NIET groepje
maandag 3 augustus 2009 om 19:59
Oei, wel prijzig. Net voor kerst zag ik eetbare orgideeen bij een groothandel bij de Zwarte Markt in Beverwijk. Maar Poez en ik hadden alles voor kerst qua eten bij haar familie al gekocht en besloten dus uiteindelijk niet genomen. Dat was dacht ik 2,50 per bloem.
Ik heb nu een zakje zaadjes met eetbare bloemen. Maar gewone kruiden kan ik al niet zelf kweken dus daar zit ik eerst op te oefenen. Dan ga ik pas aan dat zakje beginnen, als het me lukt.
Ik heb nu een zakje zaadjes met eetbare bloemen. Maar gewone kruiden kan ik al niet zelf kweken dus daar zit ik eerst op te oefenen. Dan ga ik pas aan dat zakje beginnen, als het me lukt.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
maandag 3 augustus 2009 om 22:03
maandag 3 augustus 2009 om 22:31
quote:infojunk schreef op 03 augustus 2009 @ 22:03:
Over eetbare bloemen gesproken, goed dat jullie het er over hebben. Ik las een Margriet (van m'n moeder hoor! ), waarin verschillende recepten met bloemen stonden. Zal ik het je opsturen ofzo, Mleen?
Ik was aan het bellen, vanaf half 8, net opgehangen.
Oh Info, daar zou je me een groot plezier mee doen. Ik lees geen Margriet maar als ik het gezien had, had ik hem er zeker voor gekocht. Als je hem wil opsturen het recept dan heel graag. Zal ik je even mailen?
Over eetbare bloemen gesproken, goed dat jullie het er over hebben. Ik las een Margriet (van m'n moeder hoor! ), waarin verschillende recepten met bloemen stonden. Zal ik het je opsturen ofzo, Mleen?
Ik was aan het bellen, vanaf half 8, net opgehangen.
Oh Info, daar zou je me een groot plezier mee doen. Ik lees geen Margriet maar als ik het gezien had, had ik hem er zeker voor gekocht. Als je hem wil opsturen het recept dan heel graag. Zal ik je even mailen?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.