Het is bijna kerst. De kerstpakkettentijd is aangebroken.... Ik heb een pakket van mijn klant gekregen. Daar zaten allemaal lekkere dingetjes in. Ook bruikbare dingen, zoals soepkommen en een broodschaaltje. Ook een olielamp.. Maar ook dit:
Er is geen merk bekend en zat in een wit doosje zonder afbeelding of tekst...
In het bakje kan je van die knabbelstengeltjes doen en op de ring blokjes kaas, worst (geen dingen die eraf kunnen glijden). Als je dan worst zou willen en je zit toevallig aan de kaas-kant, dan geef je de ring een zwiep en dan draait de worst jouw kant op
Geen idee, maar dat is het enige dat ik kan verzinnen
Daar had ik ook aan gedacht hi5, maar de beker is vrij smal en diep, Dus dan zou je satéprikkers moeten gebruiken om bij de onderste olijfjes te moeten komen.
Anoniem_69096
zaterdag 20 december 2008 om 11:37
O ben gek op raadseltjes
Wat is ongeveer de doorsnee van die ronde plaat? Ik kan het totáál niet inschatten zo.
Daar had ik ook aan gedacht hi5, maar de beker is vrij smal en diep, Dus dan zou je satéprikkers moeten gebruiken om bij de onderste olijfjes te moeten komen.Ja hoor 'ns, dát vertelde het verhaal niet he
Huh Ploes, op je laatste foto lijkt het of het ook niet stabiel staat, klopt dat? Met die ronde onderkant, ik dacht dat die ring op de tafel lag maar dat is dus niet zo. Wat een raar ding.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.