Napraattopic Deel 94
zaterdag 23 december 2017 om 20:48
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 2 januari 2018 om 18:10
Nee, voor je het weet heb je een ban aan je bips
Don't waste your time or time will waste you.
dinsdag 2 januari 2018 om 18:12
Die reacties zijn voor een TO ook waardevol, maar te lang inderdaad. Ik heb ook het idee dat het geen vrouw is, maar dat is een gevoel wat ik krijg nav de schrijfstijl en is verder nergens op gestaafd.FiddlyDiddlyDoo schreef: ↑02-01-2018 18:09Dat voornemen lijkt me prima. Ze typt overigens wel altijd hele lieve reacties, moet ik zeggen. Maar zóóóó lang.
dinsdag 2 januari 2018 om 18:13
Kan ik ook eens rustig afstand nemen van het forum
dinsdag 2 januari 2018 om 18:14
Ik zou rustig toch echt anders omschrijven
Don't waste your time or time will waste you.
dinsdag 2 januari 2018 om 18:18
Bij nader inzien, ik ook
dinsdag 2 januari 2018 om 18:22
Dat is de magie wat forum heet.FiddlyDiddlyDoo schreef: ↑02-01-2018 18:21Ik ben trouwens wel benieuwd wat voor figuur er achter zit. Maar dat heb ik bij heel veel forummers. Ik zal me er maar bij neer moeten leggen dat ik het nooit te weten zal komen![]()
( ik zou het echt niet willen weten)
dinsdag 2 januari 2018 om 18:24
FiddlyDiddlyDoo schreef: ↑02-01-2018 18:21Ik ben trouwens wel benieuwd wat voor figuur er achter zit. Maar dat heb ik bij heel veel forummers. Ik zal me er maar bij neer moeten leggen dat ik het nooit te weten zal komen![]()
Je kunt het altijd nog vragen.
Misschien krijg je een antwoord, dat misschien ook nog wel waar is.
dinsdag 2 januari 2018 om 18:51
dinsdag 2 januari 2018 om 18:54
GMTA en zocharlottew88 schreef: ↑02-01-2018 18:51Volgens mij wel Ana. De OP van die TOE is wel erg lang voor iemand met een dubbele burn-out.
dinsdag 2 januari 2018 om 18:55
Ik een veertig plusser, man met een achtergrond in de hulpverlening. Met een rood wijntje naast de pc.Fizzyhideous schreef: ↑02-01-2018 18:51Bij Suzy zie ik een vrouw voor me in paarse kleding, rode krullen en een kopje thee.
dinsdag 2 januari 2018 om 18:56
Ja
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
dinsdag 2 januari 2018 om 18:57
Wel met een baard dan..Ana_Isabel2 schreef: ↑02-01-2018 18:55Ik een veertig plusser, man met een achtergrond in de hulpverlening. Met een rood wijntje naast de pc.
dinsdag 2 januari 2018 om 18:58
Ja! Zo'n net-niet baardje.
dinsdag 2 januari 2018 om 18:59
En ze gaat al op anoniemAna_Isabel2 schreef: ↑02-01-2018 18:28Ben je met een dubbele burn-out niet te moe om maar zelfs je ogen open te doen , laat staan lappen tekst te typen en vermoeiende interactie aangaan op internet?
( oprechte vraag) dit kost toch teveel energie?