Napraattopic deel 98

28-04-2018 21:50 3123 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Labalade schreef:
09-05-2018 21:09

En ik ken Bottom niet.. sorry... wat maakt dat iemand, onbesnaard?

Jong denk ik.
Ik durf niet te luisteren naar "wij hebben thuis een gasfornuis" omdat ik van de titel alleen al melancholiek word. Over een paar jaar is dat net zo achterhaald als het kolenhok..

Iemand die bottom niet kent is iemand waar ik jaloers op zou kunnen worden. Dat je dat allemaal nog mag gaan kijken!
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Scratte schreef:
09-05-2018 23:14
Jong denk ik.
Nah... mijn dochter van 17 kent Bottom ook, en de Young Ones, en Blackadder. Is gewoon een kwestie van opvoederen. Ze kan ook alle liedjes van de Beatles en de Stones meezingen, ik ben echt een onwijs goeie moeder.
Lady*Voldemort schreef:
09-05-2018 23:36
Nah... mijn dochter van 17 kent Bottom ook, en de Young Ones, en Blackadder. Is gewoon een kwestie van opvoederen. Ze kan ook alle liedjes van de Beatles en de Stones meezingen, ik ben echt een onwijs goeie moeder.
:thumbsup:
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Kind snapt zelfs mijn vage verwijzingen naar Monty Python-sketches. Nou jullie weer :D
Lady*Voldemort schreef:

:biggrin: :biggrin:
Niet iedereen heeft zo'n voorbeeldige opvoeding hè.
Kan Labalade ook niks aan doen.

;-D
Lady*Voldemort schreef:
09-05-2018 23:41
Kind snapt zelfs mijn vage verwijzingen naar Monty Python-sketches. Nou jullie weer :D
:proud:

Ik zat ooit met Zoon in een heel raar winkeltje. En ik hoefde alleen maar Jiskefet te fluisteren.
We hebben het er nog wel eens over.
Jonari schreef:
10-05-2018 00:06
:proud:

Ik zat ooit met Zoon in een heel raar winkeltje. En ik hoefde alleen maar Jiskefet te fluisteren.
We hebben het er nog wel eens over.
:rofl:

Zo beginnen dochter en ik altijd te reciteren uit The Dead Parrot als we moeten wachten op een klant met een onzinnige klacht :proud:
Lady*Voldemort schreef:
10-05-2018 00:11

Zo beginnen dochter en ik altijd te reciteren uit The Dead Parrot als we moeten wachten op een klant met een onzinnige klacht :proud:
Of als we iemand raar zien lopen.
Ministry of silly walks :biggrin:
Afbeelding
Jonari schreef:
10-05-2018 00:20
Of als we iemand raar zien lopen.
Ministry of silly walks :biggrin:
Jaaaahhhh!

Hoewel dochter me dan vaak sissend tot de orde moet roepen, want ik kan me dan nooit inhouden en ga het loopje nadoen, midden op straat of bij Appie. "Mam, doe normaal!" :rofl:
Lady*Voldemort schreef:
10-05-2018 00:25
Jaaaahhhh!

Hoewel dochter me dan vaak sissend tot de orde moet roepen, want ik kan me dan nooit inhouden en ga het loopje nadoen, midden op straat of bij Appie. "Mam, doe normaal!" :rofl:
Ik snap je dochter dan weer wel.
Oudblond schreef:
09-05-2018 18:41
Ik kom als Ieniemienie!
Als ze dan maar niet op je gaan staan....
What have we done....
Jonari schreef:
10-05-2018 00:26
Ik snap je dochter dan weer wel.
Ja ik ook, maar het is sterker dan ik. Ik moet me ook altijd zo nodig net iets te luid bemoeien met openbare echtelijke ruzies.

Maar mijn dochter is iets milder geworden over deze onhebbelijke gewoonte van mij, sinds we bij Action een hele zure mevrouw tegenkwamen die twaalf flessen schoonmaakazijn op de band zette. Zij was toen de eerste om zich net iets te hardop af te vragen of die mevrouw een azijnfeest ging geven, en toen kregen we de slappelach en die arme mevrouw had geen leven meer en sindsdien snapt dochter wel iets van mijn clowneske hobby.
Lady*Voldemort schreef:
10-05-2018 00:35
Ja ik ook, maar het is sterker dan ik. Ik moet me ook altijd zo nodig net iets te luid bemoeien met openbare echtelijke ruzies.

Maar mijn dochter is iets milder geworden over deze onhebbelijke gewoonte van mij, sinds we bij Action een hele zure mevrouw tegenkwamen die twaalf flessen schoonmaakazijn op de band zette. Zij was toen de eerste om zich net iets te hardop af te vragen of die mevrouw een azijnfeest ging geven, en toen kregen we de slappelach en die arme mevrouw had geen leven meer en sindsdien snapt dochter wel iets van mijn clowneske hobby.
Heerlijk hè? Zo lachen met je dochter.
Zo liepen Dochter en ik ooit naar de stad, en voor ons liep een meisje echt recht tegen een lantaarnpaal op.
Het was zo stom om te zien.
Dochter en ik hadden echt heel lang de slappe lach.
Jonari schreef:
10-05-2018 00:39
Heerlijk hè? Zo lachen met je dochter.
Zo liepen Dochter en ik ooit naar de stad, en voor ons liep een meisje echt recht tegen een lantaarnpaal op.
Het was zo stom om te zien.
Dochter en ik hadden echt heel lang de slappe lach.
Heerlijk :rofl:

Bij die Action toen ook, ik stond gewoon snikkend van het lachen met de tranen over mijn wangen af te rekenen en dochter stond er bulderend van het lachen bij. En die kassamevrouw vertrok werkelijk geen spier, en daar moesten we nog veel harder om lachen :D
Jullie karma gaat eraan.
Ik denk dat jullie straks alleen nog maar Shrek-leesooks krijgen.

:A:
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
LV als je nog wakker bent.
Kom even naar het Wasmachinetopic.
Lady*Voldemort schreef:

En nu je naam veranderen naar v0ldemort? :P
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
himalaya schreef:
10-05-2018 08:14
En nu je naam veranderen naar v0ldemort? :P
:HA:
Scratte schreef:
09-05-2018 23:14
Jong denk ik.
Ik ken Bottom niet.
Ben ik jonger dan je dacht zeker?
:jump:
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Ik ook niet Solo :high5: hartstikke jong zijn we!

Lees ik rechts: Zo verander je iemand van gedachte
Wat is dat voor rare zinsopbouw?
Solomio schreef:
10-05-2018 09:24
Ik ken Bottom niet.
Ben ik jonger dan je dacht zeker?
:jump:
The young ones wel?
lilalinda schreef:
10-05-2018 09:39
The young ones wel?

Alleen van dat liedje met Cliff Richard :proud:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven