Napraattopic Deel 94
zaterdag 23 december 2017 om 20:48
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 2 januari 2018 om 21:39
Ik vind dat ook wel leuk, en ik vind het heel gezond als dat kritisch mag. Maar hier gaat het meestal met gestrekt been negatief, daar ben ik minder dol op

Maar als je wil geef ik via pb op alles antwoord hoor.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
(Dead Kennedys)

Por supuesto!
( nu mag jij googelen

Ik zie dat er nog steeds gereageerd wordt op het supermarkttopic
Het is echt het meest oninteressante topic met 500+ reacties ooit. En toch klik ik het elke keer weer aan in de hoop dat er iets gebeurt. Er gebeurt al weken he-le-maal niks en nu al helemaal niet meer want hij reageert niet meer op haar appjes
Ik snap dat TO blijft reageren omdat ernaar gevraagd wordt hoor, daar niet van, maar ik begrijp niet waarom dat topic zo lang geworden is. Er zijn topics met meer potentie die na een reactie of 30 doodbloeden.

Het is echt het meest oninteressante topic met 500+ reacties ooit. En toch klik ik het elke keer weer aan in de hoop dat er iets gebeurt. Er gebeurt al weken he-le-maal niks en nu al helemaal niet meer want hij reageert niet meer op haar appjes

Ik snap dat TO blijft reageren omdat ernaar gevraagd wordt hoor, daar niet van, maar ik begrijp niet waarom dat topic zo lang geworden is. Er zijn topics met meer potentie die na een reactie of 30 doodbloeden.

dinsdag 2 januari 2018 om 21:41
Welk topic is dat?Keramiek schreef: ↑02-01-2018 21:39Ik zie dat er nog steeds gereageerd wordt op het supermarkttopic![]()
Het is echt het meest oninteressante topic met 500+ reacties ooit. En toch klik ik het elke keer weer aan in de hoop dat er iets gebeurt. Er gebeurt al weken he-le-maal niks en nu al helemaal niet meer want hij reageert niet meer op haar appjes![]()

dinsdag 2 januari 2018 om 21:42
O ja dat is prima, ik pb je welJollyRider schreef: ↑02-01-2018 21:39Ik vind dat ook wel leuk, en ik vind het heel gezond als dat kritisch mag. Maar hier gaat het meestal met gestrekt been negatief, daar ben ik minder dol op
Maar als je wil geef ik via pb op alles antwoord hoor.

dinsdag 2 januari 2018 om 21:43
No lo hablo, ¡y sin embargo me encanta!
Like a great eternal Klansman
(Dead Kennedys)
(Dead Kennedys)
dinsdag 2 januari 2018 om 21:45
Deze: relaties/iemand-in-de-supermarkt/list_messages/396917
Is al een hoop over nagepraat maar ik raad je toch echt af om alle pagina's te lezen omdat er werkelijk niets gebeurt

dinsdag 2 januari 2018 om 21:46

dinsdag 2 januari 2018 om 21:49
Mensen praten hier voortdurend over dingen die ze geloven. Omdat het op Google staat bijvoorbeeld.JollyRider schreef: ↑02-01-2018 21:34De tekst kende ik uit een film over een crimineel die het gezin van zijn advocaat aanvalt, ben de titel kwijt. Die heeft het begin van de tekst op zijn rug getatoeëerd: “vengeance is mine”. De grap is natuurlijk dat dat exact de verkeerde uitleg van de tekst geeft.
Ik heb theologie gestudeerd, maar heb op dit forum geleerd niet over geloofszaken te praten![]()

dinsdag 2 januari 2018 om 21:50
Keramiek schreef: ↑02-01-2018 21:45Deze: relaties/iemand-in-de-supermarkt/list_messages/396917
Is al een hoop over nagepraat maar ik raad je toch echt af om alle pagina's te lezen omdat er werkelijk niets gebeurt![]()

Ik kan bovengenoemd advies sterk aanbevelenKeramiek schreef: ↑02-01-2018 21:45Deze: relaties/iemand-in-de-supermarkt/list_messages/396917
Is al een hoop over nagepraat maar ik raad je toch echt af om alle pagina's te lezen omdat er werkelijk niets gebeurt![]()

Don't waste your time or time will waste you.

dinsdag 2 januari 2018 om 21:52
Ana_Isabel2 schreef: ↑02-01-2018 21:50Jouw post in combinatie met de laatste pagina van het topic. Én dan al die bemoedigende woorden tussendoor van forummers die oprecht meeleven en er gebeurt he-le-maal niks.

dinsdag 2 januari 2018 om 21:52

dinsdag 2 januari 2018 om 21:58
Ik denk dat TO heel jong is. Toen ik 16 was, kon ik ook een week teren op een glimlach van mijn potentiële vlam

Er kon dan zo 3 weken overheen gaan tot ik " hoi" durfde te zeggen. Ik zou niet weten hoe ik nu zou zijn als tiener met al die sociale media-mogelijkheden.
dinsdag 2 januari 2018 om 21:59
Ik denk dat de huidige zestienjarigen zich hier niets bij voor kunnen stellenAna_Isabel2 schreef: ↑02-01-2018 21:58Ik denk dat TO heel jong is. Toen ik 16 was, kon ik ook een week teren op een glimlach van mijn potentiële vlam![]()
Er kon dan zo 3 weken overheen gaan tot ik " hoi" durfde te zeggen. Ik zou niet weten hoe ik nu zou zijn als tiener met al die sociale media-mogelijkheden.

Don't waste your time or time will waste you.

dinsdag 2 januari 2018 om 22:01
Het pb systeem werkt niet echt naar behoren maar ik heb je pb ontvangen en er 1 terug gestuurdJollyRider schreef: ↑02-01-2018 21:52Ik heb gereageerd, maar zie mijn reactie niet meer. Istie wel aangekomen?

dinsdag 2 januari 2018 om 22:02
AhwAna_Isabel2 schreef: ↑02-01-2018 21:58Ik denk dat TO heel jong is. Toen ik 16 was, kon ik ook een week teren op een glimlach van mijn potentiële vlam![]()

dinsdag 2 januari 2018 om 22:03

dinsdag 2 januari 2018 om 22:04
FiddlyDiddlyDoo schreef: ↑02-01-2018 21:59Ik denk dat de huidige zestienjarigen zich hier niets bij voor kunnen stellen![]()

Vroegah liepen we uren rondjes in de stad. Heen en weer...Heen en weer... Als je dan je vlam tegenkwam, volgde je die. En meer deed je niet. En zo bracht je je zaterdagmiddag door. Nu zou dat onder de noemer " stalken" vallen.( Én terecht

anoniem_361511 wijzigde dit bericht op 02-01-2018 22:08
0.67% gewijzigd