"Had/was ik maar..."

23-07-2007 12:12 58 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoe vaak denk je wel niet: had/was ik maar... ?



Wat zou jij op dit moment wensen als er een toverfee voor je zou staan!?
Alle reacties Link kopieren


Zucht...was ik maar zo mooi, zo zelfingenomen en slim als de Beautyqueen op het Beauty-topic...zucht





Had ik die koekjes maar niet gegeten vanochtend...
Alle reacties Link kopieren
Had ik die prednisonkuur maar niet hoeven volgen. Dan had ik nu niet met een dikke kop voor de komende tien jaar op mijn nieuwe rijbewijs gestaan.;(
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
had ik maar de jackpot gewonnen

dan had ik vandaag meteen ontslag genomen :P
Alle reacties Link kopieren
Had ik nou maar niet het liedje: "Och, was ik maar bij moeder thuis gebleven..." in mijn hoofd gehad...
Alle reacties Link kopieren
..had ik maar werk.



...ging ik maar weg, om het weer te ontvluchten.
Gek genoeg denk ik nu weer: was het maar vast 5 uur....:(
Had ik maar een baan waarbij ik kon forummen
Alle reacties Link kopieren
Was ik maar mijn hond.....................

Je moest eens weten hoe dat kreng verwend wordt
Was ik maar niet zo'n bourgondier, dan zou ik nu 10 kilo lichter zijn.
Alle reacties Link kopieren
had ik maar vakantie, net zoals aaaall mn collega's!! Nu zit ik hier alleen en dat is S A A A A A A A IIIIII :?
Had ik maar nooit meer hoofdpijn, dan kreeg ik alle andere ''was ik maars" zelf wel voor elkaar.
Alle reacties Link kopieren
was ik maar thuis gebleven vandaag, in plaats van ziek aan het werk te gaan en uiteindelijk gestresst met hoofdpijn thuis te komen...
Alle reacties Link kopieren
Had ik maar meer tijd op deze aarde, was ik maar onstervelijk...
Alle reacties Link kopieren
Was ik maar een Ster...een echte, hoog aan de hemel...kon ik lekker

neerkijken op aarde en twinkelen/stralen en soms een knipoogje geven

aan een speciaal iemand....flirten met de maan, lijkt me wel wat een

maan die zo verandelijk is..elke dag een ander vriendje om mee te

stralen
Alles is niets, Niets is alles
Alle reacties Link kopieren
Was ik maar non geworden. Geen vent, geen kinderen. Rust............
Alle reacties Link kopieren
was ik maar een vlinder, kon ik genieten van mooie bloemen in de zon





was ik maar geboren in Zuid Portugal, lag ik nu ook lekker in de zon
Was ik maar wat minder intelligent, dan snapte ik de onnozele humor op dit forum ook.
Alle reacties Link kopieren
:D Was Shining
Alle reacties Link kopieren
:$ maar wat intelligenter (moest er achter) dan had ik me nou niet schuldig gevoeld over mijn onnozele humor.



En had ik net maar niet zo snel geklikt
Sapphire.
Alle reacties Link kopieren




quote: Gezelligheid2 reageerde



Was ik maar onafhankelijk!



Onafhankelijk van wie Gezelligheid? Van je man, je werk, je ouders?
Van de verhuurmaatschappijen waar ik ruim 4 jaar ingeschreven sta om eindelijk weer opnieuw te kunnen beginnen! Na een hele lange periode van ellende, weer op eigen benen staan. Ik ben er zo aan toe!

Mijn werk, waar ik elke letter moet verantwoorden, totaal geen vrijheid krijg en mensen op voorhand geen vertrouwen krijgen.

Mijn ouders, nee, zij geven mij een stukje zolder, waar ik weer helemaal op adem ben gekomen.

En wat de liefde betreft... ik kan mijn geluk niet op!
Alle reacties Link kopieren
Had ik maar een andere studie gedaan. Dan had ik nu geen kantoorbaan en deed ik lekker iets met mensen en niet met computers
Alle reacties Link kopieren
'Als'en 'had' zegt onze trainer dan, dan waren we dik kampioen. 'Als' en 'had' tellen niet in het leven. Ga dus een andere studie doen als je ander werk wil en zo.
Alle reacties Link kopieren
Had ik maar een andere studie gedaan. Dan had ik nu geen kantoorbaan en deed ik lekker iets met mensen en niet met computers




(Daarom heb ik 2 studies gedaan.)





Bleef ik maar forever young...
Alle reacties Link kopieren
'Als'en 'had' zegt onze trainer dan, dan waren we dik kampioen. 'Als' en 'had' tellen niet in het leven. Ga dus een andere studie doen als je ander werk wil en zo.




Klopt. En ga ik ook waarschijnlijk nog wel doen. Op het moment iets teveel andere dingen aan mijn hoofd.



En mijn werk is echt niet zo slecht... Het is eigenlijk best wel heel leuk. Maar soms heb ik even een baaldag en dan vind ik alles stom... ;)

Ik heb niet echt heel veel zin om de rest van mijn leven op kantoor te zitten. Maar ik heb wel idioot veel doorgroeimogelijkheden dus dat hoeft ook niet.



Maarre... Dit topic was toch juist voor voor de ´had ik maar...´ dinges? :P
Alle reacties Link kopieren




quote: Karan reageerde



Had ik maar een andere studie gedaan. Dan had ik nu geen kantoorbaan en deed ik lekker iets met mensen en niet met computers

(Daarom heb ik 2 studies gedaan.)





Bleef ik maar forever young...nee dat wil je iedereen om je heen dood zien gaan van de ouderdom .......zo dat je na 70 jaar alleen overblijft zonder familie en vrienden nee dank je

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven