POEZEN GEDOE

18-09-2007 22:58 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij is er nog geen poezen-gedoe topic, dus stel ik mijn vraag hier: onze baby siamees, verder goed zindelijk, plast ineens op plekken waar dit niet de bedoeling is. Hij heeft de voorkeur voor zijn mandje, en anders wel een ander zacht wollig ding. Wat moeten we doen? Wie helpt?!?!?! Wat is er met hem aan de hand? Is dit normaal?
Ohhhh Sha_la, dat doet die van mij ook, gék word je daarvan! Waar het aan ligt of hoe ik het kan voorkomen weet ik ook niet, maar als je wil weten hoe je zachte wollige wasbare dingen weer schoon krijgt zonder dat die geur er in blijft hangen: water + schoonmaakazijn. Scheutje toevoegen in het waspoederbakje.
Als die van ons ergens heeft geplast dan zet ik dat altijd een nachtje in een emmertje met water en waspoeder erbij dan trekt de geur er ook weer uit. Maar waarom geen idee. Misschien omdat zachte dingetjes het goed opnemen en het dan niet meer zichtbaar is? Volgens mij willen katten het namelijk verbergen als ik me niet vergis......
Bedankt voor jullie reacties! Het lijkt wel of mijn poezebeest van het minste of geringste in de stress raakt. Ik snap er soms ook niets meer van. De tips zijn in elk geval waardevol. Misschien als ie het niet meer ruikt, dat hij dan ook niet meer die plekken uitzoekt?
hoi Sha-la,

goede reacties zijn al gegeven, maar er is een Kattenvraagbaak, waar allerlei kattenfans posten over hun katten, maar ook vragen stellen.

hier kun je ook meekletsen, ben wel benieuwd naar een foto van je siamees

succes!
je zou z,n etensbakje naast z,n slaapmandje kunnen zetten,dieren plassen ect niet waar ze eten.

lijkt t of hij gestresst is?

ga met je kat of zijn foto naar iemand die bach-bloesem druppels maakt.

daar knapt hij van op.

veel beter als de resqu remedie die is te slap.
het leven is als n neus,haal eruit wat erin zit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven