Napraattopic Deel 94

23-12-2017 20:48 2993 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bjort schreef:
02-01-2018 21:36
Ik vind het wel leuk om over geloofszaken te praten. Maar ja je hebt gelijk het is niet altijd even handig hier op het forum
Ik vind dat ook wel leuk, en ik vind het heel gezond als dat kritisch mag. Maar hier gaat het meestal met gestrekt been negatief, daar ben ik minder dol op :)

Maar als je wil geef ik via pb op alles antwoord hoor.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
RikM schreef:
02-01-2018 21:37
Cape Fear.
:yes:
(Dead Kennedys)
JollyRider schreef:
02-01-2018 21:35
In het Spaans klinkt alles beter
Por supuesto!

( nu mag jij googelen :biggrin: )
Ik zie dat er nog steeds gereageerd wordt op het supermarkttopic :rofl:

Het is echt het meest oninteressante topic met 500+ reacties ooit. En toch klik ik het elke keer weer aan in de hoop dat er iets gebeurt. Er gebeurt al weken he-le-maal niks en nu al helemaal niet meer want hij reageert niet meer op haar appjes :facepalm:

Ik snap dat TO blijft reageren omdat ernaar gevraagd wordt hoor, daar niet van, maar ik begrijp niet waarom dat topic zo lang geworden is. Er zijn topics met meer potentie die na een reactie of 30 doodbloeden.
Keramiek schreef:
02-01-2018 21:39
Ik zie dat er nog steeds gereageerd wordt op het supermarkttopic :rofl:

Het is echt het meest oninteressante topic met 500+ reacties ooit. En toch klik ik het elke keer weer aan in de hoop dat er iets gebeurt. Er gebeurt al weken he-le-maal niks en nu al helemaal niet meer want hij reageert niet meer op haar appjes :facepalm:

Ik snap dat TO blijft reageren omdat ernaar gevraagd wordt hoor, daar niet van, maar ik begrijp niet waarom dat topic zo lang geworden is. Er zijn topics met meer potentie die na een reactie of 30 doodbloeden.
Welk topic is dat?
JollyRider schreef:
Ik vind dat ook wel leuk, en ik vind het heel gezond als dat kritisch mag. Maar hier gaat het meestal met gestrekt been negatief, daar ben ik minder dol op :)

Maar als je wil geef ik via pb op alles antwoord hoor.
O ja dat is prima, ik pb je wel :)
Ana_Isabel2 schreef:
Por supuesto!

( nu mag jij googelen :biggrin: )
No lo hablo, ¡y sin embargo me encanta!
(Dead Kennedys)
Bjort schreef:
02-01-2018 21:42
Ok :)
(Dead Kennedys)
Ana_Isabel2 schreef:
02-01-2018 21:41
Welk topic is dat?
Deze: relaties/iemand-in-de-supermarkt/list_messages/396917

Is al een hoop over nagepraat maar ik raad je toch echt af om alle pagina's te lezen omdat er werkelijk niets gebeurt :proud:
JollyRider schreef:
02-01-2018 21:43
No lo hablo, ¡y sin embargo me encanta!
:cheer: !!
JollyRider schreef:
02-01-2018 21:34
De tekst kende ik uit een film over een crimineel die het gezin van zijn advocaat aanvalt, ben de titel kwijt. Die heeft het begin van de tekst op zijn rug getatoeëerd: “vengeance is mine”. De grap is natuurlijk dat dat exact de verkeerde uitleg van de tekst geeft.

Ik heb theologie gestudeerd, maar heb op dit forum geleerd niet over geloofszaken te praten :)
Mensen praten hier voortdurend over dingen die ze geloven. Omdat het op Google staat bijvoorbeeld. :thumbsup:
Keramiek schreef:
02-01-2018 21:45

Is al een hoop over nagepraat maar ik raad je toch echt af om alle pagina's te lezen omdat er werkelijk niets gebeurt :proud:
:HA: Jouw post in combinatie met de laatste pagina van het topic. Én dan al die bemoedigende woorden tussendoor van forummers die oprecht meeleven en er gebeurt he-le-maal niks.
Keramiek schreef:
02-01-2018 21:45

Ik kan bovengenoemd advies sterk aanbevelen :P
Don't waste your time or time will waste you.
Labalade schreef:
02-01-2018 21:49
Mensen praten hier voortdurend over dingen die ze geloven. Omdat het op Google staat bijvoorbeeld. :thumbsup:
:proud: Joe is raait
(Dead Kennedys)
JollyRider schreef:
02-01-2018 21:50
:proud: Joe is raait
Joe twee.
Ana_Isabel2 schreef:
02-01-2018 21:50
:HA: Jouw post in combinatie met de laatste pagina van het topic. Én dan al die bemoedigende woorden tussendoor van forummers die oprecht meeleven en er gebeurt he-le-maal niks.
:rofl: Nergens wordt zo meegeleefd als in dat topic.. Het is gewoon bijna een satire!
Bjort schreef:
02-01-2018 21:42
Ik heb gereageerd, maar zie mijn reactie niet meer. Istie wel aangekomen?
(Dead Kennedys)
Keramiek schreef:
02-01-2018 21:52
:rofl: Nergens wordt zo meegeleefd als in dat topic.. Het is gewoon bijna een satire!
Ik denk dat TO heel jong is. Toen ik 16 was, kon ik ook een week teren op een glimlach van mijn potentiële vlam :)
Er kon dan zo 3 weken overheen gaan tot ik " hoi" durfde te zeggen. Ik zou niet weten hoe ik nu zou zijn als tiener met al die sociale media-mogelijkheden.
Ana_Isabel2 schreef:
02-01-2018 21:58
Ik denk dat TO heel jong is. Toen ik 16 was, kon ik ook een week teren op een glimlach van mijn potentiële vlam :)
Er kon dan zo 3 weken overheen gaan tot ik " hoi" durfde te zeggen. Ik zou niet weten hoe ik nu zou zijn als tiener met al die sociale media-mogelijkheden.
Ik denk dat de huidige zestienjarigen zich hier niets bij voor kunnen stellen :P
Don't waste your time or time will waste you.
JollyRider schreef:
02-01-2018 21:52
Ik heb gereageerd, maar zie mijn reactie niet meer. Istie wel aangekomen?
Het pb systeem werkt niet echt naar behoren maar ik heb je pb ontvangen en er 1 terug gestuurd :)
Ana_Isabel2 schreef:
02-01-2018 21:58
Ahw :$ Ja, het zou kunnen dat TO heel jong is. Er werd eerder door iemand gezegd dat TO 21 zou zijn (geen idee of dit klopt of dat ik het wellicht verkeerd onthouden heb.. zo begaan ben ik niet met dat topic), dus als dat inderdaad het geval zou zijn dan vind ik haar denkwijze kinderlijk. TO valt opzich niets te verwijten, die gedraagt zich goed en post braaf updates. Ik verwonder me eerder over de hoeveelheid andere forummers die het topic nauwlettend in de gaten houdt en toch elke keer weer reageert. Zat andere jonge TO's krijgen op dit forum een handjevol reacties en worden direct met een kluitje in het riet gestuurd :proud: Toch raakt deze TO een gevoelige snaar.
Bjort schreef:
02-01-2018 22:01
Het pb systeem werkt niet echt naar behoren maar ik heb je pb ontvangen en er 1 terug gestuurd :)
:) ok
(Dead Kennedys)
Labalade schreef:
02-01-2018 21:49
Huh. Waarom zou iets wat op Google staat niet waar zijn?
FiddlyDiddlyDoo schreef:
02-01-2018 21:59
Ik denk dat de huidige zestienjarigen zich hier niets bij voor kunnen stellen :P
:HA: mijn zoon van 13 niet eens...
Vroegah liepen we uren rondjes in de stad. Heen en weer...Heen en weer... Als je dan je vlam tegenkwam, volgde je die. En meer deed je niet. En zo bracht je je zaterdagmiddag door. Nu zou dat onder de noemer " stalken" vallen.( Én terecht :proud: )
anoniem_361511 wijzigde dit bericht op 02-01-2018 22:08
0.67% gewijzigd
Moiren’ schreef:
02-01-2018 22:04
Huh. Waarom zou iets wat op Google staat niet waar zijn?
Alles op Google is waar! Daarom schrijf je Google ook altijd met een hoofdletter :idee: :thumbsup:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven