Napraattopic deel 96

03-02-2018 21:46 3042 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Huh? Ik quote nu al 2x die lieve beer van Schattigmeisje maar mijn teksten zijn weg o_o

Lieve beer Schattigmeisje! :flirting: Nog nooit bij Ikea gezien eigenlijk 🤔
Die spammerT zit wel op het goede forum met 'LoVe problem solution molvi ji'. Scheelt een hoop topics als het werkt (alhoewel, wat is molvi ji?)
Je vraagt je af wat het ze oplevert hè? Heeft er ooit iemand zo'n telefoonnummer in India gebeld?
Meestal bellen ze zelf.
RikM schreef:
17-03-2018 10:03
Je vraagt je af wat het ze oplevert hè? Heeft er ooit iemand zo'n telefoonnummer in India gebeld?
De TD zit toch in India?

:D
-Katjies- schreef:
17-03-2018 09:56
Die spammerT zit wel op het goede forum met 'LoVe problem solution molvi ji'. Scheelt een hoop topics als het werkt (alhoewel, wat is molvi ji?)
Gewoon, je molvi ji. Je weet wel
Ik ben wel gisterenavond door iemand in Kroatië gebeld.
En paspoorten? Bestellen jullie die wel eens via internet? Ik eigenlijk nooit.
Is er ook een Snow Problem solution? Heb het wel gehad met die kutsneeuw.
Sneeuw is best leuk, maar niet als ik het voorjaar al heb geproefd. Nu wil ik zon!
Ik wil zo graag in het topic van de vermiste poes zetten dat hij zeker nog leeft want niemand wil dood gevonden worden in Purmerend. Toch maar niet.. ;-D
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
17-03-2018 10:17
Ik wil zo graag in het topic van de vermiste poes zetten dat hij zeker nog leeft want niemand wil dood gevonden worden in Purmerend. Toch maar niet.. ;-D
:rofl:
Nouschi schreef:

Nouschi schreef:
17-03-2018 09:31
En.... terug ontopic!
:proud:
Een Viva-moderator die spam opruimt op zaterdagochtend... Zou dat er ongeveer zo uitzien? ;-D

Afbeelding
RikM schreef:
17-03-2018 11:45
Een Viva-moderator die spam opruimt op zaterdagochtend... Zou dat er ongeveer zo uitzien? ;-D

Afbeelding
:HA:
RikM schreef:

Afbeelding
:rofl: :rofl: :rofl:
RikM schreef:

Afbeelding
Nouschi schreef:
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
RikM schreef:

Afbeelding
Nouschi schreef:
Gek is dat toch hè, dat heb ik met Amsterdam :mrgreen:
Kut, heb ik weer. Kom er net achter dat ik gisteren de Nationale Dag voor de Vagina gemist heb. :calimero:

Hebben jullie daar nog iets mee gedaan? Een bloemetje meegebracht of zo?
RikM schreef:
17-03-2018 12:20
Kut, heb ik weer. Kom er net achter dat ik gisteren de Nationale Dag voor de Vagina gemist heb. :calimero:

Hebben jullie daar nog iets mee gedaan? Een bloemetje meegebracht of zo?

Ik heb er een pannenkoek ingestopt aangezien het ook pannenkoekendag was. Win win.
Ach ja. En ik met Lelystad. Brrrrr lijkt me zo naar ...

Rik, ik ben het ook helemaal vergeten O_O Je zou het goed kunnen maken met een vieb of zo? Daar zijn ze bij Sanoma gek op ;-D
Star² schreef:
17-03-2018 12:21
Ik heb er een pannenkoek ingestopt aangezien het ook pannenkoekendag was. Win win.
Ik heb beeld, snotver! :HA:
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Nouschi schreef:

Nee, doe maar niet. Levert vast een ban op.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven