NIET groepje
vrijdag 5 juni 2009 om 21:14
Haai allemaal
Mamzje, beterschap
Politiek eens met Marels wat betreft de PVV, ik heb GL gestemd.
Mijn goede nieuws mag nu ook hier op Viva, dus ik koppiepeest even :
JOECHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Ons appartement is verkocht, de bedenktijd is gisteren voorbij gegaan. Gewoon vet binnen 5 weken verkocht in deze tijd van crisis en ellende en dat voor 2000 euro onder de vraagprijs.
Wij zijn dus ook een huis aan t kopen en dat gaat goed. Verkopers zijn van 278 naar 267 naar 263 gegaan. Daar lijkt het nu te stagneren, hooguit nog een duizentje of 2 af te praten, maar we zijn allang blij want hoopten op zo rond de 265 uit te komen. Nu alleen kijken hoe het gaat met de transportdata. Onze koper wil het eerder hebben dan de verkoper kan leveren, maar alle kanten willen wel schuiven dus wie weet. Wij geven na het weekend onze reactie op de 263 en denken aan accepteren met dan wel de eis dat het voor 1 sept geleverd wordt.
Zo pfft
Ier had extreem drukke week en heet heel leuk project nu met speciale themadag die heel succesvol was goed afgerond, heeft via de post zijn nieuwe gitaar binnen en is blij en Chica en ik hebben lekker gepeuterdanst vanmorgen, daarna naar het CB geweest, waar ze goed gekeurd is, al zeiden ze wel dat haar lengte groeicurve wat aan het afbuigen is, dus over 3 maanden meten we nog eens en doen we de oogtest voor 4jarigen nog eens over, want daar had ze vandaag geen zin in
Leukste moment: kinderarts tekent een rondje en vraagt of Chica dat ook kan. Chica maakt eerst van het rondje een heel poppetje met haar, oren, ogen, wenkbrauwen, wimpers en een lijf met handjes en voetjes en tekent daarnaast nog even een mooie cirkel
Dit weekend gaan we ven relaxen omdat alles nu rond is en gaan we o.a. met Chica naar de dierentuin. Morgen ga ik met mijn zussen en broer uit eten en uit. Partners blijven bij de kinderen.
Enige voorbehoud is, bouwkundige keuring was al goed, nog van financiering maar onze koper is een financiële man, dus dat gaat lukken hopen we
Nu lekker Planet Earth (documentaireserie van de BCC over de aarde) kijken.
Dag lieve Nietekes
Mamzje, beterschap
Politiek eens met Marels wat betreft de PVV, ik heb GL gestemd.
Mijn goede nieuws mag nu ook hier op Viva, dus ik koppiepeest even :
JOECHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Ons appartement is verkocht, de bedenktijd is gisteren voorbij gegaan. Gewoon vet binnen 5 weken verkocht in deze tijd van crisis en ellende en dat voor 2000 euro onder de vraagprijs.
Wij zijn dus ook een huis aan t kopen en dat gaat goed. Verkopers zijn van 278 naar 267 naar 263 gegaan. Daar lijkt het nu te stagneren, hooguit nog een duizentje of 2 af te praten, maar we zijn allang blij want hoopten op zo rond de 265 uit te komen. Nu alleen kijken hoe het gaat met de transportdata. Onze koper wil het eerder hebben dan de verkoper kan leveren, maar alle kanten willen wel schuiven dus wie weet. Wij geven na het weekend onze reactie op de 263 en denken aan accepteren met dan wel de eis dat het voor 1 sept geleverd wordt.
Zo pfft
Ier had extreem drukke week en heet heel leuk project nu met speciale themadag die heel succesvol was goed afgerond, heeft via de post zijn nieuwe gitaar binnen en is blij en Chica en ik hebben lekker gepeuterdanst vanmorgen, daarna naar het CB geweest, waar ze goed gekeurd is, al zeiden ze wel dat haar lengte groeicurve wat aan het afbuigen is, dus over 3 maanden meten we nog eens en doen we de oogtest voor 4jarigen nog eens over, want daar had ze vandaag geen zin in
Leukste moment: kinderarts tekent een rondje en vraagt of Chica dat ook kan. Chica maakt eerst van het rondje een heel poppetje met haar, oren, ogen, wenkbrauwen, wimpers en een lijf met handjes en voetjes en tekent daarnaast nog even een mooie cirkel
Dit weekend gaan we ven relaxen omdat alles nu rond is en gaan we o.a. met Chica naar de dierentuin. Morgen ga ik met mijn zussen en broer uit eten en uit. Partners blijven bij de kinderen.
Enige voorbehoud is, bouwkundige keuring was al goed, nog van financiering maar onze koper is een financiële man, dus dat gaat lukken hopen we
Nu lekker Planet Earth (documentaireserie van de BCC over de aarde) kijken.
Dag lieve Nietekes
Wat Supersmollie zegt vind ik ook

vrijdag 5 juni 2009 om 22:12
Zo Roosje is net weg. Die moet nog wel effen. Denk dat die pas om 1 uur thuis is. Pfffff.
Het was zo super gezellig. Ik heb echt zelden meegemaakt dat de tijd zo snel voorbij ging. Ik heb me nog een paar keer echt moeten haasten zodat we ook nog aan het nagerecht konden. Maar was heel leuk.
Zo ladies, even terug lezen.
Het was zo super gezellig. Ik heb echt zelden meegemaakt dat de tijd zo snel voorbij ging. Ik heb me nog een paar keer echt moeten haasten zodat we ook nog aan het nagerecht konden. Maar was heel leuk.
Zo ladies, even terug lezen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
vrijdag 5 juni 2009 om 22:25
vrijdag 5 juni 2009 om 22:49
Ik had vandaag veel vis, omdat ik wist dat Roos daar gek op was, en ik moest ook even rekening houden met de allergie van Roos. Dit is het dus vandaag geworden.
Lunch met stokbrood;
Voorgerecht, 3 amuses;
Hoofdgerecht;
Nagerecht vergeten een foto van te maken.
Lunch met stokbrood;
Voorgerecht, 3 amuses;
Hoofdgerecht;
Nagerecht vergeten een foto van te maken.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
vrijdag 5 juni 2009 om 23:04
zaterdag 6 juni 2009 om 00:38
haaaaaaai Roosje is al thuis
laatste stukkie vanaf het station de taxi gepakt ipv de bus een station eerder, anders was ik pas over een uur thuis geweest
Heb een superleuke dag gehad, heerlijk gegeten, zoals de foto's al laten zien, maar het was nog veel lekkerderderderder dan de foto's laten zien
Tijd ging idd supersnel voorbij en moesten we nog best haast maken zodat ik de trein kon halen, maar ging allemaal goed
Bo en Kane zijn schatjes, maar ik moet een bekentenis doen: ik ben verliefd op Floyd
Mamzie, beterschap
Inadje, wat goed!!!
laatste stukkie vanaf het station de taxi gepakt ipv de bus een station eerder, anders was ik pas over een uur thuis geweest
Heb een superleuke dag gehad, heerlijk gegeten, zoals de foto's al laten zien, maar het was nog veel lekkerderderderder dan de foto's laten zien
Tijd ging idd supersnel voorbij en moesten we nog best haast maken zodat ik de trein kon halen, maar ging allemaal goed
Bo en Kane zijn schatjes, maar ik moet een bekentenis doen: ik ben verliefd op Floyd
Mamzie, beterschap
Inadje, wat goed!!!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best

zaterdag 6 juni 2009 om 07:20
zaterdag 6 juni 2009 om 09:09
Wahahahaha, die smiley Yam
Goedemorgen dames
Mleen en Roosje, wat fijn dat jullie zo genoten hebben en wat ziet het eten er heerlijk uit zeg!
Klinkt leuk Its, dagje gehandicaptenpinkpopachtigfestival
Mamzie, gaat het vandaag weer wat beterder met je?
Iernadje wat een goed nieuws allemaal! Wat fijn! En ook van Chica
Yam, ik vind die draagdoeken zo knus staan Leuk man, jij van de maffia
Pruttelkindje, werkse vandaag. Ik hoop dat je veel centjes gaat verdienen
Goedemorgen dames
Mleen en Roosje, wat fijn dat jullie zo genoten hebben en wat ziet het eten er heerlijk uit zeg!
Klinkt leuk Its, dagje gehandicaptenpinkpopachtigfestival
Mamzie, gaat het vandaag weer wat beterder met je?
Iernadje wat een goed nieuws allemaal! Wat fijn! En ook van Chica
Yam, ik vind die draagdoeken zo knus staan Leuk man, jij van de maffia
Pruttelkindje, werkse vandaag. Ik hoop dat je veel centjes gaat verdienen
zaterdag 6 juni 2009 om 10:03
Goeiemorgen..
Het gaat inderdaad iets beterder. Wel een hoofd vol snot en een oor vol olie -wat betekent dat je een raar geluid in je oor hoort als je de andere kant van je hoofd kamt-
Draagdoeken waarbij je niet bang hoeft te zijn dat baby eruit valt... ideaal. Het is inderdaad hartstikke knus, je baby vlakbij je.
Gehandicaptenpinkpopachtigfestival.. mooi woord voor galgje.
Zooo Roos, zit het in Floyd zijn rustige, beheerste karakter?
Het gaat inderdaad iets beterder. Wel een hoofd vol snot en een oor vol olie -wat betekent dat je een raar geluid in je oor hoort als je de andere kant van je hoofd kamt-
Draagdoeken waarbij je niet bang hoeft te zijn dat baby eruit valt... ideaal. Het is inderdaad hartstikke knus, je baby vlakbij je.
Gehandicaptenpinkpopachtigfestival.. mooi woord voor galgje.
Zooo Roos, zit het in Floyd zijn rustige, beheerste karakter?
zaterdag 6 juni 2009 om 10:15
zaterdag 6 juni 2009 om 11:01
GRRRRRR we zouden vandaag voor het eerst met yammini gaan zwemmen.
maar ze wilde dr tukkie niet doen, en ondanks lief wiegen en zachtjes toespreken van pappa etc was ze al een half uur hysterisch aan het krijsen
helemaal over de zijk gegaan nou dan gaat ze zeker niet slapen....
prompt word ik spontaan vette hardcore ongesteld..
niet slapen , bloedbad ... nee we gaan dus niet zwemmen vandaag.
maar ze wilde dr tukkie niet doen, en ondanks lief wiegen en zachtjes toespreken van pappa etc was ze al een half uur hysterisch aan het krijsen
helemaal over de zijk gegaan nou dan gaat ze zeker niet slapen....
prompt word ik spontaan vette hardcore ongesteld..
niet slapen , bloedbad ... nee we gaan dus niet zwemmen vandaag.