Napraattopic deel 98
zaterdag 28 april 2018 om 21:50
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

woensdag 9 mei 2018 om 23:21
Ik durf niet te luisteren naar "wij hebben thuis een gasfornuis" omdat ik van de titel alleen al melancholiek word. Over een paar jaar is dat net zo achterhaald als het kolenhok..
Iemand die bottom niet kent is iemand waar ik jaloers op zou kunnen worden. Dat je dat allemaal nog mag gaan kijken!
Iemand die bottom niet kent is iemand waar ik jaloers op zou kunnen worden. Dat je dat allemaal nog mag gaan kijken!
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

woensdag 9 mei 2018 om 23:38
Lady*Voldemort schreef: ↑09-05-2018 23:36Nah... mijn dochter van 17 kent Bottom ook, en de Young Ones, en Blackadder. Is gewoon een kwestie van opvoederen. Ze kan ook alle liedjes van de Beatles en de Stones meezingen, ik ben echt een onwijs goeie moeder.

Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.

woensdag 9 mei 2018 om 23:50
Lady*Voldemort schreef: ↑09-05-2018 23:36Nah... mijn dochter van 17 kent Bottom ook, en de Young Ones, en Blackadder. Is gewoon een kwestie van opvoederen. Ze kan ook alle liedjes van de Beatles en de Stones meezingen, ik ben echt een onwijs goeie moeder.

donderdag 10 mei 2018 om 00:06
Lady*Voldemort schreef: ↑09-05-2018 23:41Kind snapt zelfs mijn vage verwijzingen naar Monty Python-sketches. Nou jullie weer![]()

Ik zat ooit met Zoon in een heel raar winkeltje. En ik hoefde alleen maar Jiskefet te fluisteren.
We hebben het er nog wel eens over.

donderdag 10 mei 2018 om 00:11
donderdag 10 mei 2018 om 00:20
Of als we iemand raar zien lopen.Lady*Voldemort schreef: ↑10-05-2018 00:11
Zo beginnen dochter en ik altijd te reciteren uit The Dead Parrot als we moeten wachten op een klant met een onzinnige klacht![]()
Ministry of silly walks

donderdag 10 mei 2018 om 00:25
donderdag 10 mei 2018 om 00:26
Lady*Voldemort schreef: ↑10-05-2018 00:25Jaaaahhhh!
Hoewel dochter me dan vaak sissend tot de orde moet roepen, want ik kan me dan nooit inhouden en ga het loopje nadoen, midden op straat of bij Appie. "Mam, doe normaal!"![]()

Ik snap je dochter dan weer wel.

donderdag 10 mei 2018 om 00:35
Ja ik ook, maar het is sterker dan ik. Ik moet me ook altijd zo nodig net iets te luid bemoeien met openbare echtelijke ruzies.
Maar mijn dochter is iets milder geworden over deze onhebbelijke gewoonte van mij, sinds we bij Action een hele zure mevrouw tegenkwamen die twaalf flessen schoonmaakazijn op de band zette. Zij was toen de eerste om zich net iets te hardop af te vragen of die mevrouw een azijnfeest ging geven, en toen kregen we de slappelach en die arme mevrouw had geen leven meer en sindsdien snapt dochter wel iets van mijn clowneske hobby.
donderdag 10 mei 2018 om 00:39
Lady*Voldemort schreef: ↑10-05-2018 00:35Ja ik ook, maar het is sterker dan ik. Ik moet me ook altijd zo nodig net iets te luid bemoeien met openbare echtelijke ruzies.
Maar mijn dochter is iets milder geworden over deze onhebbelijke gewoonte van mij, sinds we bij Action een hele zure mevrouw tegenkwamen die twaalf flessen schoonmaakazijn op de band zette. Zij was toen de eerste om zich net iets te hardop af te vragen of die mevrouw een azijnfeest ging geven, en toen kregen we de slappelach en die arme mevrouw had geen leven meer en sindsdien snapt dochter wel iets van mijn clowneske hobby.

Heerlijk hè? Zo lachen met je dochter.
Zo liepen Dochter en ik ooit naar de stad, en voor ons liep een meisje echt recht tegen een lantaarnpaal op.
Het was zo stom om te zien.
Dochter en ik hadden echt heel lang de slappe lach.

donderdag 10 mei 2018 om 00:45
Heerlijk

Bij die Action toen ook, ik stond gewoon snikkend van het lachen met de tranen over mijn wangen af te rekenen en dochter stond er bulderend van het lachen bij. En die kassamevrouw vertrok werkelijk geen spier, en daar moesten we nog veel harder om lachen

donderdag 10 mei 2018 om 08:14
En nu je naam veranderen naar v0ldemort?

Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje