NIET groepje
zaterdag 25 juli 2009 om 14:54
Ik had ruzie met de zee... De zee heeft gewonnen.
Oftewel, een golf beukte tegen mijn zijkantje aan, mijn been bleef staan maar mijn knie veerde naar rechts, terwijl dit in de theorie helemaal niet kan.
Niks ernstig. Als ik mijn been rechtop belast, gaat het goed, zet ik hem scheef neer dan doet het pijn. Ik ben niet eerder terug gekomen hoor. Was donderdagmiddag dat het gebeurde. En ik loop nu al ietsies beterder weer. Maandag even langs de dokter.
Oftewel, een golf beukte tegen mijn zijkantje aan, mijn been bleef staan maar mijn knie veerde naar rechts, terwijl dit in de theorie helemaal niet kan.
Niks ernstig. Als ik mijn been rechtop belast, gaat het goed, zet ik hem scheef neer dan doet het pijn. Ik ben niet eerder terug gekomen hoor. Was donderdagmiddag dat het gebeurde. En ik loop nu al ietsies beterder weer. Maandag even langs de dokter.
zondag 26 juli 2009 om 03:47
zondag 26 juli 2009 om 11:25
goedemorgen meisjes !
yammini haar eerste nacht op de kèèèèmping ging vlekkeloos.
ze heeft gister wapperend gras ontdekt en vond dat reuze intressant ... heerlijk om zo de wereld weer opnieuw te leren zien door de ogen van een kind
Het weer is goed, de mannen hebben nog niks gevangen. tis erg gezellig.
De caravan slaapt prima.
oh en de internet verbiding is ruk !
maar beter een klote verbining dan geen verbinding
yammini haar eerste nacht op de kèèèèmping ging vlekkeloos.
ze heeft gister wapperend gras ontdekt en vond dat reuze intressant ... heerlijk om zo de wereld weer opnieuw te leren zien door de ogen van een kind
Het weer is goed, de mannen hebben nog niks gevangen. tis erg gezellig.
De caravan slaapt prima.
oh en de internet verbiding is ruk !
maar beter een klote verbining dan geen verbinding