Napraattopic Deel 93
zondag 5 november 2017 om 19:08
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

zondag 12 november 2017 om 17:37
Ja en als er niet word gewist worden posts gewoon straal genegeerd zoals deze bijvoorbeeld.
Verhip schreef: ↑12-11-2017 12:44Zeg, mods, wanneer gaan jullie forummers nou eens serieus nemen in hun klachten? Het slaat werkelijk helemaal nergens op, zoals het forum er nu bij ligt. En ja, mensen blijven toch wel komen, want zijn nu eenmaal gehecht aan dit forum. Maar dat zou toch geen reet uit moeten maken? Dit wil je toch niet op je conto hebben? Kom op zeg, wat een prutswerk allemaal.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

zondag 12 november 2017 om 18:11
Jup, inderdaad een heel vermoeiend type. Een 18-jarige die psychologie studeert sinds dit jaar zonder dat ze weet welke competenties je daarvoor nodig hebt. Maand uit met haar vriend en toen in één week daar ongeveer 3 verschillende topics over geopend. Over haar vriend destijds een heel topic geopend waarin ze nogal neerbuigend over hem deed omdat zij toen net een week universiteit deed en hij geen opleiding had gedaan en daarom geen intellectuele gesprekken met hem kon voeren. Dus ik begin al zo ongeveer te zuchten als ik weer een topic van haar zie. Maar pas 18, dus wellicht komt het nog ooit goed.
zondag 12 november 2017 om 19:07
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar hier gaat het steeds al prima. Behalve die 'toon meer' knop, die ik onhandig vind. Maar ik zie nauwelijks advertenties, kom gewoon terecht in de topics waar ik terecht wil komen.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
zondag 12 november 2017 om 19:09
Mag je rustig zeggen hoor.
Ik kom ook weer overal waar ik wil zijn.

zondag 12 november 2017 om 19:40
Op de telefoon (android) heb ik Free Adblocker Browser, werkt perfect!
Op de Ipad heb ik sinds vandaag BlockBear, werkt perfect!
En op de laptop surf ik met Opera en heb daar de adblocker geïnstalleerd, werkt prima!
Het is echt een verademing!
Op de Ipad heb ik sinds vandaag BlockBear, werkt perfect!
En op de laptop surf ik met Opera en heb daar de adblocker geïnstalleerd, werkt prima!
Het is echt een verademing!
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.

zondag 12 november 2017 om 20:57
De viennetta zit mij altijd dwars.vrouwjagersma schreef: ↑12-11-2017 20:55Nou ja, ik heb ook wel kerststress. Ik moet dan bijvoorbeeld altijd ontiegelijk veel chocolade eten van mijn familie. En van mijn mans familie moet ik dan weer heel veel vlees met champignonsaus eten.
Geen bijzonderheden

zondag 12 november 2017 om 21:02
De vraag die wij stelden negeren ze ook heel onopvallend. Maar niet heus. Of zouden ze een blinde vlek hebben? Ik zit na cookies verwijderen nog regelmatig bij het "kind van minaar" topic.
Verder geen problemen met Ad blocker.

zondag 12 november 2017 om 21:22
Traumaatje zeker.vrouwjagersma schreef: ↑12-11-2017 21:11Vroeger hadden wij eens een keer ijstaart van de Snackbar. In mijn hoofd is dat tot mythische proporties gegroeid, die taart.
Geen bijzonderheden

zondag 12 november 2017 om 21:23
Ik kan me dus echt niet meer herinneren wat wij aten met kerst in onze rijke periode, toen mijn ouders nog niet gescheiden waren. Er staat me iets bij van fondue, in zo'n oranje pannetje met bruine bloemen op een spiritusbrandertje. Maar we zullen toch ook wel eens iets anders gegeten hebben en ik zou begot niet meer weten wat.vrouwjagersma schreef: ↑12-11-2017 21:11Vroeger hadden wij eens een keer ijstaart van de Snackbar. In mijn hoofd is dat tot mythische proporties gegroeid, die taart.

zondag 12 november 2017 om 21:24
Musketkransjes tot in februari. Niemand vindt ze echt lekker, maar ik koop ze elk jaar, Vroeger at de hond ze uit de kerstboom, maar die werd er ziek van.Lady*Voldemort schreef: ↑12-11-2017 21:20Ik heb altijd kerststress dat ik te weinig eten in huis heb, voor die ene hele dag dat de winkel dicht is. Dus uiteindelijk kunnen we altijd nog tot oudjaar voort zonder ook maar één supermarkt van binnen te zien, dank zij mijn kerststress.