Oordopjes ipod nano
zondag 16 mei 2010 om 11:48
zondag 16 mei 2010 om 12:12
Je moet die van apple hebben, want die passen daar het best op qua stekkertje. Je kunt via ebay of marktplaats wel goedkoper aan komen. Of loop de mediamarkt even binnen, hebben een vrij groot assortiment aan oordoppen. Wie weet hebben zij nog een goed idee welke eventueel ook op een ipod zou kunnen passen.
zondag 16 mei 2010 om 12:37
Ik gebruikte bij mijn ipod altijd andere oordopjes totdat ik die kwijtraakte. Vond het zonde om ipod oordopjes te gebruiken als ik nog goede had. En daarnaast wilde ik toen ik m'n ipod kreeg er niet mee te koop lopen dat ik er een had. Maar dat was in de tijd dat Ipods ineens heel populair/gewild werden en ik steeds verhalen hoorde dat mensen werden bedreigd om hem af te staan.
(Dat was nog in de tijd toen net de Ipod Photo uitkwam, net voor de eerste Nano)
En nee qua geluids kwaliteit maakte het niet uit tenzij je natuurlijk heel goedkope oordopjes erop aansluit.
(Dat was nog in de tijd toen net de Ipod Photo uitkwam, net voor de eerste Nano)
En nee qua geluids kwaliteit maakte het niet uit tenzij je natuurlijk heel goedkope oordopjes erop aansluit.
zondag 16 mei 2010 om 13:10
De oordopjes van mijn ipod hebben een gewone mini jack aansluiting. Je kan er dus iedere andere koptelefoon met een zelfde soort aansluiting op aansluiten (vrijwel alle koptelefoons hebben een jack of mini jack aansluiting.
Ik neem aan dat dit bij de ipod nano niet anders is dan bij de ipod classic.
Ik neem aan dat dit bij de ipod nano niet anders is dan bij de ipod classic.
vrijdag 3 december 2010 om 00:43
Ik heb de mijn ipod oordopjes een paar maanden geleden gekocht bij: www.DEoordopjes.nl en ze werken prima.