Ook nog WAKKER? Klets hier mee.

06-04-2014 05:24 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ook nog wakker of weer wakker en niet in slaap kunnen komen?

Wat het ook is, kom gezellig kletsen hier.

Zo ziet het er hier uit als de dag begint ;

Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:dystania schreef op 16 april 2014 @ 02:39:

Present, wel een nieuweling.. Heel erg? Nee tuurlijk niet erg. Welkom!!!
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:MocyMoos schreef op 16 april 2014 @ 01:48:

Mar, van het weekend schijnt het beter te worden toch?

Ik mag toch wel hopen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mijn culi-blog die hier geplaatst gaat worden heeft als thema `een zonnige Paas-picknick`.
Zwaai zwaai

allemaal

Bij de Blokker zijn treinkaartjes
Goeiemorgen allemaal,

Is spannend vandaag, vanochtend rond negen uur wordt mijn culi-blog geplaatst. Vanwege het mooie weer en weersverwachtingen heb ik als thema een picknick. Dus hele makkelijke hapjes om mee te nemen maar die ook niet misstaan bij het Paasontbijt of brunch.

Ben benieuwd.

Hebben jullie gister ook gekeken naar The Passion? Ik heb half gekeken maar vond het wel erg mooi.
Lieve Wakkeren, fijne Paasdagen alvast. Ik ga zo naar mijn lieve vriendin Suup voor een paar daagjes.
Gatver.. zit ik op facebook kom ik erachter dat de vrouw van mijn broer mijn ex heeft toegevoegd. Heeft nooit veel aandacht aan hem besteedt en nu voegt ze hem toe?? Heb haar een beleefd mailtje gestuurd met het verzoek om mijn ex te verwijderen. Bah!! ben er helemaal naar van!!
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
quote:Mylene_Valerie schreef op 18 april 2014 @ 06:26:

Goeiemorgen allemaal,

Is spannend vandaag, vanochtend rond negen uur wordt mijn culi-blog geplaatst. Vanwege het mooie weer en weersverwachtingen heb ik als thema een picknick. Dus hele makkelijke hapjes om mee te nemen maar die ook niet misstaan bij het Paasontbijt of brunch.

Ben benieuwd.

Hebben jullie gister ook gekeken naar The Passion? Ik heb half gekeken maar vond het wel erg mooi.Ik heb je blog gelezen. Wat een heerlijke en originele recepten staan er in. Hele leuke blog, complimenten!
quote:prada schreef op 18 april 2014 @ 09:32:

Lieve Wakkeren, fijne Paasdagen alvast. Ik ga zo naar mijn lieve vriendin Suup voor een paar daagjes.Heel veel plezier Praadje, doe je Suup de groeten van mij?
quote:malu3 schreef op 18 april 2014 @ 11:31:

[...]

Ik heb je blog gelezen. Wat een heerlijke en originele recepten staan er in. Hele leuke blog, complimenten!

Ah dank je. Zo blij dat het gelukt is. Lekkere hapjes nu in overvloed voor de Pasen in huis. Ik kreeg ook nog een paar emailtjes van andere dat het lekkere, makkelijke hapjes zijn en het ook gaan maken.

Was eerst bang dat het te makkelijk zou zijn maar ja, als het mooi weer is heb je ook geen zin om uren in de keuken te staan.

Ik heb super veel zin in onze meet, duurt niet zo lang meer.
Waar vind ik de blog?
quote:Mylene_Valerie schreef op 18 april 2014 @ 12:13:

[...]

Ah dank je. Zo blij dat het gelukt is. Lekkere hapjes nu in overvloed voor de Pasen in huis. Ik kreeg ook nog een paar emailtjes van andere dat het lekkere, makkelijke hapjes zijn en het ook gaan maken.

Was eerst bang dat het te makkelijk zou zijn maar ja, als het mooi weer is heb je ook geen zin om uren in de keuken te staan.

Ik heb super veel zin in onze meet, duurt niet zo lang meer. We gaan er een heel gezellig weekend van maken en laten eventuele lijnpogingen voor wat ze zijn.
quote:bankje schreef op 18 april 2014 @ 12:15:

Waar vind ik de blog? http://www.viva.nl/recepten/zonnige-paaspicknick
quote:malu3 schreef op 18 april 2014 @ 12:22:

[...]

We gaan er een heel gezellig weekend van maken en laten eventuele lijnpogingen voor wat ze zijn.

Ja heb er nu al zo`n zin in. Lekker ook dat ik kan blijven slapen. En net wat je zegt, aan lijnen ga ik wel denken na dat weekend .

(dat ene gerecht die Eierpoffertjes is voor jou leuk om een keer te maken als je kleinkind er is, moest daar tenminste aan denken toen ik ze aan het bakken was )
Leuk gedaan Meleen. En het lijken mij lekkere recepten!
quote:AnneRoos74 schreef op 18 april 2014 @ 15:43:

Leuk gedaan Meleen. En het lijken mij lekkere recepten!

Thanks Anne!

Ga jij nog iets leuks doen met Pasen?
quote:lichtbron schreef op 18 april 2014 @ 11:02:

Gatver.. zit ik op facebook kom ik erachter dat de vrouw van mijn broer mijn ex heeft toegevoegd. Heeft nooit veel aandacht aan hem besteedt en nu voegt ze hem toe?? Heb haar een beleefd mailtje gestuurd met het verzoek om mijn ex te verwijderen. Bah!! ben er helemaal naar van!!Wat raar Bron. Heb je een idee waarom? Kan je vanavond niet even je broer bellen? Kan mij voorstellen dat je er niet blij mee bent. Wil je ex op die manier volgen wat jij doet?
Leuk blog, Myleentje!
quote:Mylene_Valerie schreef op 18 april 2014 @ 16:27:

[...]

Wat raar Bron. Heb je een idee waarom? Kan je vanavond niet even je broer bellen? Kan mij voorstellen dat je er niet blij mee bent. Wil je ex op die manier volgen wat jij doet?Ik heb géén idee MV. Toen ik nog getrouwd was lagen ze elkaar niet en nu voegt ze hem opeens toe.. Ik heb haar een mailtje gestuurd vanmorgen dat ik het niet zo waardeer maar daar heb ik nog geen antwoord. Maw, het doet haar niks dat ze me hiermee een ongenaam gevoel bezorgd..
Waarom, Bron?

Laat het gaan joh. Gewoon niet druk over maken
quote:Jonari schreef op 18 april 2014 @ 21:28:

Leuk blog, Myleentje!Thanks Jo!
quote:Jonari schreef op 18 april 2014 @ 21:49:

Waarom, Bron?

Laat het gaan joh. Gewoon niet druk over maken Misschien moet ik dat maar doen ja.
quote:lichtbron schreef op 18 april 2014 @ 22:26:

[...]

Misschien moet ik dat maar doen ja.

Doe maar. Maak je niet meer druk over kansloze figuren. Ze gaan hun gang maar.

Vind ik echt een voordeel van ouder worden, het interesseert me echt geen moer meer wat anderen doen of van me denken.
Hello (: nieuw hier, can't sleep dus dacht ga me hier maar is aanmelden. Zijn er nog mensen wakker?
Just love your life.
quote:dreamerx schreef op 18 april 2014 @ 22:57:

Hello (: nieuw hier, can't sleep dus dacht ga me hier maar is aanmelden. Zijn er nog mensen wakker?Welkom

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven