NIET groepje
donderdag 16 juli 2009 om 17:09
He Yam wat kut allemaal schat.
Die adapter van jou is ook kut Marels. Die van mij is zonder ooit gebruikt te hebben kapot en Dell wil er niets mee doen. Dus een nieuwe kost 100 euro. Nou dat heb ik er niet voor over. Gewoon balen dus.
Die adapter van jou is ook kut Marels. Die van mij is zonder ooit gebruikt te hebben kapot en Dell wil er niets mee doen. Dus een nieuwe kost 100 euro. Nou dat heb ik er niet voor over. Gewoon balen dus.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
donderdag 16 juli 2009 om 18:42
Yam, wat KUT allemaal zeg
Die van mij laadt niet meer bij als ik één verkeerde beweging maak. Als ik em niet zonder stekker kon gebruiken had ik nog niet zo erg gevonden.
Maar goed, ik moet dus een nieuwe, en we hebben twee keuzes;
Gewone Satellite 17'
of deze;
15' Pro
Wat is de beste keuze? Of wil ik een heel ander merk?
Die van mij laadt niet meer bij als ik één verkeerde beweging maak. Als ik em niet zonder stekker kon gebruiken had ik nog niet zo erg gevonden.
Maar goed, ik moet dus een nieuwe, en we hebben twee keuzes;
Gewone Satellite 17'
of deze;
15' Pro
Wat is de beste keuze? Of wil ik een heel ander merk?
668, the neighbour of the Beast
donderdag 16 juli 2009 om 19:39
Ik heb er ook de ballen verstand van. Marels, vraag het anders bij Digi bij het topic Viva vraagbaak ...... weet even niet de precieze titel. Daar zitten zoveel forummers die er veel verstand van hebben. Als ik ergens mee zit kunnen ze me bijna altijd daar helpen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
vrijdag 17 juli 2009 om 09:17
Goedenmorgen !
lekker pilous vakantie
yammini heeft voor de gein redelijk doorgeslapen, tussen 3 en vier drie kwartier wakker geweest. en daarna doorgeslapen tot een uur of 8
yammans laatste dagje werken, vanavond bouwvakkersborrel.
en zaterdag nacht is het zijn beurt voor de nachtvoeding kan ik eindelijk een nachtje doorslapen, daar ben ik wel aan toe ...
lekker pilous vakantie
yammini heeft voor de gein redelijk doorgeslapen, tussen 3 en vier drie kwartier wakker geweest. en daarna doorgeslapen tot een uur of 8
yammans laatste dagje werken, vanavond bouwvakkersborrel.
en zaterdag nacht is het zijn beurt voor de nachtvoeding kan ik eindelijk een nachtje doorslapen, daar ben ik wel aan toe ...
vrijdag 17 juli 2009 om 10:01
Joehoeeee, Pilous heeft vakantie!
En Yammini redelijk doorgeslapen, dus de dag begint al redelijk dus.
Ik ga zometeen even laptopjagen in de stad, en daarna met mijn neefje zwemmen. Marelsman heeft ook vakantieborrel vanavond maar er geen zak zin in
Hij moet volgende week nog wel een week werken, daarna hebben wij ook vakantie. Dan gaan we de bus inpakken enzo en aan het einde van die week gaan we dan weg.
En Yammini redelijk doorgeslapen, dus de dag begint al redelijk dus.
Ik ga zometeen even laptopjagen in de stad, en daarna met mijn neefje zwemmen. Marelsman heeft ook vakantieborrel vanavond maar er geen zak zin in
Hij moet volgende week nog wel een week werken, daarna hebben wij ook vakantie. Dan gaan we de bus inpakken enzo en aan het einde van die week gaan we dan weg.
668, the neighbour of the Beast
vrijdag 17 juli 2009 om 10:03
Frikandel heeft vandaag ook zijn laatste dag en dan vakantie. Helaas heb ik dat niet en daarom gaat ie maar in zijn huis aan het werk. De buitenkant schilderen en zo..... Leuk
Misschien over anderhalve week dat ik ook 2 dagen of zo weg kan. Dan zoeken we wel ergens een hotel aan zee of zo. Moet het wel mooi weer zijn.
Misschien over anderhalve week dat ik ook 2 dagen of zo weg kan. Dan zoeken we wel ergens een hotel aan zee of zo. Moet het wel mooi weer zijn.
vrijdag 17 juli 2009 om 10:40