NIET groepje
maandag 27 juli 2009 om 09:21
Moge ladies. Ploes sterkte bij de dokter, hopelijk valt het mee.
Ik had gister goeie ideeen. Ik dacht, ik neem een pilletje om 1 nacht goed door te slapen. Na het innemen zag ik alleen dat die al 2 jaar over de datum was. Afijn, toen die begon te werken stond er iemand voor mijn deur, toch maar niet open gedaan. Snel naar boven gegaan, midden in de nacht weer naar beneden om het licht en pc uit te doen. Toen nog 2x eruit naar de wc. Om nou te zeggen dat ik heeeeerlijk geslapen heb, nou nee
.
Ja zonnetje op de kemping, jippie. Ik ga vandaag even als een debiel door mijn huis. Alles schoonmaken. Ik moet toch thuis blijven want ik krijg een nieuw abo voor mijn mobiel. Voor 1 euro in de maand kan ik 50 min bellen. Mooi toch. En ik kan per maand opzeggen dus ik zit nergens aan vast.
Ik had gister goeie ideeen. Ik dacht, ik neem een pilletje om 1 nacht goed door te slapen. Na het innemen zag ik alleen dat die al 2 jaar over de datum was. Afijn, toen die begon te werken stond er iemand voor mijn deur, toch maar niet open gedaan. Snel naar boven gegaan, midden in de nacht weer naar beneden om het licht en pc uit te doen. Toen nog 2x eruit naar de wc. Om nou te zeggen dat ik heeeeerlijk geslapen heb, nou nee
Ja zonnetje op de kemping, jippie. Ik ga vandaag even als een debiel door mijn huis. Alles schoonmaken. Ik moet toch thuis blijven want ik krijg een nieuw abo voor mijn mobiel. Voor 1 euro in de maand kan ik 50 min bellen. Mooi toch. En ik kan per maand opzeggen dus ik zit nergens aan vast.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
maandag 27 juli 2009 om 10:48
hier ook alles goed. Heerlijk aan het genieten van het mooie weer
wanneer kom je appelcider drinken?
Onze cavia's hebben vanaf gisteren een eigen caviastal. Alleen nog even nieuw zaagsel halen en dan kan de beneden verdieping ook in gebruik worden genomen
Onze cavia's hebben vanaf gisteren een eigen caviastal. Alleen nog even nieuw zaagsel halen en dan kan de beneden verdieping ook in gebruik worden genomen
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
maandag 27 juli 2009 om 11:54
Ik ga even Naomi mailen. Bo Ghi is gevraagd voor op tv. In een serie dat hij mee speelt. Zijdelings met de viva te maken hihihi.
Het word de kat van Georgina Verbaan. Nou ik denk wel dat hij 6 dagen in haar armen wil liggen.
Het word de kat van Georgina Verbaan. Nou ik denk wel dat hij 6 dagen in haar armen wil liggen.
maandag 27 juli 2009 om 12:03
quote:itsme26 schreef op 27 juli 2009 @ 10:48:
Onze cavia's hebben vanaf gisteren een eigen caviastal. Alleen nog even nieuw zaagsel halen en dan kan de beneden verdieping ook in gebruik worden genomenHou je alle jonkies? Leuk zo'n grote loopstal.
Onze cavia's hebben vanaf gisteren een eigen caviastal. Alleen nog even nieuw zaagsel halen en dan kan de beneden verdieping ook in gebruik worden genomenHou je alle jonkies? Leuk zo'n grote loopstal.
maandag 27 juli 2009 om 12:21
Oeh Gelukkig Ploes!!
Blijft niet leuk, maar gelukkig niet iets heel ellendigs...
Hahah Its ben erg nieuwsgierig naar de cider Dus graaaag!!
Of neem een fles hier mee naartoe als jullie toch in de buurt zijn
Ben benieuwd naar het cavia kasteel!!
Wat zal ik es doen met tien kilo pruimen (schatting, kan ook meer zijn )
Jam en wijn maar zeker?
Bo alweer gevraagd, leuk voor je!
Blijft niet leuk, maar gelukkig niet iets heel ellendigs...
Hahah Its ben erg nieuwsgierig naar de cider Dus graaaag!!
Of neem een fles hier mee naartoe als jullie toch in de buurt zijn
Ben benieuwd naar het cavia kasteel!!
Wat zal ik es doen met tien kilo pruimen (schatting, kan ook meer zijn )
Jam en wijn maar zeker?
Bo alweer gevraagd, leuk voor je!
maandag 27 juli 2009 om 12:28
oeh Bootje wordt een filmster!!! cool Mleentje
fijn Plousje, dat het meevalt met je knie
Itsie, we willen natuurlijk wel een foto van het caviading he, en ook een update van de jonkies
Borrie, hoe kom je in hemelsnaam aan 10 kg pruimen?
fijn Plousje, dat het meevalt met je knie
Itsie, we willen natuurlijk wel een foto van het caviading he, en ook een update van de jonkies
Borrie, hoe kom je in hemelsnaam aan 10 kg pruimen?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
maandag 27 juli 2009 om 12:33
Boroschat, hoe is het bij jullie?
Idd Roos, we willen caafspam.
Borrie, ik heb denk nog wel een recept voor pruimencompote. Verder heb ik denk niet zoveel. Ik ga er altijd van aan de schijt. 10 kilo zou ik niet trekken.
Gelukkig dat het meevalt Ploes, zijn geen fijne dingen die kniebanden.
Idd Roos, we willen caafspam.
Borrie, ik heb denk nog wel een recept voor pruimencompote. Verder heb ik denk niet zoveel. Ik ga er altijd van aan de schijt. 10 kilo zou ik niet trekken.
Gelukkig dat het meevalt Ploes, zijn geen fijne dingen die kniebanden.
maandag 27 juli 2009 om 13:50
Lol, pruimentijd he?
Maak er wel jam/compote/moes/sap en wijn van denk ik, of ik maak ze schoon en gooi ze tijdelijk in de vriezer tot ik zin heb om ze te verwerken..
Kan er nog wel veeeeeeel meer krijgen maar deze waren met tak en al afgebroken en rijpten nog goed na dus vandaar..
Vind ik niks nee Mleen, vind Veel Soeps! een van de leukste suggesties die daar voorbij is gekomen
Suggesties van Kip vond ik ook leuk
Maak er wel jam/compote/moes/sap en wijn van denk ik, of ik maak ze schoon en gooi ze tijdelijk in de vriezer tot ik zin heb om ze te verwerken..
Kan er nog wel veeeeeeel meer krijgen maar deze waren met tak en al afgebroken en rijpten nog goed na dus vandaar..
Vind ik niks nee Mleen, vind Veel Soeps! een van de leukste suggesties die daar voorbij is gekomen
Suggesties van Kip vond ik ook leuk
maandag 27 juli 2009 om 16:04
Even een bedank voor alle NIETjes die hebben gereageerd op mijn topic
Hoe is het hier?
Kut van je knie Pilous!
Wauw, 10 kilo pruimen... volgens mij weet jij daar wel jam raad mee Borrie Misschien kun je het gaan verkopen?
Heb je cider Its? Waaaauuuuuww! Ik vind dat we in NL allemaal aan de cider moeten