Onzin klets en zeurtopic part deux

15-11-2019 09:12 3004 berichten
Feest! Happy new topic! :cheer2: :cheer: :puh: B-)



Deel 1 is alweer volgekletst!
Heb je wat leuks te vertellen of te zeuren, wees welkom!!

Link naar het vorige topic: viewtopic.php?f=8&t=444222&p=30045299&start=#p30045299
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 06-05-2020 22:34
48.40% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Vanavond theater. Morgen misschien uit maar ja aan de andere kant 3 avonden op een rij is misschien wat veel en ik wil zondag eigenlijk naar een museum.
Balen Dolfje, toch werk ze maar weer.

Hoi Thlubbe, mijn zeikziekte is ook wel over, gelukkig.
Morgen heb ik een verjaardag waar ik absoluut geen zin in heb.
(Lastig verhaal, wie het weten wil: :mail:)
Vooral niet in uren lang oppervlakkige gesprekken hebben met mensen waar ik niet mee wil praten.
En zondag weet ik nog niet, rustig aan doen denk ik.

Buenos noches guapos!
Alle reacties Link kopieren
avond,

ik heb niet echt plannen voor het weekend, vriend gaat morgen met zijn vrienden op stap dus heb het huis lekker voor mezelf. en heb besloten dat ik morgen shoarma eet :lol: dus rondje markt

zondag gaan we poesenbeest ophalen van zijn logeer adresje, moet nog een flinke was weg werken voor die tijd.

en nu moet ik eigenlijk mijn haar wassen maar heb geen zin :|
Relax we're all crazy, it's not a competition
https://pin.it/yusnr25gb6bpop

Goodmorning y’all :cheer:
Alle reacties Link kopieren
Phoebemeaculpa schreef:
29-11-2019 19:11
(Lastig verhaal, wie het weten wil: :mail:)
Stuur maar!
Alle reacties Link kopieren
Wij waren naar theater, veel gelachen en best wat biertjes gedronken.
En nu zou ik eigenlijk best ontbijt lusten maar niet veel in huis en zoiets wordt hier niet bezorgd.
Leuk Dolfje, dat je een fijne avond had.
Ik PB het je wel even, ook wel lekker om het even van me af te schrijven.
Thlubbe dan pb ik het jou ook meteen.

Muis: leuk filmpje! Doet mijn kat ook altijd als ik nog in bed lig.

Goedemorgen! De zon schijnt! :sun:
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 01-12-2019 19:00
23.63% gewijzigd
Dolfje en Thlubbeltje: :mail:
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag.
Hoe gaat het op deze koude zondag?
Phoebe hoe was het feestje? Hopelijk viel het mee.

Wij hebben net even onze voorraadkast in onze bijkeuken opgeruimd, het was zo’n zooitje en nu konden er wat dingen uit een keukenkastje wat we niet veel gebruiken daar mooi in.
En ik heb mijn portemonnee ontdaan van een hoop pasjes en die pasjes in een app gezet.
Het beddengoed zit ook al in de droger dus straks een lekker schoon bed. Ik ben gisteravond toch maar niet op stap gegaan dus dat scheelt in hoe ik me vandaag voel :P
Dadelijk even naar de appie en dan zal man vanmiddag wel formule 1 kijken. Ik wilde eigenlijk naar een museum maar dat doen we dan misschien volgende week zondag. Ga ik straks lezen of netflixen op mijn iPad.
Hoi, ik was even buiten net, het is idd vrij koud, maar ook lekker.
Ik heb je gepbd Dolfje, viel idd erg mee. Het was zelfs leuk.
Wel een beetje moe vandaag, maar dat is niet zo'n ramp, ik doe lekker rustig aan vanmiddag. (Als in met een dekentje op de bank Netflixen. :high5: Dolfje!)

Misschien een beetje vroeg maar ik heb vanmorgen lekker gerommeld met kerstversiering. Had ik zin in.
Ik heb geen echte grote kerstboom (begin ik niet aan met 2 maffe katten), wel 2 mini-boompjes en een guirlande en wat frutsels.
Het is erg gezellig geworden. :$
Alle reacties Link kopieren
tis idd koud ja, ik was vanmorgen even naar de winkel gerend had zin in wentelteefjes.
wist niet hoe snel ik weer naar binnen moest.

nh vriend is weer thuis, gaan zo meteen poes op halen hopelijk is hij net zo blij om ons tezien als wij hem. want hij is schandalig verwend tijdens zijn logeeruitje mocht zelfs naar buiten

dus we gaan het zien.
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vanmorgen ook wentelteefjes gebakken Rouge! :high5:

Ben net even in bad geweest en nu Netflix.
Alle reacties Link kopieren
heerlijk he, bij mij waren alleen de 1 ste mislukt hahahah

ik wil eigenlijk ook een kerstboom maar twijfel... denk dat mijn poes ook helemaal los er in gaat :frusty:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Zaterdag gaat man onze kerstboom halen, was een actie hier in het centrum je kon sparen voor een gratis boom.

Vroeger thuis hadden we altijd katten en gewoon een boom, mijn moeder heeft nog steeds kat( nu nog maar 1) en zet ook altijd een kerstboom.
Oohh het is met de meeste katten geen gedoe hoor, is enkel een excuus 😉
Het hoeft gewoon van mij niet zo... (Weinig ruimte en te veel gedoe)
Maar een beetje kerstversiering vind ik wel leuk...
Onze katten mochten na enkele incidenten niet meer aan de kerstboom komen. Dat deden ze dan ook niet, maar uit protest liepen ze dan onder de kerstboom door, met de staart omhoog en dan hoorde je zo één voor één die kerstballen uit de boom vallen. :lol:

Pokkebeesten.

Wij hadden dus voortaan een kerstboom die van onderen niet versierd was.
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
01-12-2019 15:49
Onze katten mochten na enkele incidenten niet meer aan de kerstboom komen. Dat deden ze dan ook niet, maar uit protest liepen ze dan onder de kerstboom door, met de staart omhoog en dan hoorde je zo één voor één die kerstballen uit de boom vallen. :lol:

Pokkebeesten.

Wij hadden dus voortaan een kerstboom die van onderen niet versierd was.
:HA: Ik zie het zo voor me.
Alle reacties Link kopieren
Morgen moet ik mijn moeder eens bellen om te kijken wat ze voor plannen met kerst hebben ( lees wat er van ons geeist wordt).
Man heeft nu zijn pa aan de lijn om te vragen of er al iets afgesproken is met zwager en vrouw, maar dat is ook altijd een gedoe.
Op zich is het altijd wel gezellig die dagen maar vind het zo’n hoop gedoe.
RikM schreef:
01-12-2019 15:49
Onze katten mochten na enkele incidenten niet meer aan de kerstboom komen. Dat deden ze dan ook niet, maar uit protest liepen ze dan onder de kerstboom door, met de staart omhoog en dan hoorde je zo één voor één die kerstballen uit de boom vallen. :lol:

Pokkebeesten.

Wij hadden dus voortaan een kerstboom die van onderen niet versierd was.
:rofl: :rofl: :rofl:
Hier is overigens vanmorgen ook al een bal gesneuveld.
Mijn kat had toen ik bezig was met versieren besloten om te gaan voetballen met een slinger met bolletjes eraan :rofl:
Vond ik niet zo handig dus ze mocht van mij met een kerstbal spelen.
Die vloog van de trap en toen ze hem een tik gaf sneuvelde die.. ;-D
(Die draak is elf, wil iemand haar even uitleggen dat ze inmiddels senior is en zich ook zo hoort te gedragen ipv als een kitten? :bonk:)
Alle reacties Link kopieren
Phoebemeaculpa schreef:
01-12-2019 18:56
:rofl: :rofl: :rofl:
Hier is overigens vanmorgen ook al een bal gesneuveld.
Mijn kat had toen ik bezig was met versieren besloten om te gaan voetballen met een slinger met bolletjes eraan :rofl:
Vond ik niet zo handig dus ze mocht van mij met een kerstbal spelen.
Die vloog van de trap en toen ze hem een tik gaf sneuvelde die.. ;-D
(Die draak is elf, wil iemand haar even uitleggen dat ze inmiddels senior is en zich ook zo hoort te gedragen ipv als een kitten? :bonk:)
HAHAHAHHAHAHAHAHAHHAAH,
Nou mijn opa-kat is 16 en die is ook nog heeel speels.


Ga er is over nadenken , een mede kattenvriendin zei het zelfde kan prima zorg alleen voor plastic ballen of niks onderin.
Vind het altijd wel gezellig ben dol op kerst hahahah. Na 5/12 luister ik alleen maar kerst muziek tot groot ongenoegen van vriend hahah die vind het helemaal niks.

Denk dat Sowiso 1ste kerstdag bij mijn ouders ben en 2de waarschijnlijk een verjaardag en voor de kerst nog een 10 gangen diner bij mijn grootouders.
Relax we're all crazy, it's not a competition
Houd op schij uit, ik word al moe als ik denk aan de kerstdagen...
Maar de versiersels en lichies vind ik wel mooi.. :$
Alle reacties Link kopieren
Ga nou slaaaaaapen kindje...
(Billen doen pijn, wil handjes vasthouden, lichtje uit, lichtje aan....)

Kerst is leuk! Uit onderzoek blijkt dat mensen gelukkig worden als ze een kerstboom in huis hebben en dat je m beter zo vroeg mogelijk moet opzetten.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen.
Dag 1 van mijn 6 daagse werkweek. Paar keer inval vanwege zieke collega en deze week is het mijn zaterdag.
Mag vandaag wel om 2 uur naar huis en ga dan eens naar de sportschool. Dat is door ziekte en vakantie echt lang geleden.. Nu is mijn buik nog steeds niet normaal maar dat kon nog wel even duren..
Fijne maandag allemaal.
Hertjehertje schreef:
02-12-2019 01:19
Ga nou slaaaaaapen kindje...
(Billen doen pijn, wil handjes vasthouden, lichtje uit, lichtje aan....)

Kerst is leuk! Uit onderzoek blijkt dat mensen gelukkig worden als ze een kerstboom in huis hebben en dat je m beter zo vroeg mogelijk moet opzetten.
:rolling: :hyper: :lol:
Nou dat is dus min of meer al gebeurd hier.
En idd zit ik wel te mopperen maar kerst is altijd hartstikke gezellig en leuk, maar wel een beetje vermoeiend.

Welkom hier trouwens! :hello:

Goedemorgen, fijne maandag allen.
Net wakker, was rond 6 uur wakker geworden maar was weer in slaap gevallen en werd een kwartier geleden wakker gemaakt door twee hongerige pluizebolletjes.
Gaaaaaaaappp...
Alle reacties Link kopieren
Dank je voor het welkom en ook goedemorgen!

Kinderen met geen stok wakker te krijgen vanmorgen, maar oudste moest toch echt naar school. Hopelijk slaapt de jongste straks nog even.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven