Napraattopic deel 96
zaterdag 3 februari 2018 om 21:46
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrijdag 16 maart 2018 om 22:24
WE gaat ook maar tot 164 volgens mij. Ik zou het zo 1 2 3 niet weten waar we dan heen moeten. Xs kleding vind ik vaak te oud omdat ze nog maar 11 is.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

vrijdag 16 maart 2018 om 22:29
Zoon heeft ook zo’n jaar gehad dat hij net tussen de kindermaten en de herenmaten in zat. Echt vervelend.
Inderdaad XS zoeken, shirts en zo kocht ik toen vaak bij Large ivm wat speelser.
vrijdag 16 maart 2018 om 22:31

vrijdag 16 maart 2018 om 22:32
Ik heb zelf een vest bij CoolCat gekocht

vrijdag 16 maart 2018 om 22:34
En terecht.Labalade schreef: ↑16-03-2018 22:32Ik heb zelf een vest bij CoolCat gekocht. Een hele lekkere warme want ik was in de stad en ik had het zo koud en toen zag ik um in de etalage en hij zag er zo heeeeluk warm en zacht uit en dat wastie ook en eigenlijk is het stiekem mijn lievelingsvest en nu durf ik hem door jullie niet meer aahaaan morgen....
![]()
Hoe kom je op het idee.

vrijdag 16 maart 2018 om 22:35

vrijdag 16 maart 2018 om 22:40
Ik had een voorstelling van jou, daar past geen roze vest bij

vrijdag 16 maart 2018 om 22:46
Blijvende hersenschade. Kan je niks aan doen.

vrijdag 16 maart 2018 om 23:02
Ik doe dat soms echt tegen dingen. Vind ik het zo zielig als ik iets wat eigenlijk nog prima is weggooi bijvoorbeeld

vrijdag 16 maart 2018 om 23:10
Ik doe dat soms ook echt. Of dan krijgt de knuffel van Mn zoontje ook een aai over haar bolletje als ze slapen. Omdat ik het zo fijn vind dat Mn zoontje zoveel van zijn knuffeltje houdt. En daarom hou ik dan ook van het knuffeltje

Ik heb geen psychiater. Ik vind het wel fijn om van sommige spulletje te houden (hoewel, door jullie kijk ik nu toch wel een beetje anders naar mijn lievelingsvest. Nee toch niet

vrijdag 16 maart 2018 om 23:12
O knuffels! Die leg ik altijd lief weg als ik de bedden verschoon. Soms doe ik stoer en schuif ik ze over de rand de grond op om ze vervolgens heel snel op te rapen en sorry te zeggen. Echt koekoek.Labalade schreef: ↑16-03-2018 23:10Ik doe dat soms ook echt. Pf dan je jgt de knuffel van Mn zoontje ook een aai over haar bolletje als ze slapen. Omdat ik het zo fijn vind dat Mn zoontje zoveel van zijn knuffeltje houdt. En daarom hou ik dan ook van het knuffeltje![]()
Ik heb geen psychiater. Ik vind het wel fijn om van sommige spulletje te houden (hoewel, door jullie kijk ik nu toch wel een beetje anders naar mijn lievelingsvest. Nee toch niet)
vrijdag 16 maart 2018 om 23:17
Ik geef toe dat het niet in mijn voordeel spreekt dat het lang geduurd heeft voor ik doorhad dat dit forum vol 'bijzondere' mensen zat.
Maar ik ben dus heel normaal.
En ik zeg sorry tegen plantjes die ik koop en voel me een psychopaat als ik een lucifer helemaal tot het einde op laat branden. (Zo zielig voor dat stokkie. En voor zijn moeder, de boom

Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

vrijdag 16 maart 2018 om 23:21
Juist Lief...

Ik doe dat soms ook

Of ik zet knuffeltjes bij elkaar waarvan ik denk dat die en fijn vinden om naast elkaar te zitten. Winnie de Poeh naast Troetelbeer en Draak naast Dino.