Oude Slimmies Verenigt U!
dinsdag 7 juni 2011 om 15:37
Misschien ken je ze nog, die oude Slimme Meiden. Altijd in voor een pak bokkenpootjes en wat gebrabbel over baby'sde huiswinkel. Die oude Slimme Meiden die ondertussen (bijna) allemaal moederT zijn, sommigen zelfs 2x, en het forum compleet verwaarlozen. Die oude Slimme Meiden die het stokje hebben doorgegeven aan de nieuwe generatie slimmies, omdat ze het tegenwoordig 'te druk' hebben met hun kind.
Nou, die Slimme Meiden zoek ik.
ALLEMAAL!!
Kom je ze tegen op dit forum -bijvoorbeeld op het 'wie zoek jij'-topic dat ze compleet aan het vervuilen zijn- stuur ze dan hierheen! Brute kracht is geoorloofd!
Bij voorbaat dank.
Nou, die Slimme Meiden zoek ik.
ALLEMAAL!!
Kom je ze tegen op dit forum -bijvoorbeeld op het 'wie zoek jij'-topic dat ze compleet aan het vervuilen zijn- stuur ze dan hierheen! Brute kracht is geoorloofd!
Bij voorbaat dank.
dinsdag 21 februari 2012 om 12:03
Hahaha, ja weet je popje,
Ik heb niets met baby's. Vond baby's altijd niets. Maar oh man oh man, mijn eigen baby's daar ben ik helemaal aan verslaafd, maar ik snap ook wel dat anderen mijn baby's ook niet zo hoog hebben staan als ik zelf, dus lul ik er niet altijd over
Maar ik ben gek op dat kleine, dat bij me, dat voeden, dat huidje, dat lieve zachte mooie van mijn eigen babytjes en ja.. dat heeft JG ook..... we zouden zo weer een baby willen.. alleen moet JG dan wel een krantenwijk nemen om het allemaal te bekostigen.
Ik heb niets met baby's. Vond baby's altijd niets. Maar oh man oh man, mijn eigen baby's daar ben ik helemaal aan verslaafd, maar ik snap ook wel dat anderen mijn baby's ook niet zo hoog hebben staan als ik zelf, dus lul ik er niet altijd over
Maar ik ben gek op dat kleine, dat bij me, dat voeden, dat huidje, dat lieve zachte mooie van mijn eigen babytjes en ja.. dat heeft JG ook..... we zouden zo weer een baby willen.. alleen moet JG dan wel een krantenwijk nemen om het allemaal te bekostigen.
DTEEZ!
dinsdag 21 februari 2012 om 12:04
quote:Djoels schreef op 21 februari 2012 @ 11:59:
Nope Pop, maar we hebben hier wel serieuze gesprekken over gevoerd thuis.... heel eerlijk..
Ik zou nog heel graag een 3e JBG willen.
JG ook.
Maar praktisch is dat allemaal gewoon niet handig.
En ik denk praktisch
En leeftijdtechnisch ook niet handig. Ik zou er dan wel even mee willen wachten, maar dan ben ik 40 en dat vind ik persoonlijk te oud om nog een keer moeder te worden...
Maar nog een baby.
Nog zo'n lieve kleine JBG, die maand na maand huilde, niet één nacht doorslaapt ook al is ie bijna 1, ja daar verlang ik eigenlijk best wel naar
Wow dit is nieuw voor me!
stelendevos!
Nope Pop, maar we hebben hier wel serieuze gesprekken over gevoerd thuis.... heel eerlijk..
Ik zou nog heel graag een 3e JBG willen.
JG ook.
Maar praktisch is dat allemaal gewoon niet handig.
En ik denk praktisch
En leeftijdtechnisch ook niet handig. Ik zou er dan wel even mee willen wachten, maar dan ben ik 40 en dat vind ik persoonlijk te oud om nog een keer moeder te worden...
Maar nog een baby.
Nog zo'n lieve kleine JBG, die maand na maand huilde, niet één nacht doorslaapt ook al is ie bijna 1, ja daar verlang ik eigenlijk best wel naar
Wow dit is nieuw voor me!
stelendevos!
dinsdag 21 februari 2012 om 12:06
dinsdag 21 februari 2012 om 12:09
dinsdag 21 februari 2012 om 12:10
quote:Djoels schreef op 21 februari 2012 @ 12:09:
Ja diep van binnen ben ik denk ik verslaafd aan baren, borstvoeding geven en dat afhankelijke gevoel voeden...
maar feit is dat dat gevoel altijd blijft.. dus als er een 3e zou zijn, ben ik bang dat ik weer verlang naar een 4e baby...
Puur voor dat mooie, verse baby gevoelPssssssssssst, misschien weet je het nog niet maar....ze blijven niet altijd een baby he? Straks heb je vier horrorpubers rondlopen.
Ja diep van binnen ben ik denk ik verslaafd aan baren, borstvoeding geven en dat afhankelijke gevoel voeden...
maar feit is dat dat gevoel altijd blijft.. dus als er een 3e zou zijn, ben ik bang dat ik weer verlang naar een 4e baby...
Puur voor dat mooie, verse baby gevoelPssssssssssst, misschien weet je het nog niet maar....ze blijven niet altijd een baby he? Straks heb je vier horrorpubers rondlopen.
dinsdag 21 februari 2012 om 12:13
Mijn jongste is niet aan het puberen, mijn jongste is gewoon een moeilijk kind. Boos om alles en agressief als iets hem niet bevalt. Onlangs heeft ie zijn juf geslagen. En ik snapte zijn frustratie heel goed (de juf moet nog wat bijleren zeg maar), maar slaan is nooit goed te praten.
En ja Doortje, als hem zo 1 op 1 hebt, en alles zo'n beetje om hem draait, dan is het een lollig jong.
Biol, school in de buurt is er niet. Oudste zit een kilometer of 25 (kan ook iets meer of minder zijn) van huis, jongste 35 km van huis.
Djoels, zo leuk om te lezen hoe verliefd je op die JBG's bent.
En ja Doortje, als hem zo 1 op 1 hebt, en alles zo'n beetje om hem draait, dan is het een lollig jong.
Biol, school in de buurt is er niet. Oudste zit een kilometer of 25 (kan ook iets meer of minder zijn) van huis, jongste 35 km van huis.
Djoels, zo leuk om te lezen hoe verliefd je op die JBG's bent.
The early bird suffers longer.
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
dinsdag 21 februari 2012 om 12:14
Nee hier geen nummer 3 hoor... Praktisch gezien niet handig ( moeten we weer verbouwen enzo) maar ook ivm gezondheid van miniol gewoon niet.
Miniol heeft behoorlijk wat gezondheidsissues... Allergieen voor van alles en nog wat en heeft zwaar astma. Is verder een vrolijk bijdehand mannetje die erg lief is wat karakter betreft.
Zijn zusje is een mooi poppetje die erg petit is maar o zo lief en vrolijk. Lacht naar iedereen en kust graag heerlijk gewoon om die 2 kleintjes om me heen te hebben!
Miniol heeft behoorlijk wat gezondheidsissues... Allergieen voor van alles en nog wat en heeft zwaar astma. Is verder een vrolijk bijdehand mannetje die erg lief is wat karakter betreft.
Zijn zusje is een mooi poppetje die erg petit is maar o zo lief en vrolijk. Lacht naar iedereen en kust graag heerlijk gewoon om die 2 kleintjes om me heen te hebben!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
dinsdag 21 februari 2012 om 12:16
dinsdag 21 februari 2012 om 12:17
dinsdag 21 februari 2012 om 12:19