Napraattopic deel 96
zaterdag 3 februari 2018 om 21:46
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 20 maart 2018 om 17:08

dinsdag 20 maart 2018 om 17:26
Grobbekuiken_ schreef: ↑20-03-2018 17:25Ben jij dat die daar hangt? Kut zeg, verloren met galgje zeker?![]()

dinsdag 20 maart 2018 om 17:30
Grobbekuiken_ schreef: ↑20-03-2018 17:25Ben jij dat die daar hangt? Kut zeg, verloren met galgje zeker?![]()

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
dinsdag 20 maart 2018 om 17:47
Ik wacht op een topic met een poll of je wel een goede vriendin bent als je niet wilt helpen vegen.Solomio schreef: ↑19-03-2018 23:03Ik had het er van de week met een vriendin over: zij heeft een 'frozen shoulder' en kan nu haar kont niet afvegen.
Toen ik nog 50 kilo zwaarder was kon ik er ook niet meer bij. Daar heb ik nog nooit iemand met overgewicht over gehoord.
Volgens mij heb ik het toen wel eens staand gedaan, dan kon ik er wat beter bij.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

dinsdag 20 maart 2018 om 17:53

dinsdag 20 maart 2018 om 18:34
Yeah! Ik heb ook een keer mijn staf gebruikt. Dank je, Jean.Jeanlouis schreef: ↑20-03-2018 18:32Dus ik maak gebruik van dit kanaal om mevrouw Hilal te bedanken, dankzij wie ik mijn lening zonder problemen kon krijgen. Als u projecten hebt en financiering nodig hebt, kunt u contact opnemen met:
jeder.sein.kredit@gmail.com

dinsdag 20 maart 2018 om 19:29
Ikke niet hoor.
Heb net die Jean gemaild. Kan wel een probleemloze lening gebruiken.
dinsdag 20 maart 2018 om 19:44
Ik zie bij de nieuwe topics minstens twee topics in de herhaling: 'wat doe jij voor je partner en wat niet' hadden we onlangs en de 'vriendschap tussen man en vrouw, kan dat' lijkt een heuse hype te worden.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
dinsdag 20 maart 2018 om 19:50
Je kunt natuurlijk Jo even staffen om te zeggen dat je degene die zij quote wilde staffen maar dat niet meer kon en je het daarom graag via deze weg doet.

Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.

dinsdag 20 maart 2018 om 20:31

En dan krijgt zij een plaatsvervangende ban voor Jean-met-de-goede-financiële-connecties... dat zou dan wel weer sneu zijn

dinsdag 20 maart 2018 om 21:52
Mijn aluhoedje vertelde me net dat de mods omdat ze hier meelezen niet doorhebben dat het 3000+ is.
Dat klinkt onlogisch, tót je begrijpt dat ze in een kringetje staan/zitten te vegen om een sappig artikel bijeen te schrapen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

dinsdag 20 maart 2018 om 21:53
Ze lezen hier niet mee. Ze lezen nergens mee.

dinsdag 20 maart 2018 om 21:53