Onder een dekentje...
maandag 15 oktober 2018 om 01:25
... met Sebas!
Welkom (terug) Knussels!
Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort.
Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder.
Fijn als je mee komt tetteren!
Liefs, Kia, Rosa, Blond, Κιττεηs, Marana, LollyP, Shifty, Febag, Genie, B4E, Snug, Schattigmeisje, Quain, Bloosje, Twilight, Nachtvlinder, Vieze Hond, Ingelke Kepringelke, Coconuts12, Ch86 en Caitriona*.
Boeman, BoeMaman en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee
.
En we hebben een nieuwe aanvulling aan onze fantastische knusselfamilie! Sebas! Onze lieve huisspin
.

.

.

(
Met dank aan Droppie)
.
.
Lees hier het ontstaan van dit topic. overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.
En onze tweede editie! overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800
Welkom (terug) Knussels!
Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort.
Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder.
Fijn als je mee komt tetteren!
Liefs, Kia, Rosa, Blond, Κιττεηs, Marana, LollyP, Shifty, Febag, Genie, B4E, Snug, Schattigmeisje, Quain, Bloosje, Twilight, Nachtvlinder, Vieze Hond, Ingelke Kepringelke, Coconuts12, Ch86 en Caitriona*.
Boeman, BoeMaman en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee
En we hebben een nieuwe aanvulling aan onze fantastische knusselfamilie! Sebas! Onze lieve huisspin

.

.

(
.
| Kia Nick | Nick | Nick 2.0 |
|---|---|---|
| Hera | Kia Ora | Kia, Almigthy, Toet, Autootje, Aro-aik, Kia-Qte |
| Blauwtje | Rosanna | Rosa, Roos, Dolfijntje |
| Boem! | Oud blond | Blondje, Blondie |
| Droppie | Κιττεηs | Kit, Kitkat, Poezel, Kittens, Poes, alles katachtig |
| Zus | Lollypopje | Pop, Popje, Lolly, LollyP, Pipi |
| Jane | Marana | Mar, Marana |
| | Shifty | Geeltje, Mini, Minion |
| Draakje | Genieinabottle | Geestje, Genie, GIaB |
| Sutra | Snug | Snug |
| Eva | Bloosje | Bloos |
| Hekske | Nanny_Gytha_Ogg | Heksje Nanny, Gytha, Oggy |
| Uiltje | Quaintrelle | Quain |
| Liva | Twilight | Twilight, Lichtje, Light, Twil, Twinkellichtje |
| Papaki | Nachtvlinder | Vlindertje, Vlinder |
| Limoentje | YellowLemon | Yellow, Lemon |
| Prof. Dr. Duivel | Vieze Hond | Vies beest, schone haren, hond, natte hond |
| (B)Engelke | Ingelke_Kepringelke | Ingelke, Engeltje, Kepringelke |
| Arwen | Coconuts12 | Coco, Nuts, Noot, Nootje |
| Choo choo | Ch86 | Ch |
| Sterretje | Caitriona* | Cait, Riona, Tri |
| Wolletje | Sgaap_2015 | Wolletje, Schaapje, Skaapje |
| Bubbels | Phoebe-returns | Phoebe, Feebie, Ret, Bubbly |
| Patty | Ceci | CC, Ceci |
| Boompje | Phoolan | Phoo, Phooltje, Phoolan, Lan |
| Dappertje | Courage | Koer, Courage, Courtje |
| La Fleur Belgique | Bloem | Bloempje, Bloem, Fleur |
| Glamour | GlitterBep | Glitter, Glittertje, Bep, Beppie |
| Nachtje | Walpurgisnacht | Wall-e, Wal, Nacht, Nachtje |
.
Lees hier het ontstaan van dit topic. overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.
En onze tweede editie! overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800
kia・ora wijzigde dit bericht op 27-12-2018 09:29
15.57% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
woensdag 21 november 2018 om 23:40
Hey lieffies, zoef de haas weer hier. 
Dikke knuf voor iedereen die het nodig heeft.
Wie adviseerde yoga tegen spierpijn? Ik heb spierpijn dóór de yoga!
(nouja, aanverwant aan yoga that is). Vanavond gezwommen tegen de stress, wie weet hielp het ook tegen de spierpijn.
En gewoon omdat het kan:

Oja, gek op poffertjes en wentelteefjes, kom maar door!
En 'Arabisch' koken; weet niet welke keuken je precies bedoelt Phiebje, maar Marokkaans eten is in elk geval erg lekker kan ik beamen.
(nouja, aanverwant aan yoga that is). Vanavond gezwommen tegen de stress, wie weet hielp het ook tegen de spierpijn.
En gewoon omdat het kan:

En 'Arabisch' koken; weet niet welke keuken je precies bedoelt Phiebje, maar Marokkaans eten is in elk geval erg lekker kan ik beamen.
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
woensdag 21 november 2018 om 23:48
Slaap lekker Kia!
Oja, wat ik nog wilde zeggen waarom ik dit topic zo fijn vind. Omdat we hier niet schromen om te zeggen dat we die knuffel soms nodig hebben. We ons niet sterker hoeven voor te doen dan we zijn. Dat we hier niet onder stoelen of banken steken dat iedereen aandacht, warmte en genegenheid nodig heeft, dat je daar recht op hebt. En het eerder dapper
en slim is om hier om te vragen dan zwak. Dat je mag zijn wie je bent, met je onzekerheden (zie gister), je gekkigheden en vooral ook je mooiïgheden.
Het is al eerder gezegd, I know, maar moest het toch even kwijt.
En nu naar bed!
Oja, wat ik nog wilde zeggen waarom ik dit topic zo fijn vind. Omdat we hier niet schromen om te zeggen dat we die knuffel soms nodig hebben. We ons niet sterker hoeven voor te doen dan we zijn. Dat we hier niet onder stoelen of banken steken dat iedereen aandacht, warmte en genegenheid nodig heeft, dat je daar recht op hebt. En het eerder dapper
Het is al eerder gezegd, I know, maar moest het toch even kwijt.
En nu naar bed!
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
donderdag 22 november 2018 om 06:50
Dat had ik ook vorige week, auww!|Courage| schreef: ↑21-11-2018 23:40Hey lieffies, zoef de haas weer hier.
Veel vaker aan yoga gedaan maar nooit zoveel spierpijn gehad als vorige week
Mooi trouwens wat je zegt over knuffels en zwak e.d.
Die sfeer ervaar ik hier ook en ik vind dat fijn.
Nee niet Marokkaans maar syrisch.
Heerlijk! (Nou ja hij kan ook gewoon heel lekker koken. Gister iets met courgette, zag er niet echt lekker uit maar dat was het wel)
Verliefd zijn, zeker wanneer het wederzijds is en je een relatie gestart bent is wel vermoeiend zeg..
(Eigenlijk juist niet, ik ben meer van huis maar ik krijg er ook energie van, maar ik heb even behoefte om te mopperen
Gelukkig vrij vandaag, kan ik ff uitpuffen.
Goedemorgen!
Ziet er lekker uit Kia!
donderdag 22 november 2018 om 07:58
lollypopje schreef: ↑22-11-2018 07:03vannacht heel verkrampt geslapen kennelijk. Zelfs mijn tanden doen pijn![]()
Ah...
Nog iemand geslagen ook?
Twillie, dat weekend lonkt ook naar mij, maar nog even door...
donderdag 22 november 2018 om 08:00
donderdag 22 november 2018 om 08:20
Ik val trouwens wel weer met mijn neus in de boter want ik heb in het verleden samengewoond met een professionele kok.
Nu weer iemand die koken kan en dat ook graag voor mij doet.
Ik kan echt wel voor mezelf zorgen maar het is best leuk als er af en toe voor je gekookt wordt en dat was best lang geleden...
donderdag 22 november 2018 om 08:45
Genie adviseerde mij yoga tegen de spierpijn! Wilde het gisteravond toen ik thuis was echt proberen, maar had bij mij ouders gegeten en broer lief had heerlijk gekookt en ben binnen 10 minuten na thuiskomst (om 21.00 uur) op de bank in slaap gevallen
maar blijkbaar is slaap ook goed voor de spierpijn want ik heb nergens meer last van
dus ik kan vanavond weer een les kickboksen mee pakken
Blond ik kan alleen maar hopen dat ik in mijn nieuwe lief hetzelfde vind als dat jij hebt met jouw man! Jullie klinken zo lief en sterk en leuk samen!
Fijne (werk)dag allemaal!
Blond ik kan alleen maar hopen dat ik in mijn nieuwe lief hetzelfde vind als dat jij hebt met jouw man! Jullie klinken zo lief en sterk en leuk samen!
Fijne (werk)dag allemaal!
Eat glitter for breakfast and shine all day
donderdag 22 november 2018 om 10:58
Migraine sucksschattigmeisje schreef: ↑22-11-2018 10:55Goeiemorgen allemaal!
Ik had gisteren spierpijn, maar dan van mijn migraine-aanval of zo. Is gelukkig ook weer over, al ben ik nog steeds groggy.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
donderdag 22 november 2018 om 15:12
Nu wel.twilight84 schreef: ↑22-11-2018 07:27Oehhh ik een pb? Heb nooit viva pb's
Nog 2 dagen werken! Maar heb geen zin meer in deze werkweek, wil al weekend!
donderdag 22 november 2018 om 20:27
donderdag 22 november 2018 om 20:31
donderdag 22 november 2018 om 20:33
schattigmeisje schreef: ↑22-11-2018 10:55Goeiemorgen allemaal!
Ik had gisteren spierpijn, maar dan van mijn migraine-aanval of zo. Is gelukkig ook weer over, al ben ik nog steeds groggy.
Ik ben ook even niet erg blij en een beetje verdrietig ivm familiegedoe.
(Broer gaat scheiden, hij is deze week verhuist. En dat is fijn van de ene kant, maar het is ook wel heel verdrietig. Mijn familie en ik zijn overigens best wel close dus we leven uiteraard heel erg met hem mee en dit raakt ons allemaal)
donderdag 22 november 2018 om 20:40
Dit, wie wil er met me onder een dekentje verstoppen?