Oude Slimmies Verenigt U!

07-06-2011 15:37 1057 berichten
Alle reacties Link kopieren
Misschien ken je ze nog, die oude Slimme Meiden. Altijd in voor een pak bokkenpootjes en wat gebrabbel over baby'sde huiswinkel. Die oude Slimme Meiden die ondertussen (bijna) allemaal moederT zijn, sommigen zelfs 2x, en het forum compleet verwaarlozen. Die oude Slimme Meiden die het stokje hebben doorgegeven aan de nieuwe generatie slimmies, omdat ze het tegenwoordig 'te druk' hebben met hun kind.

Nou, die Slimme Meiden zoek ik.

ALLEMAAL!!

Kom je ze tegen op dit forum -bijvoorbeeld op het 'wie zoek jij'-topic dat ze compleet aan het vervuilen zijn- stuur ze dan hierheen! Brute kracht is geoorloofd!

Bij voorbaat dank.
Hahaha, ja weet je popje,

Ik heb niets met baby's. Vond baby's altijd niets. Maar oh man oh man, mijn eigen baby's daar ben ik helemaal aan verslaafd, maar ik snap ook wel dat anderen mijn baby's ook niet zo hoog hebben staan als ik zelf, dus lul ik er niet altijd over

Maar ik ben gek op dat kleine, dat bij me, dat voeden, dat huidje, dat lieve zachte mooie van mijn eigen babytjes en ja.. dat heeft JG ook..... we zouden zo weer een baby willen.. alleen moet JG dan wel een krantenwijk nemen om het allemaal te bekostigen.
DTEEZ!
Hahaha, en ik bedenk me nu dat ik officieel gedubbelnickt heb nu in dit topic maar beste mods: mijn nederige excuses maar ik weet echt mijn wachtwoord van mijn andere nick niet meer.

Mooie binnenkomer weer zo...
Gezellig!

Ga ik intussen de kleine man uit bed halen en er een tiet fles inhangen.
quote:Djoels schreef op 21 februari 2012 @ 11:59:

Nope Pop, maar we hebben hier wel serieuze gesprekken over gevoerd thuis.... heel eerlijk..

Ik zou nog heel graag een 3e JBG willen.

JG ook.

Maar praktisch is dat allemaal gewoon niet handig.

En ik denk praktisch

En leeftijdtechnisch ook niet handig. Ik zou er dan wel even mee willen wachten, maar dan ben ik 40 en dat vind ik persoonlijk te oud om nog een keer moeder te worden...

Maar nog een baby.

Nog zo'n lieve kleine JBG, die maand na maand huilde, niet één nacht doorslaapt ook al is ie bijna 1, ja daar verlang ik eigenlijk best wel naar

Wow dit is nieuw voor me!

stelendevos!
Solo, hoe is dat met de scholenjacht gegaan? Ik herinner me dat er toen geen plek was voor oudste in de buurt.. Is dat uiteindelijk wel gelukt?
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Hai Is er hier een feestje?

So, jouw jongste zo aan het puberen? En het is zo'n schat! Tenminste, dat vond ik
Hallo?!
Djoels, wat een onthullingen hier zeg! Nog een jbg'tje.. Wat zou dat leuk zijn zeg!!

Hier geen mini/baby of wat voor OL dan ook meer hoor.. 2 is mooi, 2 is zat!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
:zwaai:

Zo Djoels, wat lees ik, een geheime wens voor een derde?

Wie is er allemaal bezwangerd waar ik het niet van weet? Of misschien voor ronde 2? Of 3?
Ja diep van binnen ben ik denk ik verslaafd aan baren, borstvoeding geven en dat afhankelijke gevoel voeden...

maar feit is dat dat gevoel altijd blijft.. dus als er een 3e zou zijn, ben ik bang dat ik weer verlang naar een 4e baby...

Puur voor dat mooie, verse baby gevoel
DTEEZ!
Biol, jij nog plannen voor nummer 3? Hoe is het met jouw koters?
quote:Djoels schreef op 21 februari 2012 @ 12:09:

Ja diep van binnen ben ik denk ik verslaafd aan baren, borstvoeding geven en dat afhankelijke gevoel voeden...

maar feit is dat dat gevoel altijd blijft.. dus als er een 3e zou zijn, ben ik bang dat ik weer verlang naar een 4e baby...

Puur voor dat mooie, verse baby gevoelPssssssssssst, misschien weet je het nog niet maar....ze blijven niet altijd een baby he? Straks heb je vier horrorpubers rondlopen.
hi Stelende Vos
DTEEZ!
Precies Vos, daarom ben ik ook een realist en weet ik dat er niet nog een babytje komt... voor je het weet zijn het drie vechtersbazen pffff
DTEEZ!
Mijn jongste is niet aan het puberen, mijn jongste is gewoon een moeilijk kind. Boos om alles en agressief als iets hem niet bevalt. Onlangs heeft ie zijn juf geslagen. En ik snapte zijn frustratie heel goed (de juf moet nog wat bijleren zeg maar), maar slaan is nooit goed te praten.

En ja Doortje, als hem zo 1 op 1 hebt, en alles zo'n beetje om hem draait, dan is het een lollig jong.

Biol, school in de buurt is er niet. Oudste zit een kilometer of 25 (kan ook iets meer of minder zijn) van huis, jongste 35 km van huis.

Djoels, zo leuk om te lezen hoe verliefd je op die JBG's bent.
The early bird suffers longer.
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
@djoels

Hahaha, of van die megaplayers die continue met 5 vrouwen om zich heen door het huis lopen.
Nee hier geen nummer 3 hoor... Praktisch gezien niet handig ( moeten we weer verbouwen enzo) maar ook ivm gezondheid van miniol gewoon niet.

Miniol heeft behoorlijk wat gezondheidsissues... Allergieen voor van alles en nog wat en heeft zwaar astma. Is verder een vrolijk bijdehand mannetje die erg lief is wat karakter betreft.

Zijn zusje is een mooi poppetje die erg petit is maar o zo lief en vrolijk. Lacht naar iedereen en kust graag heerlijk gewoon om die 2 kleintjes om me heen te hebben!
En daar hebben we mijn soulmate. Hiiiiiiiii, stelende vos.
Jezus! 25 en 35 km van huis af... Dat is nogal niet wat.. En hoe gaat dat dan met reizen? Oudste heeft toch last van wagenziekte?
Vervelend dat Miniol zoveel ziek is Biol.

Door, alles nog steeds rood met witte stippen bij jou? Hoe is het met -weet nick dochter niet meer- ?
Wagenziekte is oudste vrijwel overheen gegroeid. Taxi's zijn een werelduitvinding. Ik hoef nergens heen 's ochtends, kinderen worden keurig van huis gehaald. En 's middags weer thuisbezorgd.
quote:Solomio schreef op 21 februari 2012 @ 12:14:

En daar hebben we mijn soulmate. Hiiiiiiiii, stelende vos. Ik dacht, ik hoef geen hoi tegen jou te zeggen, ik zwaai wel in gedachten, dat voldoet wel
quote:stelendevos schreef op 21 februari 2012 @ 12:16:

[...]

Ik dacht, ik hoef geen hoi tegen jou te zeggen, ik zwaai wel in gedachten, dat voldoet wel Dat voldoet idd, maar de rest weet dat natuurlijk niet.
quote:Solomio schreef op 21 februari 2012 @ 12:17:

[...]

Dat voldoet idd, maar de rest weet dat natuurlijk niet. Soms is het goed zaken formeel nog even op het forum te bekrachtigen ja.
Ja So, ik denk dat ik zo dol op ze ben, omdat ik ze ook met regelmaat niet om me heen heb.....

Echt ik wist niet dat #babydumpen echt noodzakelijk is voor mij om het leuk te houden.
DTEEZ!
Dat is dan wel weer heel fijn solo... En smorgens nergens heen hoeven is ook prettig.. Kan je lekker op je gemakje opstarten smorgens, heerlijk lijkt me dat. Hier tussen 7 en half 8 altijd gekkenhuis...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven