NIET groepje

18-04-2009 14:13 4958 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een NIET-weetje: Inmiddels heeft het NIET-groepje 212.340 postings volgekletst. Tel deze postings erbij op en je ziet het: wij zijn erg actief!
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Jezus, gaan we nou echt liggen janken omdat Djodjo geen nieuw topic geopend heeft

Kelere dames, waar gaat het nou nog om ?

*kijkt verschrikt rond om te zien of ze op de kleuterschool is beland *

Als het vorige topic bijna vol is, is het prima om een nieuwe te openen.. maar ja, waarom zouden we ook makkelijk doen, als het moeilijk kan he...
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Jamaaar ik lag een schoonheidsslaapje te doen dus ik kon niks lezen...en nu dan?

Je zou er toch bijna van aan de drank raken
*ziet dat ze niet alleen op de kleuterschool zat, maar ook mosterd was *
quote:borodini schreef op 18 april 2009 @ 16:37:

Jezus, gaan we nou echt liggen janken omdat Djodjo geen nieuw topic geopend heeft

Kelere dames, waar gaat het nou nog om ?

*kijkt verschrikt rond om te zien of ze op de kleuterschool is beland *

Als het vorige topic bijna vol is, is het prima om een nieuwe te openen.. maar ja, waarom zouden we ook makkelijk doen, als het moeilijk kan he...Jij weet zeker nog niet dat er in mijn koelkast een fles rosé ligt te praten?
Ach uiteraard....ik had het kunnen verwachten...

Nee Boro, ik ben niet aan het janken om een nieuw topic. Ik ben in het geheel niet aan het janken. Ik val er echter wel over als iemand iets voorstelt, wel 2 hele minuten wacht en dan zonder enige reactie te hebben gekregen met de woorden "Zwijgen is toestemmen" zelf maar ff fijn gaat doen waar ze zin in heeft. En als ik daar wat van zeg dan krijg ik een grote mond terug en mag vervolgens stikken. Heel fijn. Maar dat ligt natuurlijk niet aan de ander he Boro? Uiteraard niet....hoe zou het ook?

Maar neen, ik ben nog steeds niet aan het janken.
Ach ja, haal je posting maar weg....
quote:superstar_2 schreef op 18 april 2009 @ 16:38:

Jamaaar ik lag een schoonheidsslaapje te doen dus ik kon niks lezen...en nu dan?

Je zou er toch bijna van aan de drank raken

.

Ik stond met mijn kinderen bij een debile kamelen mishandelaar

Er was bij het winkelcentrum een heuse kameel, waar kinderen voor 2 euro per rondje (!!) een rondje op mochten rijden.

Dus ik denk, nou , das me leuk voor de autist, tut en terror. KOmen we aan, ligt er een oud gehavend kameel op de grond. Ik tegen die meneer " Pardon meneer, hoe laat mogen de kinderen rondjes rijden ? " Waarop die man die kameel begint te schoppen (!!) tegen zijn kop te slaan en begint te roepen "Opstaan, lui kreng, lopen zal je"....

....

We hebben nog even verbijsterd staan kijken en toen zei ik tegen de kinderen: "Kom jongens, ik ga geen geld betalen zodat die meneer lekker zijn arme beest kan schoppen"... .En ben weggelopen.

Wat een eikelbijter zeg.
quote:minny schreef op 18 april 2009 @ 16:40:

Ach ja, haal je posting maar weg....

k heb helemala niets weggehaald minny, en ja, ik vind het nogal kinderachtig dat mensen willen stemmen over het al dan niet openen van een nieuw topic, Minny.

Want dat lijkt me niet nodig , Minny, want als het ene een beetje vol blijkt te zijn, lijkt het mij logisch dat er een nieuw geopend wordt, Minny.

Wat er tussen jou en mv verder is is tussen jullie, MInny, en daar wil ik het idd verder bij laten.
quote:superstar_2 schreef op 18 april 2009 @ 16:39:

[...]

Jij weet zeker nog niet dat er in mijn koelkast een fles rosé ligt te praten?mmh... ik heb ook ene fles rose.. , even wachten tot het addergebroed te bedde is.
quote:borodini schreef op 18 april 2009 @ 16:46:

[...]

mmh... ik heb ook ene fles rose.. , even wachten tot het addergebroed te bedde is.

De mijne roept heel zachtjes drink mij

Ja het is echt waar...
Heb je het nou tegen mij Boro? Nou Boro? Zeg het eens Boro? Je bent niet duidelijk, Boro.

En verders heb ik besloten dat ik niet in discussie ga met andere mensen dan MV, ze knapt het maar een keer zelf op.

Dus, Boro.
Zijn droge witte neefje zit hetzelfde te doen bij mij Suup
Dat lijkt me heel wijs, Minny, dat jij je discussie met mv zelf uitzoekt minny, want het was in het algemeen bedoeld , minny ( ja ik word melig ) en niet perse alleen tegen jou, minny, maar gewooon heel dat geneuzel over wel of niet openen, zonder of met djo, minny, dat maakt mij geenzier uit.

Zeg maar wat mamzelle zei, alleen was ik iets minder aardig, maar wat directer en harder, minny.

Minny

min

minnepin

pinnemin

dus.

quote:minny schreef op 18 april 2009 @ 16:48:

Zijn droge witte neefje zit hetzelfde te doen bij mij Suup

En nu dan? zal ik naar die stem luisteren of toch nog ff wachten..
Jullie zijn gewoon zuipschuiten...........
quote:elleinspe schreef op 18 april 2009 @ 16:51:

Jullie zijn gewoon zuipschuiten...........

OOOOOOOH wat doe jij gemeen...

Die fles zegt zelluf maak mij open en drink mij en nu ben ik ineens een zuipschuit?
Jij heet geen MV hoor Boro, dus ik ga niet met jou verder discussieren Boro, dat lijkt me nergens voor nodig Boro. Fijn dat je dat met mij eens bent Boro, ik wist dat ik op je kon rekenen Boro. Dat vind ik erg prettig Boro, echt waar Boro. Van jou kan je op aan Boro.

Boro

Borodini

Borodinimini

Borodiniminipini

Robodiniminipinitini

Dus.
quote:superstar_2 schreef op 18 april 2009 @ 16:50:

[...]

En nu dan? zal ik naar die stem luisteren of toch nog ff wachten.. Droog wit neefje begint een beetje dwingend te doen inmiddels....
quote:superstar_2 schreef op 18 april 2009 @ 16:53:

[...]

OOOOOOOH wat doe jij gemeen...

Die fles zegt zelluf maak mij open en drink mij en nu ben ik ineens een zuipschuit?

Nou maak open die fles dan!!

Oftie nou om 18.00 uur leeg is of om 19.00 uur, dat maakt toch ook geen ruk uit.
Nou ik zal nog 1 x hier iets over zeggen. En daarna mijn verzoek aan Djo het op haar naam te zetten.

Niemand was bij de nietjes. Angel gaf aan dat de traagheid door grote topics was. Dus ik leg niet de verantwoordelijkheid bij haar maar het was een tip.

Gezien het feit dat we weten dat het nu net als vroeger weer iedere keer vernieuwd moet worden heb ik niet gedacht dat iemand het erg vond dat ik het deed. Als DMJN het doet, ohnee kan niet meer, dan begrijp ik het.

Dezelfde OP heb ik gebruikt en overal aangekondigd.

We weten allemaal dondersgoed waarom Minny dit aanpakt. Dus laten we daar ook duidelijk over zijn.

Ik stuur Djo een email of zij een nieuwe wilt openen en deze laat sluiten.

Ps, een beslissing over de Kom vind ik van andere orde dan een verplichte nieuwe topic openen waar niets persoonlijks aan is maar ik graag aan Djo wil overlaten dat het weer 5000 postings op haar naam staat. Ik wist dat ze het weekend in Limboland zat en dacht dat het geen probleem was. En is het ook niet want ik geef niet om dit topic op mijn naam te hebben.

Hier wil ik het graag bij laten.

Deze mail zal ik zo naar Djo sturen;

Lieve Djo,

Fijn dat je weer uit Limboland bent. Hoop dat het gezellig was. Hier was het ook heel gezellig. Even een verzoekje aan je, nee niet meteen vragen waarom, gewoon doen, zou je aub een nieuw Nietjes topic willen openen en dan deze vragen te sluiten aan angel5. Er was iemand die het niet eens was dat ik zo ongevraagd jouw honeurs had waargenomen in de dagen dat je weg was. Aangezien het mij niet uitmaakt wie hem van de nietjes opent wil ik je vragen, wil je een nieuwe openen. In de OP is bijgewerkt het aantal tot ik de nieuwe opende, dus je hoeft alleen de postings van dit topic erbij te tellen.

Succes meis.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:elleinspe schreef op 18 april 2009 @ 16:55:

[...]

Nou maak open die fles dan!!

Oftie nou om 18.00 uur leeg is of om 19.00 uur, dat maakt toch ook geen ruk uit. Oké ik ga het doen maar als ik straks dronken over het forum loop te rellen dan is het jou schuld als je dat maar weet..
Ik EIS dat ik nu kleur heb! Ben al vanaf vanmorgen buiten in de zon. Ik kijk oop mijn armen en in de spiegel... maar ik zie helemaal niks, alleen een witte toet met nog meer sproeten
quote:Pilous schreef op 18 april 2009 @ 16:58:

Ik EIS dat ik nu kleur heb! Ben al vanaf vanmorgen buiten in de zon. Ik kijk oop mijn armen en in de spiegel... maar ik zie helemaal niks, alleen een witte toet met nog meer sproeten Ik zeg zonnebank plousepoes...
Ieder ander had van mij precies dezelfde kritiek gekregen MV. Boro, Roos, Suup....wie dan ook. Blijkbaar weet jij niks donders goed want je leest niet eens. Wie dat topic opent maakt me niet uit, maar dat na 2 minuten al geroepen wordt dat "Zwijgen toestemmen is" dat vind ik niet prettig nee. Ik heb niet eens de kans gehad om te lezen waar ik dan zogenaamd zwijgend mee instemde en in mijn optiek is dat wel behoorlijk snel. Als ik daar een opmerking over maak, wat mijn goed recht is, dan krijg ik ineens een lading verbale agressiviteit over me heen, met een behoorlijk nare toon, en mag vervolgens stikken. En dat MV, pik ik inderdaad niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven