Nieuwe smileys

01-04-2010 10:06 647 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste allemaal,

Zoals eerder aangekondigd worden de smileys uitgebreid. We hebben inmiddels een verzameling leuke smileys toegevoegd die goed bij het Viva forum passen. Speciaal voor de herkenbaarheid hebben we ze bekende forumwoorden als codewoord meegegeven. Later vandaag vindt er een update plaats waarbij de nieuwe smileys geactiveerd zullen worden.

Via de mail is van veel kanten het verzoek binnengekomen om het plaatsen van smileys makkelijker te maken. Om deze mensen tegemoet te komen, wordt in de update meteen ingebouwd dat deze woorden automatisch in smileys veranderen. Je hoeft bij deze codewoorden dus geen dubbele punten te gebruiken; deze woorden worden automatisch vertaald naar smileys. Als jullie nog suggesties hebben voor andere smileys dan horen we dat nog steeds graag. Deze kunnen dan eventueel in een volgende update meegenomen worden.

Overzicht met alle nieuwe codewoorden en smileys:

adhd =

andijvie =

bepotelen =

blabla =

borstvoeding =

bvmaffia =

catfight =

exangel =

forumrel =

frummelen =

fulmineren =

heintje =

helegaar =

hengelen =

hcgbelast =

hrs =

hsp =

hubbie =

hubbie2 =

huilie =

jezustepaard =

lalala =

klussen =

libelle =

mosterd =

nachtbraker =

permaban =

relschopper =

slotje =

zweefteef =
roflol Q... ik heb tenminste nog het excuus dat ie autistisch is als ie weer loopt te fuck fuck fucken.....

Boro, ik wacht niet meer tot ie stopt, dat doet ie namelijk niet. Van s'ochtends 7 uur tot s'avonds half elf ( uurtje tijdverschil...zucht) kwaakt piept vloekt wiebelt hobbelt springt trommelt hij aan een stuk door. Ik heb er wel een aantal oplossingen voor tegenwoordig. Hij heeft een piano en een kajon ( houten trommelgeval). Als ie echt heel druk is mag ie zich 5 minuten volledig uitleven, en dan is het klaar.

Dan gaat het liedje van Titanic op repeat, snoeihard, en ramt ie ff flink op de trommel, en kan ie er weer even tegen.
quote:borodini schreef op 01 april 2010 @ 16:13:

[...]

Je bent boro-mosterd. Ik miste hem ook al Zolang ik er geen Boro-kaas bij hoef te eten vind ik het goed
quote:qwertu schreef op 01 april 2010 @ 15:44:

[...]

ik was zoooo bang dat iemand anders eerder zou zijn

Ja, ik helemaal mijn best doen, stáát die er al!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:dangeensuus schreef op 01 april 2010 @ 16:24:

Yasje, mag ik je even [afbeelding]Dat mag.
quote:qwertu schreef op 01 april 2010 @ 15:46:

[...]

oooh sneakert, ik had hem ook op msn en hij wist waar ik mee bezig was!

Same here!

En intussen Boogje op de chat "je bent zeker druk met Qtie?" Ehhhh.... nee, ik ben die lange klote-post van Nostradame aan het aanpassen.
Ge-wel-dig!! Wel jammer als de smilies nu weer verdwijnen. Althans.... er zitten écht leuke tussen, zoals anderen ook al zeiden.
Een mening is als een erectie. Je hebt er zo een, maar dan moet je hem nog staande zien te houden. Anders wordt het al snel slap gelul...
quote:rosanna08 schreef op 01 april 2010 @ 17:31:

[...]

oooh sneakert, ik had hem ook op msn en hij wist waar ik mee bezig was!

Hij kreeg van mij pas een reactie toen ik klaar was en gepost had.

Alles op z'n tijd hoor. Kind eerst, forum op twee en... nou ja, onderaan de prioriteitenlijst... sorry, Boog.
Sorry 5, maar grap of geen grap, de meeste smiley's zijn wat mij betreft van harte welkom

Die permaban vind ik erg leuk, speciaal voor ons gemaakt natuurlijk. Hubbie2 en klussen zijn mijn persoonlijke favorieten.
Zeer vermakelijk, ook al wist ik zeker dat het een één aprilgrap was want daar heb ik eerlijk waar niet echt aan getwijfeld. Ik moet eerlijk zeggen dat ik hem wel een béétje kneep, maar dacht vooral: dat maken ze echt niet.

Ik dacht wel écht dat het per server werd geüpdatete en dacht dat het zo ver doorgevoerd zou worden dat iedereen de rest van de dag met die dingen opgescheept zou zitten. En ik ben er dan ook echt ingetrapt dat sommige forummers alles in die smileys vertaald zagen. Ik dacht dus dat ze in de OP toch ook tiet = tiet en hypercheerleader = hypercheerleader etc zagen (en dan dus de plaatjes dubbel). Hoewel ik het wel vreemd vond dat dat kon dat de één iets anders zag dan de ander toch blind ingetuind

Was het afgesproken dat er een paar zouden meespelen, of gebeurde dat spontaan?

Leuk gedaan mensen!

Jammer dat mijn lange posting niet nog langer was
Ik heb meegedaan maar niet omdat ik op de hoogte was. Ben gewoon altijd wel in voor rottigheid denk ik
Misschien ook nog wel leuk dan: smileys die het niet gehaald hebben:

angels =

hcgbelast2 =

hcgbelast3 = ( )

babydancen =

kontkruipen =

"ben ik zwanger?" =

ongi =

BEO =

ban =

zitten ook leuke bij!

ik was ook niet op de hoogte, maar kreeg een hint van een familair topicgenoot en vond het wel leuk om het mee te spelen
Ow de ben ik zwanger vind ik ook goed !
quote:nostradame schreef op 01 april 2010 @ 18:00:

Zeer vermakelijk, ook al wist ik zeker dat het een één aprilgrap was want daar heb ik eerlijk waar niet echt aan getwijfeld. Ik moet eerlijk zeggen dat ik hem wel een béétje kneep, maar dacht vooral: dat maken ze echt niet.

Ik dacht wel écht dat het per server werd geüpdatete en dacht dat het zo ver doorgevoerd zou worden dat iedereen de rest van de dag met die dingen opgescheept zou zitten. En ik ben er dan ook echt ingetrapt dat sommige forummers alles in die smileys vertaald zagen. Ik dacht dus dat ze in de OP toch ook tiet = tiet en hypercheerleader = hypercheerleader etc zagen (en dan dus de plaatjes dubbel). Hoewel ik het wel vreemd vond dat dat kon dat de één iets anders zag dan de ander toch blind ingetuind

Je verwarring was te lezen.

quote:Was het afgesproken dat er een paar zouden meespelen, of gebeurde dat spontaan?

Dat gebeurde spontaan! Gegierd van het lachen heb ik, dat Kabouter opeens begon met "ik heb ze wel hoor!"-posts! En vervolgens al die quotes en Kjong met haar shit, spatie".

quote:Leuk gedaan mensen!

Jammer dat mijn lange posting niet nog langer was Nee hoor!
quote:qwertu schreef op 01 april 2010 @ 18:14:

hcgbelast3 = [afbeelding]

babydancen = [afbeelding]

ban = [afbeelding]Geweldig
quote:dangeensuus schreef op 01 april 2010 @ 18:17:

Ow de ben ik zwanger vind ik ook goed !

Die vond Boogje niet duidelijk genoeg.

Mánnen!

Daar zitten ook leuke bij, Qwertu!

De meeste van die smileys zie ik hier graag verschijnen, maar die tiet niet.
Hahahaha en die flashende tieten zijn ook verschrikkelijk hè?
wat weet Boog er nou helemaal van zeg...
quote:nostradame schreef op 01 april 2010 @ 18:00:

quote:qwertu schreef op 01 april 2010 @ 18:14:

Misschien ook nog wel leuk dan: smileys die het niet gehaald hebben:

angels = [afbeelding]

hcgbelast2 = [afbeelding]

hcgbelast3 = [afbeelding] ( )

babydancen = [afbeelding]

kontkruipen = [afbeelding]

"ben ik zwanger?" = [afbeelding]

ongi = [afbeelding]

BEO = [afbeelding]

ban = [afbeelding]

babydansen en 'ben ik zwanger'

Die zijn te grappig en zouden denk ik te pas en te onpas op de horrortpijler staan!
Heel het topic in 1 keer uitgelezen. Hilarisch maar er zitten echt leuke bij!
Zeg 5, ik zou graag zien dat we hier een sticky topic van maken. Dan kunnen we ze makkelijk terugvinden.

*verheugd zich al op de volgende permaban *
Two, jij snoodaard

En ik heb werkelijk zitten wachten tot het 1500 uur was en de laptop opnieuw opgestart!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven