NIET groepje

21-08-2009 22:15 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een NIET-weetje: inmiddels heeft het NIET-groepje 220.297 postings volgekletst. Tel deze postings hierbij op en je ziet het: we forummen teveel !
He Sun, hoe is het in huize Sunnetje?

Info ik wilde eerst die catalogus gratis aanvragen van die Italiaanse spullen van jou maar ik kreeg en een foutmelding en toen ik las dat het duur was dacht ik laat maar. Lag er ondanks dat internet aangaf dat de aanvraag niet goed was, toch gistermiddag het boekje en een dvd van hun in mijn bus.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
oh meiden , ik heb gister zo een leuke dag gehad.

het was wielerronde in t dorp

kneuterigheid ten top !

vier of vijf jaar geleden hebben we woningruil gedaan met een vriend van yamman, met de afspraak dat hij met de wielerronde de BBQ regelt zoals ik dat ook jaren gedaan heb (mijn oude huisje staat op een heel gezellig plekkie langs t "parcour")

het was het weer het zonnetje straalde je te gemoet en de wind was niet te hard maar net lekker om de ergste warmte van de zon weg te doen waaien.

Veel mensen die langs kwamen lopen, oude bekenden , klasgenoten van toen, straatgenoten van vroeger dat ik klein was ,en zo meer van dat dorps geneuzel.

"Yammini was in opperbest humeur, ondanks dat ze haar middagslaapje overgeslagen had, was ze echt een engeltje, het meest voorbeeldige kindje wat je je indenken kan.

heel veel oh jah huhhuhuh! momenten, als je naar het toilet gaat moet je even zwaaien naar het plafond, mn broertje had jaren geleden een lamp met reactieschakelaar in de badkamer/toilet opgehangen, maar ik ben net te klein voor die lamp om me te "zien" en als je langer dan tien minuten op het ttoilet zit of aan het douchen bent dan moet je opnieuw zwaaien naar de lamp anders sta je in het donker

De hibiscus die ik 7 jaar geleden geplant had in de tuin was groot en weelderig uitgegroeid, vol bloemen een ware pracht !

de herinneringen aan al die tour de dorps eerder die de revue passeerden,

de jalle jalle muziek uit de speakers van t parcour (wolter kroes etc.) de vuurkorf, bekende voorbijgangers , onbekende voorbijgangers, gezellige mensen aan tafel, eten op de parkeerplaats van de apotheek tegenover mn oude huis omdat daar het avondzonnetje nog te vangen is ...

het was heerlijk , het was gezellig, het was weer eens ouderwets leuk!
Oh Yam, dat klinkt inderdaad als een heerlijke dag.

Fijn!
heb je nieuw vissie pilous ?
Nee, is niet slim om op een evenement vissen te kopen ivm stressfactor en wittestip enzo.

Maar wel goede dealers gezien waar we langs willen gaan om in het voor jaar verse vis te kopen

Nu vooral dingen voor de vijver gekocht. Was leuk, die beurs

Gisteren een BBQ gehad, de eerste dit jaar. Was echt lekker weer dit weekend. Hopelijk blijft het nog een weekje zo.
Ook hier een weekend vol barbeque festijnen

Zaterdag met mijn familie, zoveel vlees overgehouden dan Frikandel en ik gister met zijn tweetjes nog eens gebarbequedingest hebben. Was heel erg gezellig.

Met mijn schouder gaat het maar zozo. Gelukkig krijg ik veel hulp van mijn familie en Frikandel. Morgen weer motorrijden. Ik weet dat het niet slim is, maar ik ga gewoon. Ik kan het nog steeds niet hebben dat ik alleen mag werken en verder niks leuks, dus vroem vroem, ik ga het morgen weer proberen
quote:Yamuna schreef op 24 augustus 2009 @ 06:10:

oh meiden , ik heb gister zo een leuke dag gehad.

het was wielerronde in t dorp

kneuterigheid ten top !

vier of vijf jaar geleden hebben we woningruil gedaan met een vriend van yamman, met de afspraak dat hij met de wielerronde de BBQ regelt zoals ik dat ook jaren gedaan heb (mijn oude huisje staat op een heel gezellig plekkie langs t "parcour")

het was het weer het zonnetje straalde je te gemoet en de wind was niet te hard maar net lekker om de ergste warmte van de zon weg te doen waaien.

Veel mensen die langs kwamen lopen, oude bekenden , klasgenoten van toen, straatgenoten van vroeger dat ik klein was ,en zo meer van dat dorps geneuzel.

"Yammini was in opperbest humeur, ondanks dat ze haar middagslaapje overgeslagen had, was ze echt een engeltje, het meest voorbeeldige kindje wat je je indenken kan.

heel veel oh jah huhhuhuh! momenten, als je naar het toilet gaat moet je even zwaaien naar het plafond, mn broertje had jaren geleden een lamp met reactieschakelaar in de badkamer/toilet opgehangen, maar ik ben net te klein voor die lamp om me te "zien" en als je langer dan tien minuten op het ttoilet zit of aan het douchen bent dan moet je opnieuw zwaaien naar de lamp anders sta je in het donker

De hibiscus die ik 7 jaar geleden geplant had in de tuin was groot en weelderig uitgegroeid, vol bloemen een ware pracht !

de herinneringen aan al die tour de dorps eerder die de revue passeerden,

de jalle jalle muziek uit de speakers van t parcour (wolter kroes etc.) de vuurkorf, bekende voorbijgangers , onbekende voorbijgangers, gezellige mensen aan tafel, eten op de parkeerplaats van de apotheek tegenover mn oude huis omdat daar het avondzonnetje nog te vangen is ...

het was heerlijk , het was gezellig, het was weer eens ouderwets leuk!
tsssss moeilijk he ? editten ipv Quoten

tijd voor nog meer koffie
Mogge schatjes.

Hoop dat het goed gaat dan morgen Prut, motorrijden met die schouder.

Yam, klinkt als een heerlijk dagje.

Pilous, ik houd ook best van verse vis
668, the neighbour of the Beast
bagger pruttel dat je schouder nog zo zeurt !
Na één keer snapten we het ook wel hoor Yam
Zeg, kom eens uit bed, stelletje luie mormels!
Jullie hebben nu wel genoeg tijd gehad om wakker te worden, vind je niet?!
morge
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Dat werd tijd
goedemorgen

lekker genoten gisteren dus yam

prut beterschap met je schouder

plous, dus leuke visjes gespot

wij werden om half drie vannacht gewekt door een belletjes leller. Erg grappig maar niet heus
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
quote:Marels schreef op 24 augustus 2009 @ 07:52:

Na één keer snapten we het ook wel hoor Yam

ja maar ik vond het zo leuk dat ik t graag nog een keer wilde vertelluh.....

zal ik t nog eens vertellen ?
Dat hoeft dan ook weer niet persé Yam

Haaaai mevrouw Stevens!
Mogge allemaal.

Klinkt gezellie Yam.

Pruts, is t nog steeds ru met je schouder? Schiet ook niet op zo....moet je er niet es een spuit in laten wrikken?
haaaaaai mevrouw Janssen
Sunnieeeeeeeee! Hoe is het?!
Goed, goed, zie ik net vanaf de bank vlammen in de keuken. adapter van lappie in de hens!! Ding in tuin geflikkerd, en godzijdank was ik erbij. Die dingen gaan dus zomaar fikken. Mja, lappie was leeg, en nu is adapter stuk dus ik kan m niet opladen ook... laptop van sunman maar gepakt. Even verzekering bellen, we hebben een kompjoeterverzekering uit het jaar kruik
sunnie, to the rescue. Hoop dat je een nieuwe adapter krijgt
Denk t wel. Bij de vorige computer hadden we zo'n bolletje van Apple met zo'n beweegbaar flatscreen. Zoon gaf er toen een enorme zwaai aan tegen de muur, computer stuk. Kregen we ook vergoed. Dus ik ga ervanuit dat ze een doorgebrande adapter ook vergoeden. Eigen risico is alleen 34 euro, maar neiuwe adapter kost 90, dus dat is t wel waard.
ja dan heb je toch de helft voor niets. Scheelt toch alweer geld

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven