NIET groepje

18-04-2009 14:13 4958 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een NIET-weetje: Inmiddels heeft het NIET-groepje 212.340 postings volgekletst. Tel deze postings erbij op en je ziet het: wij zijn erg actief!
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Haai allemaal

Mamzje, beterschap

Politiek eens met Marels wat betreft de PVV, ik heb GL gestemd.

Mijn goede nieuws mag nu ook hier op Viva, dus ik koppiepeest even :

JOECHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

Ons appartement is verkocht, de bedenktijd is gisteren voorbij gegaan. Gewoon vet binnen 5 weken verkocht in deze tijd van crisis en ellende en dat voor 2000 euro onder de vraagprijs.

Wij zijn dus ook een huis aan t kopen en dat gaat goed. Verkopers zijn van 278 naar 267 naar 263 gegaan. Daar lijkt het nu te stagneren, hooguit nog een duizentje of 2 af te praten, maar we zijn allang blij want hoopten op zo rond de 265 uit te komen. Nu alleen kijken hoe het gaat met de transportdata. Onze koper wil het eerder hebben dan de verkoper kan leveren, maar alle kanten willen wel schuiven dus wie weet. Wij geven na het weekend onze reactie op de 263 en denken aan accepteren met dan wel de eis dat het voor 1 sept geleverd wordt.

Zo pfft

Ier had extreem drukke week en heet heel leuk project nu met speciale themadag die heel succesvol was goed afgerond, heeft via de post zijn nieuwe gitaar binnen en is blij en Chica en ik hebben lekker gepeuterdanst vanmorgen, daarna naar het CB geweest, waar ze goed gekeurd is, al zeiden ze wel dat haar lengte groeicurve wat aan het afbuigen is, dus over 3 maanden meten we nog eens en doen we de oogtest voor 4jarigen nog eens over, want daar had ze vandaag geen zin in

Leukste moment: kinderarts tekent een rondje en vraagt of Chica dat ook kan. Chica maakt eerst van het rondje een heel poppetje met haar, oren, ogen, wenkbrauwen, wimpers en een lijf met handjes en voetjes en tekent daarnaast nog even een mooie cirkel

Dit weekend gaan we ven relaxen omdat alles nu rond is en gaan we o.a. met Chica naar de dierentuin. Morgen ga ik met mijn zussen en broer uit eten en uit. Partners blijven bij de kinderen.

Enige voorbehoud is, bouwkundige keuring was al goed, nog van financiering maar onze koper is een financiële man, dus dat gaat lukken hopen we

Nu lekker Planet Earth (documentaireserie van de BCC over de aarde) kijken.

Dag lieve Nietekes
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Zo Roosje is net weg. Die moet nog wel effen. Denk dat die pas om 1 uur thuis is. Pfffff.

Het was zo super gezellig. Ik heb echt zelden meegemaakt dat de tijd zo snel voorbij ging. Ik heb me nog een paar keer echt moeten haasten zodat we ook nog aan het nagerecht konden. Maar was heel leuk.

Zo ladies, even terug lezen.
fijn MV dat jullie het zo gezellig hebben gehad !
Even een beterschaps knuf voor Mamzie.

Inad gefeliciteerd, wat zullen jullie blij zijn. Wat een goed nieuws en zo snel allemaal. Super.

Politiek sla ik even over met lezen.
Wat een happy bericht, Inad.

Mleen, ik kan me helemaal voorstellen dat het met jou en Roos supergezellig was. Leuk..

Ik probeer er een eind aan te draaien voor vanavond. Hopelijk morgen fris weer op.
Ik had vandaag veel vis, omdat ik wist dat Roos daar gek op was, en ik moest ook even rekening houden met de allergie van Roos. Dit is het dus vandaag geworden.

Lunch met stokbrood;

Voorgerecht, 3 amuses;

Hoofdgerecht;

Nagerecht vergeten een foto van te maken.
Doe rustig aan Mamzie, slaap lekker en beterschap!!!
lekker hoor die fotoos ... en ik had al lekkere trek
Ik zou ook wel zo iets in huis willen hebben nu..
ik heb niks te snaaien in huis

dus ik denk dat ik lekker mn bedje in rol.
Jammer dat jullie niet dichterbij wonen, dan had ik wat lekkers langsgebracht.

Oja, zo met veel verse kruiden ging de zalmfilet de oven in. Alleen natuurlijk wel dichtgepakt;

haaaaaaai Roosje is al thuis

laatste stukkie vanaf het station de taxi gepakt ipv de bus een station eerder, anders was ik pas over een uur thuis geweest

Heb een superleuke dag gehad, heerlijk gegeten, zoals de foto's al laten zien, maar het was nog veel lekkerderderderder dan de foto's laten zien

Tijd ging idd supersnel voorbij en moesten we nog best haast maken zodat ik de trein kon halen, maar ging allemaal goed

Bo en Kane zijn schatjes, maar ik moet een bekentenis doen: ik ben verliefd op Floyd

Mamzie, beterschap

Inadje, wat goed!!!

I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Zozo meiden, dat ziet er lekker uit en het klinkt heel gezellig!!

Inad, gefeliciteerd!!

Heb alleen de laatste blz bijgelezen Anders krijg ik mijn werk niet op tijd af.....

Maar ik ben er vandaag vast wel ff een paar keer
werkse vandaag prutteltje !
Dank je!!

En wat een geweldige avatOr heb je
hahaha ik ben inmiddels officieel van de borstvoedings maffia en de draagdoeken maffia

bij elke tien nieuwe draagmamma's door mijn toedoen mag ik een nieuwe doek kopen ....

dusseh als je een miniprutteltje gaat werpen ... dan kom ik je met mn draagdoeken om je oren slaan
Wahahahaha, die smiley Yam

Goedemorgen dames

Mleen en Roosje, wat fijn dat jullie zo genoten hebben en wat ziet het eten er heerlijk uit zeg!

Klinkt leuk Its, dagje gehandicaptenpinkpopachtigfestival

Mamzie, gaat het vandaag weer wat beterder met je?

Iernadje wat een goed nieuws allemaal! Wat fijn! En ook van Chica

Yam, ik vind die draagdoeken zo knus staan Leuk man, jij van de maffia

Pruttelkindje, werkse vandaag. Ik hoop dat je veel centjes gaat verdienen
Goeiemorgen..

Het gaat inderdaad iets beterder. Wel een hoofd vol snot en een oor vol olie -wat betekent dat je een raar geluid in je oor hoort als je de andere kant van je hoofd kamt-

Draagdoeken waarbij je niet bang hoeft te zijn dat baby eruit valt... ideaal. Het is inderdaad hartstikke knus, je baby vlakbij je.

Gehandicaptenpinkpopachtigfestival.. mooi woord voor galgje.

Zooo Roos, zit het in Floyd zijn rustige, beheerste karakter?
Moge ladies.

Werkse Pruttie.

Oje, Yam bij de maffia, gelukkig zit er nog geen klein MVtje in de maak.

Mamz, kan je dit weekend een beetje rustig aan doen of heb je een volle agenda?
Goeiemorgen!

Ben er ook weer (even)! Ga zo winkelen en daarna borrel en eten met vriendinnen.

Mandu is trouwens voor het eerst krols. Witte dweperd!
Everytime you make a typo, the errorists win.
Mleen, ik heb zondagmiddag een paar uurtjes een kinderverjaardag bij een leuke vriendin, meer niet. Zelfs het huis ziet er -naar mijn maatstaven- redelijk uit. Het worden dus boodschappen doen en verder vrijwel niks.
Jeee, Aijee, is zo'n klein dondertje ook al krols?
Ahhhh snel weer Mandu foto's spammen. Ze zal wel erg gegroeid zijn.
Mandu is inmiddels al een half jaar! Zal binnenkort wat foto's spammen hoor. Haar nieuwste hobby is sinds een paar weken het gordijnenklimmen...
Everytime you make a typo, the errorists win.
GRRRRRR we zouden vandaag voor het eerst met yammini gaan zwemmen.

maar ze wilde dr tukkie niet doen, en ondanks lief wiegen en zachtjes toespreken van pappa etc was ze al een half uur hysterisch aan het krijsen

helemaal over de zijk gegaan nou dan gaat ze zeker niet slapen....

prompt word ik spontaan vette hardcore ongesteld..

niet slapen , bloedbad ... nee we gaan dus niet zwemmen vandaag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven