Poll: waar en wanneer?

21-06-2012 18:49 9 berichten
Er is noodweer voorspeld. Wanneer denk je dat de bliksems op de NS leidingen zullen vallen? En waar? Ik geloof dat het zal voor 9 uur gebeuren rondom Utrecht.

Wanneer zal het begeuren?

Totaal aantal stemmen: 12

Nooit. Bij de NS gebeurt er nooit wat bij nood weer. (33%)
Misschien voor middernacht Geen stemmen
Voor 22:00 uur (17%)
Voor 21:00 uur (25%)
Voor 20:00 uur Geen stemmen
Voor 19:00 uur (8%)
Binnen enkele seconden (17%)
Alle reacties Link kopieren
Ik denk niet dat bliksems gaan vallen vanavond.
Ik vermoed in de Schiphol-tunnel, daar heersen namelijk kwaadaardige aardstralen waardoor je wekelijks dit bericht hoort op stations in de buurt: "Dames en heren. Op dit moment rijden er geen treinen richting Schiphol. Hoe lang dit gaat duren is nog niet bekend. Houd de borden in de gaten voor meer informatie."

Het kan ook een complot van de NS-medewerkers zijn natuurlijk: wij een rotbaan, jullie geen vakantie. Lekker puh!
quote:Liquorice schreef op 21 juni 2012 @ 19:03:

Ik vermoed in de Schiphol-tunnel, daar heersen namelijk kwaadaardige aardstralen waardoor je wekelijks dit bericht hoort op stations in de buurt: "Dames en heren. Op dit moment rijden er geen treinen richting Schiphol. Hoe lang dit gaat duren is nog niet bekend. Houd de borden in de gaten voor meer informatie."

Het kan ook een complot van de NS-medewerkers zijn natuurlijk: wij een rotbaan, jullie geen vakantie. Lekker puh!Inderdaad. Het gebeurt zelfs als er geen onweer is en zelfs wolken zijn.
Gisteren was de bliksem al ingeslagen bij utrecht station, dus ik denk niet dat het vandaag weer gebeurt...

Zoja, dan zal het ergens anders zijn, niet weer utrecht
quote:Liquorice schreef op 21 juni 2012 @ 19:03:

Het kan ook een complot van de NS-medewerkers zijn natuurlijk: wij een rotbaan, jullie geen vakantie. Lekker puh!
Rotterdam C-Den Haag C

Donderdag 21 Juni 20:59

Oorzaak

Tussen Delft en Schiedam C rijden geen treinen door blikseminslag.

Gebruik de Fyra (zonder toeslag) tussen Schiphol en Breda.

Verwachting

De extra reistijd is meer dan 60 min. De verstoring is naar verwachting 22 juni rond 2:00 uur verholpen.

Reisadvies

Reizigers tussen Den Haag HS en Rotterdam C kunnen omreizen via Gouda.
Ja, ik had het goed geraden!
Gefeliciteerd. Ik had de tijd net goed, maar niet de plaats

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven