NIET groepje

18-06-2009 15:35 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een NIET-weetje: inmiddels heeft het NIET-groepje 217.297 postings volgekletst. Tel deze postings hierbij op en je ziet het: we zijn erg actief!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
super leuk Age!

zweef maar lekker op je wolk

ik moet nog 4 nachten werken en dan VAKANTIE
tuurlijk, morgen weer een dag

Kan je mooi nog even op je wolk blijven zitten Leuk voor je!!!

Hier vriend uitgezwaaid richting Polen, hij had er zoooo geen zin in, gelukkig maar een kort tripje, van t weekend komt ie weer terug.
Pilous is ook aan het aftellen!
Waar ga jij heen op vakantie Elo?

Hoe gaat het met de klachten van Borman?
Italie
Ooooh, ik wil ook op vakantie!!
Klinkt goed die bijna vakanties!

Nou niet zo heel erg goed eigenlijk Ploes, dat suizen en piepen in z'n oren is eigenlijk nooit meer weggegaan, ook blijft ie oorpijn houden en druk op z'n oren terwijl er volgens de dokter weinig bijzonders te zien is.

Vrijdag en zaterdag kwamen de draaiaanvallen ineens weer opzetten, gelukkig niet zo heftig als de vorige keer, misschien omdat de pillen hielpen?

In ieder geval heeft ie nu een doorverwijzing voor de KNO arts en moet ie daar over 2 weken heen, hopelijk kan die wat meer zekerheid geven. Want het is best vervelend die klachten.
Age, waar ken je die leuke meneer van en waarom hebben wij niks over hem gehoord dat je heimelijk op hem vlieft was en wat is er zo leuk aan hem? Vertel eens?
ik ga

truste allemaal
Klinkt een beetje als Ziekte van Menière Bor! Wel goed dat 'ie dan een doorverwijzing naar de KNO arts heeft...

Ik ken m'n Verse Vriendje van m'n werk. Maar hij had nog een vriendin. Dat is inmiddels uit, en toen ging het tussen ons erg snel. Dat zei ik al, maar daar is hij zelf gisteren ook achter gekomen. Dus hij heeft even tijd nodig om na te denken en z'n eigen dingen te doen (was vandaag nog hard aan het werk maar had het helemaal gehad) en dan gaan wij samen een leuke & fijne tijd tegemoet. Ik moet dus nog even geduld hebben

Maar heb het volste vertrouwen dat het helemaal goed gaat komen! (ok, een klein gedeelte in mij is bang en praat negatief... maar ik weet dat dat door de slechte ervaringen komt )

ps: de reden dat ik niet gezegd heb dat ik heimelijk vlieft was is omdat ik te druk was met werk en helemaal niet heb geforumd.

En wat er zo leuk aan hem is: hij is écht anders dan de anderen, hij is heel grappig, heel lief en hij liet openlijk aan m'n vriendinnen&collega's zien dat hij écht dol op me is En bovenal: hij is eerlijk!!!
ps Elo: was dit genoeg zwijmel?
Helaas wel Age, maar toch nog een beetje hoop dat het gewoon iets onschuldigs is en anders een lichte vorm... ofzo... We wachten maar af..

Klinkt op zich als een positief verhaal Age, beetje voorzichtig maar dat ben ik wel van je gewend

En ook logisch van dat voorzichtig!

Hoop dat je er van geniet! En dat jullie een hele leuke tijd tegemoet gaan!

Ennuh mag nog wel zwijmeligerder hoor
Slaap lekker Roosje!!
ik ga werken

doei allemaal!
Prut is zwijmeliger hoor

Maar klinkt goed Age... ik hoop dat deze meneer 'het' is voor je

Klinkt niet goed Bor... Jeetje, wat vervelend zeg....

Elootje, werkze....
Ik ben nog even voorzichtig met nog zwijmeliger

Hij noemt me wel 'lieffie' *zwijmeldezwijmel*

Ik duim voor jullie Bor, hopen dat het allemaal meevalt
Hahaha, klinkt goed Age...

Ik ga naar bed!
Slaap lekker allemaal..

Van 9 tot 5 werken en daarna naar de bso en daarna naar een concert is best een lange dag..
Das een heeele lange dag Mamz!

Jij ook lekker slapen

Ik ga zo ook!

Tot later!
waar is iedereen?
popke wilt niet meer slapen. nou popje dan gaan we toch lekker beneden zitten voordat je pappa ook wakker schreeuwt
morge Yammie, popke heeft het uitslapen verleerd?
ik denk het.

ach ik heb me erbij neergelegd.

als ze 'snachts weinig slaapt dan slaap ik gewoon overdag wat met haar mee. in die "luxe positie" verkeer ik mij

alles heeft zn voordelen
Mogguh....

Dat is het beste denk ik Yam... Gewoon over je heen laten komen en beetje aanpassen aan Yammini. Wil je stokjes voor je ogen?
Mogguh, ik zal zo als ik hier de boel aan het draaien heb even zwijmelig gaan vertellen over gister

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven