Napraattopic Deel 93

05-11-2017 19:08 3029 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bruise schreef:
23-12-2017 16:17
Er zijn nog genoeg vaste forummers die te graag staffen..
Daar kun je alleen maar naar raden.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
blijfgewoonbianca schreef:
23-12-2017 16:10
Ik vind permabannen echt te bespottelijk voor woorden. Week- en maandbannen ook trouwens.
Ja; als je iemands NAW gegevens op het forum pleurt, of als je spamt en dat soort dingen. Maar vaste forummers, die toch het forum maken wat het is, om die te bannen? Dan heb je het echt niet begrepen en dan snap je ook niet waarom sommige forummers passanten of blijverds zijn en dan is er zeker geen beleid om de blijverds te behouden.
Helemaal mee eens.
Raden? Ze vertellen het zelf hoor.
RikM schreef:
23-12-2017 16:22
@blijfgewoonbianca
Maar hoe moet je volgens jou dan omgaan met gebruikers die de huisregels herhaaldelijk overtreden? Je moet toch iets kunnen doen om in te grijpen. Zo'n bansysteem is heel gebruikelijk voor internetforums, vooral omdat het werkt.
Weet ik veel; laat ze een dag afkoelen. Hoe erg is het nou helemaal wat RB heeft gedaan? Maar omdat het zoveel-strikes-you're-out is, heb je de kans dat je met een heel lullig dingetje ineens een perma te pakken hebt. En dat gaat toch echt nergens over?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
RikM schreef:
@blijfgewoonbianca
Maar hoe moet je volgens jou dan omgaan met gebruikers die de huisregels herhaaldelijk overtreden? Je moet toch iets kunnen doen om in te grijpen. Zo'n bansysteem is heel gebruikelijk voor internetforums, vooral omdat het werkt.
Voorheen was het 2 weken een ban na heel vaak/ ver over de rand te zijn gegaan. Perma alleen in uitzonderlijke gevallen.
Bruise schreef:
23-12-2017 16:17
Er zijn nog genoeg vaste forummers die te graag staffen. Het ligt echt niet alleen bij de mods, zij krijgen a.h.w. opdracht van leden.
Onzinnige opdrachten hoeven ze niet op te volgen lijkt me.
RikM schreef:
@blijfgewoonbianca
Ik vind een bansysteem prima, maar dit bansysteem niet. Een bansysteem zou rekening moeten houden met de aard van het vergrijp, en met de omstandigheden waarin het vergrijp is begaan. Dit bansysteem is alleen maar gebaseerd op het aantal overtredingen.
blijfgewoonbianca schreef:
23-12-2017 16:10
Ik vind permabannen echt te bespottelijk voor woorden. Week- en maandbannen ook trouwens.
Ja; als je iemands NAW gegevens op het forum pleurt, of als je spamt en dat soort dingen. Maar vaste forummers, die toch het forum maken wat het is, om die te bannen? Dan heb je het echt niet begrepen en dan snap je ook niet waarom sommige forummers passanten of blijverds zijn en dan is er zeker geen beleid om de blijverds te behouden.
Maar dat weten de stagiaires niet. Die worden continu gewisseld en weten hier niet van de hoed en de rand. En dat is een slechte zaak.
yasmijn schreef:
23-12-2017 13:52
Man. Het is pink champagne.
Vrouw. Dat zeg ik toch.
Moiron :cry:
Ah, ik heb een waarschuwing. Wat gek nou :P
Moi zit weer op de bank. Echt 🤦‍♀️
yasmijn schreef:
23-12-2017 16:34
Moi zit weer op de bank. Echt 🤦‍♀️

Het is puur monddood maken van kritische users.
wel goed dat die mods ook zelf vinden dat alles wat de CM zegt off topic is
Knuffelheks schreef:
23-12-2017 16:37
Het is puur monddood maken van kritische users.
Inderdaad ja :|
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Enn, creatief met kracht. :)
KyloRen schreef:
23-12-2017 17:40
Kritiek kunnen ze niet mee omgaan hier. Het lijken wel een stel kleuters.
Lijken?
Enn, wat een mooie collage op het ava-topic.
Word er helemaal een beetje sentimenteel van.
MV wordt nog steeds gemist :rose:
Ja Enn, dat was mooi.

Stom trouwens dat je topic zo'n droevig einde heeft gekregen.
Ja zonde hoor.
En goeie post van Feow in het CM. Ze zal zo wel een ban hebben.
Afbeelding
Lady*Voldemort schreef:
23-12-2017 17:46
Ja Enn, dat was mooi.

Stom trouwens dat je topic zo'n droevig einde heeft gekregen.
Dit, echt jammer.
There is always something happening, and it's usually right now
Ik heb zoveel last van bugs, ik word er gek van. Heel veel knoppen werken bij mij niet meer en ik zie ook geen ava's.

Zou iemand mij de link kunnen geven naar een topic starten in de Sekspijler? die knop doet het dus ook niet meer (6)

Reacties plaatsen kan ik alleen via de quote knop.
Nee. Op Napraat doen we niet aan seks. Jakkie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven