Oordopjes ipod nano

16-05-2010 11:48 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Ik heb hier echt de ballen verstand van, dus misschien kunnen jullie me advies geven.

Ik ga een ipod nano kopen (vierde generatie) maar moet er oordopjes bij hebben.

Moet ik daarvoor die dure van Apple hebben, of zijn er ook andere opties?

Welke zijn het best?

Alvast bedankt!
.
anoniem_98973 wijzigde dit bericht op 16-05-2010 12:09
Reden: Dubbel
% gewijzigd
quote:Zwup schreef op 16 mei 2010 @ 12:08:

Je krijgt ze bij je ipod Beide keren dat ik een ipod heb gekocht, zaten ze er in ieder geval bij.
Je moet die van apple hebben, want die passen daar het best op qua stekkertje. Je kunt via ebay of marktplaats wel goedkoper aan komen. Of loop de mediamarkt even binnen, hebben een vrij groot assortiment aan oordoppen. Wie weet hebben zij nog een goed idee welke eventueel ook op een ipod zou kunnen passen.
Ik koop ze via mp zonder oordopjes, dus vandaar

Zijn die op mp echt? Zag namelijk voorbij komen dat dat niet zo was! Maar sommigen zijn wel een stuk goedkoper.
Je koopt ze op mp? Nu lijkt het net alsof jij altijd ladingen van die dingen koopt? En tsja.. sommigen zullen namaak zijn, sommige wellicht ook wel niet. Wat oordoppen betreft, dan weet je ook daar te zoeken toch.
Sennheiser in ear: CX-500

CX-500
Volgens mij kunnen ze echt allemaal.

Oordopjes gaan bij mij echt altijd dood, ik weet niet precies wat ik er verkeerd mee doe... dus ik koop die dure niet meer.
quote:Watchamacallit schreef op 16 mei 2010 @ 12:16:

Ik koop ze hem via mp zonder oordopjes, dus vandaar

Zijn die op mp echt? Zag namelijk voorbij komen dat dat niet zo was! Maar sommigen zijn wel een stuk goedkoper.
Ik gebruikte bij mijn ipod altijd andere oordopjes totdat ik die kwijtraakte. Vond het zonde om ipod oordopjes te gebruiken als ik nog goede had. En daarnaast wilde ik toen ik m'n ipod kreeg er niet mee te koop lopen dat ik er een had. Maar dat was in de tijd dat Ipods ineens heel populair/gewild werden en ik steeds verhalen hoorde dat mensen werden bedreigd om hem af te staan.

(Dat was nog in de tijd toen net de Ipod Photo uitkwam, net voor de eerste Nano)

En nee qua geluids kwaliteit maakte het niet uit tenzij je natuurlijk heel goedkope oordopjes erop aansluit.
Je kan inderdaad gewoon alle oordopjes erbij doen. Is een universele aansluiting. Vind zelf de oordopjes van apple niet lekker zitten, dus heb van die rubberen in-ear dingen van sony
Heb zelf de sennheiser in ear cx 200 of 300...Echt de fijnste oordopjes die ik ooit heb gehad. Super geluid en ze zitten perfect!

Heb ze via marktplaats, scheelde enorm in prijs!
De oordopjes van mijn ipod hebben een gewone mini jack aansluiting. Je kan er dus iedere andere koptelefoon met een zelfde soort aansluiting op aansluiten (vrijwel alle koptelefoons hebben een jack of mini jack aansluiting.

Ik neem aan dat dit bij de ipod nano niet anders is dan bij de ipod classic.
Ok, het maakt dus niet zo veel uit. Ik ga nog eens goed zoeken, bedankt voor alle tips!
Ik heb de mijn ipod oordopjes een paar maanden geleden gekocht bij: www.DEoordopjes.nl en ze werken prima.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven