielen aan om maar nieuwe berichten te kunnen sturen.
Nee