Napraattopic Deel 93
zondag 5 november 2017 om 19:08
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 23 december 2017 om 11:37
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zaterdag 23 december 2017 om 11:41
Eens, behalve met het dikgedrukte. Dat is echt iets heel anders. Beetje smakeloos om die twee dingen aan elkaar te koppelen.ThunderassMan schreef: ↑23-12-2017 10:52Heel jammer dat ook Rb slachtoffer is geworden van de Sylvanasering die overal plaatsvindt.
Jammer ook dat Moi daarom minder scherp durft te zijn.
Jammer dat daarom dit forum zo saai wordt.
Jammer.
Jammer.
Jammer.
Bah.
zaterdag 23 december 2017 om 11:45
Ja Majesteit. Proost Majesteit
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zaterdag 23 december 2017 om 11:46
Zo gezellig op de telefoon zit steeds Dela in de weg.yasmijn schreef: ↑23-12-2017 11:03Het forum is niet alleen oersaai sinds mei 17 maar ook niet meer bruikbaar. Ik zie niks meer behalve doodenge adverteerders en als ik al ergens kom moet ik het van linkjes hebben. Je kunt klagen wat je wilt maar je weet dat het zo blijft en dat er echt niets meer gaat verbeteren.
En laten we het maar niet hebben over het incompetente infantiele modbeleid en een cm die, nou ja vul zelf maar in.
zaterdag 23 december 2017 om 11:48
Ja dat snapte ik gelijk hoor!
Geweldig!
Jammer misschien dat je een perma hebt maar als ik eerlijk ben vind ik RB vele malen vriendelijker. Net alsof je wat zachter bent geworden.
Ja, ja... ik weet het; dit schrijf ik niet zonder risico.. ik zie de gevolgen wel tegemoet.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zaterdag 23 december 2017 om 11:56
zaterdag 23 december 2017 om 11:57
Wat is iets heel anders? Dan wat? En welke 2 dingen?hebjehaarookweer schreef: ↑23-12-2017 11:41Eens, behalve met het dikgedrukte. Dat is echt iets heel anders. Beetje smakeloos om die twee dingen aan elkaar te koppelen.
Ik heb het woord Sylvanasering zojuist pas bedacht. Het zou zomaar kunnen zijn dat ik iets anders bedoel daarmee dan jij denkt.
zaterdag 23 december 2017 om 12:56
Proost! Op RB!
There is always something happening, and it's usually right now
zaterdag 23 december 2017 om 13:05
Geweldig!