Napraattopic Deel 93
zondag 5 november 2017 om 19:08
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

woensdag 8 november 2017 om 15:32
Oudblond schreef: ↑08-11-2017 15:27Ze draaide de plaat van de mods die blijft hangen: Welk device, welke browser, screenshot, blabla even om met de vraag: Vertel ons dan op welk device en met welke browser het forum wel werkt. Graag screenshot mailen. En mijn koffie hing letterlijk tegen mijn scherm.

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

woensdag 8 november 2017 om 15:44
Oudblond schreef: ↑08-11-2017 15:27Ze draaide de plaat van de mods die blijft hangen: Welk device, welke browser, screenshot, blabla even om met de vraag: Vertel ons dan op welk device en met welke browser het forum wel werkt. Graag screenshot mailen. En mijn koffie hing letterlijk tegen mijn scherm.
Hee, dat ging wel wat vriendelijker he!
woensdag 8 november 2017 om 19:34
Ik heb deze vraag maar weer eens op het Modtopic geplaatst ik ben benieuwd of ik antwoord krijg.
Mods hebben jullie nog overleg gehad over het suggestietopic over de actueelpijler? Gaan jullie nog iets doen met de suggesties die daar gedaan zijn?
Mods hebben jullie nog overleg gehad over het suggestietopic over de actueelpijler? Gaan jullie nog iets doen met de suggesties die daar gedaan zijn?
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
woensdag 8 november 2017 om 19:42
actueel/belangrijk-beleid-op-de-forumpi ... =27597939#charlottew88 schreef: ↑08-11-2017 19:34Ik heb deze vraag maar weer eens op het Modtopic geplaatst ik ben benieuwd of ik antwoord krijg.
Pagina 12 onderaan.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
woensdag 8 november 2017 om 19:46
You're welcome.

Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
woensdag 8 november 2017 om 22:50

donderdag 9 november 2017 om 07:23

When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

vrijdag 10 november 2017 om 08:06
we kunnen ook de advertisingboy mailen met het logo van unilever. Dat je belangstelling had voor een campagne maar dat de cijfers van het forum
inmiddels niet meer overeenkomen
met wat zij beweren
http://www.sanoma.nl/product/viva-online/
met wat zij beweren
vrijdag 10 november 2017 om 08:13
Kan, maar je doet het niet. Zelfoverschatting is niet meer leuk als je boter bij de vis moet doenS-Meds schreef: ↑10-11-2017 08:06we kunnen ook de advertisingboy mailen met het logo van unilever. Dat je belangstelling had voor een campagne maar dat de cijfers van het forum
met wat zij beweren
vrijdag 10 november 2017 om 16:52
De door medeforummers ontdekte omweggetjes werken ook.
eBijv.:ga naar de betr.pijler en klikt dan op de takstballon.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
vrijdag 10 november 2017 om 17:50
Dat klopt idd, zo ben ik ook hier weer gekomen.simbalabimba schreef: ↑10-11-2017 16:52De door medeforummers ontdekte omweggetjes werken ook.

vrijdag 10 november 2017 om 18:34
Mijn tekstballonnen doen het nietsimbalabimba schreef: ↑10-11-2017 16:52De door medeforummers ontdekte omweggetjes werken ook.