Napraattopic Deel 92
dinsdag 26 september 2017 om 12:43
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 18 oktober 2017 om 00:47
woensdag 18 oktober 2017 om 00:47
Kijk, en nu ga ik dus blij naar bed.
In de wetenschap dat een enkeling nu psychische jeuk in de schaamstreek krijgt als er weer een bug is.
Dat vind ik grappig.
Sorry.
Welterusten allemaal. Succes op de bank Yas.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
woensdag 18 oktober 2017 om 00:49
woensdag 18 oktober 2017 om 09:37
Allemachtig Yas wat ruk zeg. Sterkteyasmijn schreef: ↑17-10-2017 23:48Yups. Het klinkt wel logisch want ik verstapte me alleen, geen echte smak ofzo. En dan 3 breuken terwijl een ander er slechts een blauwe plek van krijgt. En binnen een jaar 2 keer breuken. Klinkt niet best. Vroeger duikelde ik constant van mijn paard en nooit wat gebroken. Bizar ineens.
woensdag 18 oktober 2017 om 10:35
Vervelend. Je moet ook niet zo wild tekeer gaan in je tuin!
Hoe forum je, mobiel of pc? Voor beide bestaan namelijk ereader-apps. Voor pc heb je bijvoorbeeld Sigil en Icecream. Met één muisvaardige arm is dat een oplossing.
woensdag 18 oktober 2017 om 11:16
yasmijn schreef: ↑17-10-2017 23:48Yups. Het klinkt wel logisch want ik verstapte me alleen, geen echte smak ofzo. En dan 3 breuken terwijl een ander er slechts een blauwe plek van krijgt. En binnen een jaar 2 keer breuken. Klinkt niet best. Vroeger duikelde ik constant van mijn paard en nooit wat gebroken. Bizar ineens.
Voor wat het waard is, ik brak een poos geleden ook iets op een hele malle manier.
Ook onderzoek naar osteoporose, botdichtheid bleek zelfs boven de norm, hele stevige botten dus.
Het hoeft dus niet zo te zijn, misschien had je gewoon echt pech.
Sterkte!
woensdag 18 oktober 2017 om 12:20
Yas, heel veel sterkte!
Speciaal voor jou, om je op te beuren:
https://www.youtube.com/watch?v=3OWXIJo ... F&index=46
Speciaal voor jou, om je op te beuren:
https://www.youtube.com/watch?v=3OWXIJo ... F&index=46
woensdag 18 oktober 2017 om 13:33
woensdag 18 oktober 2017 om 19:28
woensdag 18 oktober 2017 om 21:29
Ja, ik heb er zeker iets aan gehad! Bedankt.meikebikker schreef: ↑18-10-2017 19:28Misschien heeft iemand hier iets aan?
https://www.consumentenbond.nl/binaries ... ockers.pdf