oud en nieuw alleen in haarlem

27-12-2008 22:09 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo meiden wilde laatst ook al een keer een onderwerp hierover beginnen maar toen bleek dat ik mijn gebruikersnaam en ww kwijt was dus nu alsnog maar een keer.

Mischien is dit onderwerp er al en heb ik erover heen gekeken.

Dit jaar ben ik alleen met de jaarwisseling, woon sinds bijna een jaar in haarlem en heel veel vriendinnen heb ik hier nog niet. Kan helaas ook niet naar familie en vrienden in het noorden doordat ik een avonddienst heb dus tot 23.30 moet werken. vriendinnen uit de omgeving hebben al plannen met familie dus dat is ook geen optie. Mischien zijn er meer mensen alleen die toch zin hebben in een leuk uiteinde of hebben jullie wat tips voor me? kan ook pas om 23.30 ergens heen maar om middernacht is er vaak vanalles te beleven.

is er iemand met hetzelfde of heb je een oplossing of ook zin om samen een leuk feestje te vieren?

Groetjes Marleen
Marleen..wat een rot verhaal! Is er echt helemaal niemand in Haarlem waar je het bij zou kunnen vieren? Of iemand die de moeite wilt nemen om naar jou toe te komen?

XXXXXX
nee had wel iemand gevraagd maar die had kaarten voor een feest dat uitverkocht is, dus ook geen optie en omdat ik ook savonds nog moet werken is het lastig om zelf mensen uit te nodigen anders was ik ook wel naar groningen gegaan

xx
Marleen, als je wilt.... ik ga waarschijnlijk (nog niet zeker) naar 2 vriendinnen in haarlem. Als je het leuk vindt, kan ik vragen of ze het leuk vinden dat je bij ons komt. Moet ik wel even overleggen natuurlijk...
das wel lief van je, lijkt me wel leuk, maar dan moeten ze het natuurlijk ook leuk vinden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven