Onbenullige ergernissen
vrijdag 13 juni 2014 om 08:48
quote:[message=16372407,noline]marilyn82 schreef op 13 juni
Op dit moment erger ik mij aan mijn kat.
Ik lig nog in bed en ik heb geen zin om op te staan en
hem eten te geven.
Daar heeft meneer echter geen begrip voor, hij kijkt mij zeer kwaad aan...
En òf ze dat kunnen hè? Kijkt hij ook WK?
Die stilstaan-in-gangpad-mensen, dat is vermoedelijk een vaste nationaal opererende groep. Zitten ook ergens op een besloten forum om hun successen te melden, hoeveel mensen ze die dag weer uit hun 'f*cking mind' geërgerd hebben. Met details over gedragingen, gezichtsuitdrukkingen van hun 'slachtoffers'.
Op dit moment erger ik mij aan mijn kat.
Ik lig nog in bed en ik heb geen zin om op te staan en
hem eten te geven.
Daar heeft meneer echter geen begrip voor, hij kijkt mij zeer kwaad aan...
Die stilstaan-in-gangpad-mensen, dat is vermoedelijk een vaste nationaal opererende groep. Zitten ook ergens op een besloten forum om hun successen te melden, hoeveel mensen ze die dag weer uit hun 'f*cking mind' geërgerd hebben. Met details over gedragingen, gezichtsuitdrukkingen van hun 'slachtoffers'.
zondag 15 juni 2014 om 23:19
quote:fjorgyn schreef op 13 juni 2014 @ 08:48:
[...]
Helemaal waar, en hun leider maakt deel uit van de Illuminati.
Ik erger me aan mijn bril. Na meer dan 10 jaar lenzen dragen moest ik weer aan de bril in verband met oogproblemen, en ik kan er niet aan wennen. Hij zakt steeds van mijn neus af en mijn ogen lijken nu veel kleiner.
[...]
Helemaal waar, en hun leider maakt deel uit van de Illuminati.
Ik erger me aan mijn bril. Na meer dan 10 jaar lenzen dragen moest ik weer aan de bril in verband met oogproblemen, en ik kan er niet aan wennen. Hij zakt steeds van mijn neus af en mijn ogen lijken nu veel kleiner.
maandag 16 juni 2014 om 11:02
Ok ik heb dus echt totaal geen richtingsgevoel.
In mijn woonplaats gaat het meestal wel goed omdat ik inmiddels
(na heel veel verdwalen) het zo ongeveer wel ken.
Echter dan moeten die grapjurken dus geen lollige omleidingen gaan verzinnen want dan snap ik er dus geen z*k meer van.
Echt, er is een complot gaan tegen mij, ze zetten de paaltjes gewoon expres neer 10 minuten voordat ik kom .
EN DAT VIND IK NIET EERLIJK!
In mijn woonplaats gaat het meestal wel goed omdat ik inmiddels
(na heel veel verdwalen) het zo ongeveer wel ken.
Echter dan moeten die grapjurken dus geen lollige omleidingen gaan verzinnen want dan snap ik er dus geen z*k meer van.
Echt, er is een complot gaan tegen mij, ze zetten de paaltjes gewoon expres neer 10 minuten voordat ik kom .
EN DAT VIND IK NIET EERLIJK!
maandag 16 juni 2014 om 11:56
Ja hier ook. Als ik dingen door hem veranderen ze het.
Zelfs naar vrienden die al jaren in hetzelfde huis wonen moet ik op een bepaalde manier rijden of fietsen anders kom ik niet aan.
Terwijl als ik naar huis moet rijden van weet ik veel waar vandaan kan ik dat op gevoel. Kom altijd goed en in een keer thuis aan
Zelfs naar vrienden die al jaren in hetzelfde huis wonen moet ik op een bepaalde manier rijden of fietsen anders kom ik niet aan.
Terwijl als ik naar huis moet rijden van weet ik veel waar vandaan kan ik dat op gevoel. Kom altijd goed en in een keer thuis aan
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft
maandag 16 juni 2014 om 15:49
maandag 16 juni 2014 om 16:53
Mensen die spinnen en vliegen zonder nadenken doodslaan, of ze doodtrappen terwijl dat nergens voor nodig is!
Mensen die zichzelf heel erg interessant vinden omdat ze zo lekker anders zijn en daardoor alleen maar over zichzelf kunnen praten.
Vrouwen die vrouwen gemeen vinden en veel liever met mannen omgaan want 'mannen zijn veel relaxter' bla bla bla
Mensen die vinden dat mensen die zelfmoord plegen egoïstisch zijn.
Zo dat lucht op! Maar verder ben ik hartstikke leuk en gezellig hoor
Mensen die zichzelf heel erg interessant vinden omdat ze zo lekker anders zijn en daardoor alleen maar over zichzelf kunnen praten.
Vrouwen die vrouwen gemeen vinden en veel liever met mannen omgaan want 'mannen zijn veel relaxter' bla bla bla
Mensen die vinden dat mensen die zelfmoord plegen egoïstisch zijn.
Zo dat lucht op! Maar verder ben ik hartstikke leuk en gezellig hoor
maandag 16 juni 2014 om 17:00
Mensen die op de IJsselbrug plotseling van hun fiets stappen om eens uitgebreid van het uitzicht over de rivier te gaan genieten, zonder eerst even achterom te kijken of hun afstapperij wel convenieert. Zeker met mooi weer moet ik drie keer per dag spoorslags van mijn fiets springen vanwege zo'n mislukte natuurliefhebbert. En het is dat ik zo'n extreem vredelievend persoon ben, anders zou ik ze zo de IJssel in flikkeren zodat ze die ook eens van dichtbij kunnen bewonderen. De emmers.
dinsdag 17 juni 2014 om 08:11
quote:Lady-Voldemort schreef op 16 juni 2014 @ 17:18:
Katten die dozen met 5000 op kleur gesorteerde loomelastiekjes over de grond gooien.
en dan zeer waarschijnlijk erg onschuldig kijken als je
tegen ze zegt dat je dat niet zo grappig vind...ik ken het!
(ik heb er 3, eentje ervan is meester in onschuldig kijken als ze wat uitgespookt heeft. ze heeft het een x voor mekaar gekregen om een hele plantenbak van een kast te krijgen... en lief kijken, echt niet normaal)
Owww perzika brengt mij op een idee. Er zijn nog mensen die alles nog steeds omrekenen naar guldens ..
WAT HEEFT DAT NOU VOOR ZIN! Grrrrr....
Katten die dozen met 5000 op kleur gesorteerde loomelastiekjes over de grond gooien.
en dan zeer waarschijnlijk erg onschuldig kijken als je
tegen ze zegt dat je dat niet zo grappig vind...ik ken het!
(ik heb er 3, eentje ervan is meester in onschuldig kijken als ze wat uitgespookt heeft. ze heeft het een x voor mekaar gekregen om een hele plantenbak van een kast te krijgen... en lief kijken, echt niet normaal)
Owww perzika brengt mij op een idee. Er zijn nog mensen die alles nog steeds omrekenen naar guldens ..
WAT HEEFT DAT NOU VOOR ZIN! Grrrrr....
dinsdag 17 juni 2014 om 08:22
hm, nou soms helpt het me de dingen in perspectief te zien. Liep laatst door de appie en zag een maaltijdsalade voor 'maar' 5 euro. Hallo?? 12 jaar geleden had ik nooit 10 gulden aan een een plastic bak met oude sla, couscous en wat randzaken als rozijntjes en dressing.
Moet wel zeggen dat ik het bijna nooit meer doe omrekenen, want het is inderdaad nutteloos.
Moet wel zeggen dat ik het bijna nooit meer doe omrekenen, want het is inderdaad nutteloos.
dinsdag 17 juni 2014 om 11:08
dinsdag 17 juni 2014 om 11:14
Ja Starshine dat klopt wel. Wat echter vergeten wordt is dat de pleuro een hele andere munt is met een andere waarde...
(cijfer-nerd)
Ik erger me trouwens hier op het forum aan de anti-hihi-haha terreur.
Ik snap namelijk niet wat er erg aan is... is mn iq misschien te laag voor ...
En aan mijn katten die een speeltje wat ik voor ze gekocht hebben niet snappen en bovendien gister na 2 uur al half gesloopt hadden...
Maja:
(cijfer-nerd)
Ik erger me trouwens hier op het forum aan de anti-hihi-haha terreur.
Ik snap namelijk niet wat er erg aan is... is mn iq misschien te laag voor ...
En aan mijn katten die een speeltje wat ik voor ze gekocht hebben niet snappen en bovendien gister na 2 uur al half gesloopt hadden...
Maja:
dinsdag 17 juni 2014 om 13:04
Incompetentie bij allerlei bedrijven en zorgverleners!
Ik stuur mijn verzekeraar een mailtje met een duidelijke simpele vraag en krijg een totaal niet-relevant antwoord. Ik wil een pakketje retour sturen bij het postnl-punt en het meisje achter de balie heeft geen idee wat ze moet doen. Mijn huisartsassistente gaat me ergens over terugbellen en ik vraag of ze dat even op mijn werknummer kan doen. Tuurlijk, geen probleem. De hele dag niks gehoord en 's avonds een onbeantwoord gesprek op mijn privételefoon.
En het ergste nog de ongeïnteresseerde callcentermedewerkers die mij ongevraagd bellen, hortend en stotend hun riedeltje voorlezen en overduidelijk zelf niet eens snappen waar ze het over hebben.
Worden veel medewerkers nou steeds ongemotiveerder en slordiger, of word ik gewoon een oude zeurmuts?
Ik stuur mijn verzekeraar een mailtje met een duidelijke simpele vraag en krijg een totaal niet-relevant antwoord. Ik wil een pakketje retour sturen bij het postnl-punt en het meisje achter de balie heeft geen idee wat ze moet doen. Mijn huisartsassistente gaat me ergens over terugbellen en ik vraag of ze dat even op mijn werknummer kan doen. Tuurlijk, geen probleem. De hele dag niks gehoord en 's avonds een onbeantwoord gesprek op mijn privételefoon.
En het ergste nog de ongeïnteresseerde callcentermedewerkers die mij ongevraagd bellen, hortend en stotend hun riedeltje voorlezen en overduidelijk zelf niet eens snappen waar ze het over hebben.
Worden veel medewerkers nou steeds ongemotiveerder en slordiger, of word ik gewoon een oude zeurmuts?
dinsdag 17 juni 2014 om 13:13
quote:Mies85 schreef op 06 april 2014 @ 20:30:
Ijskast als er koelkast bedoeld word.
Volgens mij is ijskast het wel het correcte woord.
Ik erger me aan besef ME.
En verder aan heel veel dingen die te onbenullig (smakken, tikken van vingers en stampen van voeten, onaangename geluiden) zijn om te noemen.
Maar erger me dan weer niet aan broodje of parkeerplekken.
Ijskast als er koelkast bedoeld word.
Ik erger me aan besef ME.
En verder aan heel veel dingen die te onbenullig (smakken, tikken van vingers en stampen van voeten, onaangename geluiden) zijn om te noemen.
Maar erger me dan weer niet aan broodje of parkeerplekken.
dinsdag 17 juni 2014 om 13:21
quote:sabrina73 schreef op 17 juni 2014 @ 13:13:
[...]
(...)
Nee, het kan allebei: https://onzetaal.nl/taaladvies/advies/ijskast-koelkast
Maar daar kan ik me inderdaad ook aan ergeren, heeft denk vooral te maken uit welk gedeelte van het land je komt. Ik kan me ook ergeren aan mensen die pappa en mamma schrijven, terwijl dit uiteraard ook goed en hetzelfde is. Maar toch? Zo leer je het toch ook niet op de basisschool?
[...]
(...)
Nee, het kan allebei: https://onzetaal.nl/taaladvies/advies/ijskast-koelkast
Maar daar kan ik me inderdaad ook aan ergeren, heeft denk vooral te maken uit welk gedeelte van het land je komt. Ik kan me ook ergeren aan mensen die pappa en mamma schrijven, terwijl dit uiteraard ook goed en hetzelfde is. Maar toch? Zo leer je het toch ook niet op de basisschool?
dinsdag 17 juni 2014 om 13:21
de arbodienst.... ik wilde zelf (!) een afspraak maken met de bedrijfsarts en niet wachten totdat die molens een keer op gang zouden komen. Nou dat was een lastige.
40x "eh..." en "poeh" en uiteindelijk het aanbod om dan maar met maatschappelijk werk een afspraak te maken. WTF?! ik heb klachten en wil gewoon een bedrijfsarts spreken wat is daar nou zo moeilijk aan? argh...
40x "eh..." en "poeh" en uiteindelijk het aanbod om dan maar met maatschappelijk werk een afspraak te maken. WTF?! ik heb klachten en wil gewoon een bedrijfsarts spreken wat is daar nou zo moeilijk aan? argh...