NIET groepje
dinsdag 28 juli 2009 om 07:52
Mogguh
Age, volgende keer, als je wat andere zalm wil proberen, kun je beter diepvrieszalm door een gerecht heen doen. Als je verse zalm wil eten, zou ik dat puur eten met groente e.d. er naast.
Sauna! Daar snak ik ook wel weer naar... maar ik mag voorlopig nog even niet
Nog 10 minuutjes, dan mag ik weer naar mijn dagopvang
Age, volgende keer, als je wat andere zalm wil proberen, kun je beter diepvrieszalm door een gerecht heen doen. Als je verse zalm wil eten, zou ik dat puur eten met groente e.d. er naast.
Sauna! Daar snak ik ook wel weer naar... maar ik mag voorlopig nog even niet
Nog 10 minuutjes, dan mag ik weer naar mijn dagopvang
dinsdag 28 juli 2009 om 09:01
Moge ladies.
Info, als ik de definitieve email heb dat die tv serie doorgaat vertel ik alles. Maar vind het zo stom staan als ik het hier schrijf en hij wordt het niet.
Leuk Kikkertje dat de caafs zo blij zijn met hun huisuitbreiding.
Info, als ik de definitieve email heb dat die tv serie doorgaat vertel ik alles. Maar vind het zo stom staan als ik het hier schrijf en hij wordt het niet.
Leuk Kikkertje dat de caafs zo blij zijn met hun huisuitbreiding.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
dinsdag 28 juli 2009 om 11:13
dinsdag 28 juli 2009 om 13:11
Mogge.
Ik ben er nog wel maar ik ben er niet meer. Ben druk aan het inpakken en ga morgen op vakantie.
Dus als je me niet meer leest, tot over een week of twee
Oh, en Boro, laaate reactie, maar ik doe zometeen de Duinrell-kaartjes op de bus. Was ze een beeeeetje vergeten in alle consternatie met inpakken en vakantiegedoe enzo!
Ik ben er nog wel maar ik ben er niet meer. Ben druk aan het inpakken en ga morgen op vakantie.
Dus als je me niet meer leest, tot over een week of twee
Oh, en Boro, laaate reactie, maar ik doe zometeen de Duinrell-kaartjes op de bus. Was ze een beeeeetje vergeten in alle consternatie met inpakken en vakantiegedoe enzo!
668, the neighbour of the Beast
dinsdag 28 juli 2009 om 16:21
dinsdag 28 juli 2009 om 18:10
http://www.ah.nl/recepten ... 6236&rq=spaghetti+citroen
Everytime you make a typo, the errorists win.