Reactie- en Bugtopic 2

14-01-2015 17:21 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.

Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!

Groeten,

Community Manager VIVA

Update 18-11-2015:

Als je het forum gebruikt via Internet Explorer, dan kan het voorkomen dat je de melding 'Weet u zeker dat u deze pagina wilt verlaten?' krijgt.

Als je op 'Deze pagina verlaten' klikt, verdwijnt de melding. Dit is een bug, en is bekend bij de TD. Tot deze bug op is gelost kun je het forum bezoeken via een andere browser zoals Firefox of Chrome, gezien het probleem zich hier niet voor doet. Ons excuus voor het ongemak.

Groet,

CM VIVA

quote:JuniorModeratorViva schreef op 24 maart 2015 @ 09:50:

[...]

Beste Miffy,

De lijst met nieuwe topics blijft in de volgorde waarin ze geplaatst zijn staan, de lijst van actieve topics veranderd steeds en die zou wel gesorteerd moeten zijn op het tijdstip van de laatste posting

met vriendelijke groet,

JuniorDat klopt al een hele tijd niet.
quote:Moiren_ schreef op 24 maart 2015 @ 09:51:

[...]

Dat klopt al een hele tijd niet.

Beste Moiren,

Er zit een verschil in het aantal postings van een topic tussen de lijst nieuwe en de lijst actieve topics, de volgorde klopt echter wel.

Mocht jij andere ervaringen hebben, zou je dan een printscreen willen mailen naar forum@viva.nl?

met vriendelijke groet,

Junior
quote:JuniorModeratorViva schreef op 24 maart 2015 @ 09:58:

[...]

Beste Moiren,

Er zit een verschil in het aantal postings van een topic tussen de lijst nieuwe en de lijst actieve topics, de volgorde klopt echter wel.

Mocht jij andere ervaringen hebben, zou je dan een printscreen willen mailen naar forum@viva.nl?

met vriendelijke groet,

JuniorDe lijst met actieve topics klopt vaak niet.
quote:Moiren_ schreef op 24 maart 2015 @ 09:59:

[...]

De lijst met actieve topics klopt vaak niet.Wat klopt er niet aan?
quote:JuniorModeratorViva schreef op 24 maart 2015 @ 10:04:

[...]

Wat klopt er niet aan?

De volgorde van de topics.

Dan staat "1 minuut geleden gereageerd" bijvoorbeeld boven "nu" of "37 sec.".
quote:Moiren_ schreef op 24 maart 2015 @ 10:06:

[...]

De volgorde van de topics.

Dan staat "1 minuut geleden gereageerd" bijvoorbeeld boven "nu" of "37 sec.".ok, zou je een printscreen willen mailen als het gebeurt? Dan kan de TD er naar kijken.
Zal ik doen
quote:Moiren_ schreef op 24 maart 2015 @ 10:11:

Zal ik doen Dank je wel!
Wow, eerder online dan gepland, mijn complimenten hoor, het forum is ook supersnel.

Ik ben nog wat afwachtend, maar dat is gebaseerd op eerdere ervaringen. Maar vooralsnog prettig dat er ook dingen goed kunnen gaan, zo lijkt het.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Bij switchen van het ene topic naar het andere komt er een foutmelding, "geen actieve topics gevonden".
verba volant, scripta manent.
quote:MarianneDavids schreef op 24 maart 2015 @ 11:08:

Bij switchen van het ene topic naar het andere komt er een foutmelding, "geen actieve topics gevonden".

Beste MarianneDavids,

Gaat het om switchen tussen topics onderling of gebeurt het wanneer je terug gaat naar de overzichtspagina?

Welke browser gebruik je en is het op tablet, mobiel of laptop/pc?

met vriendelijke groet,

Junior
quote:JuniorModeratorViva schreef op 24 maart 2015 @ 11:12:

[...]

Beste MarianneDavids,

Gaat het om switchen tussen topics onderling of gebeurt het wanneer je terug gaat naar de overzichtspagina?

Welke browser gebruik je en is het op tablet, mobiel of laptop/pc?

met vriendelijke groet,

JuniorTerug via het overzicht. Ik gebruik Mozilla, gewoon op de computer. Op mijn i-pad heb ik het nog niet geprobeerd, die staat op te laden. Het gebeurt niet iedere keer maar zo nu en dan.
Ik heb wat MD ook heeft. Via " actieve topics " lukt het dan wel.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Net weer:

Er is een fout opgetreden.

We kunnen deze pagina niet tonen - Er konden geen actieve topics gevonden worden.

Als je denkt dat er een probleem is met het Viva forum, neem dan alsjeblieft contact met ons op.

De volgende informatie is nuttig voor de beheerders: board::get_activetopics::no_activetopics_found
quote:MarianneDavids schreef op 24 maart 2015 @ 11:16:

[...]

Terug via het overzicht. Ik gebruik Mozilla, gewoon op de computer. Op mijn i-pad heb ik het nog niet geprobeerd, die staat op te laden. Het gebeurt niet iedere keer maar zo nu en dan.

Ik heb hetzelfde probleem en heb van de TD een truukje gekregen om het op te lossen. Als je een ? achter de url zet en dan entert, kom je daar weer uit. Het is dus bekend bij de TD en ze werken aan een oplossing.

met vriendelijke groet,

Junior
Yep, foutmeldingen bij de overzichtspagina's.

Wat jammer, ik dacht even dat het lekker draaide...
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
"Wegens grote belangstelling........etc etc".....

Al weer 2 keer gehad.

Wat lukt er nu toch niet?????

Ik zeg: weg met dit nieuwe forum met "spannende dingen" en zet de oude handel terug.

Dit is al vanaf oktober drama van de bovenste plank.
quote:JuniorModeratorViva schreef op 24 maart 2015 @ 11:22:

[...]

Ik heb hetzelfde probleem en heb van de TD een truukje gekregen om het op te lossen. Als je een ? achter de url zet en dan entert, kom je daar weer uit. Het is dus bekend bij de TD en ze werken aan een oplossing.

met vriendelijke groet,

JuniorEr treden meer fouten op dan dat er iets opgelost wordt
quote:JuniorModeratorViva schreef op 24 maart 2015 @ 11:22:

[...]

met vriendelijke groet,

JuniorAh dus nu moeten we met trucjes werken tot alles eens goed draait? Als die technische dienst nu eens eerst zorgt dat het draait, zodat wij zonder trucjes en foutmeldingen kunnen forummen? Ideetje hoor....
quote:misschicken schreef op 24 maart 2015 @ 11:39:

[...]

Ah dus nu moeten we met trucjes werken tot alles eens goed draait? Als die technische dienst nu eens eerst zorgt dat het draait, zodat wij zonder trucjes en foutmeldingen kunnen forummen? Ideetje hoor....Zie mijn post boven jou.
quote:misschicken schreef op 24 maart 2015 @ 11:39:

[...]

Ah dus nu moeten we met trucjes werken tot alles eens goed draait? Als die technische dienst nu eens eerst zorgt dat het draait, zodat wij zonder trucjes en foutmeldingen kunnen forummen? Ideetje hoor....De oorzaak is gevonden en ze zijn nu de fix aan het testen op de acceptatie-omgeving. Zodra deze is goedgekeurd gaat deze naar de live omgeving.
Als het forum dan straks technisch goed draait (ik wacht vanavond 20 uur nog even af als je het niet erg vindt) - dan kunnen we het eíndelijk eens gaan hebben over al die ergernissen die geen bugs zijn, maar gewoon ontwerpfouten.
.
quote:yasmijn schreef op 24 maart 2015 @ 11:36:

"Wegens grote belangstelling........etc etc".....

Al weer 2 keer gehad.

Beste Yasmijn, Mocht dit nog een keer voorkomen zou je mij dan een screenshot (met tijdstip) en de url kunnen mailen? Wij kunnen in onze error-logs niet terug vinden dat deze pagina's zijn weergegeven. Met deze informatie kunnen we proberen dit te reproduceren op onze acceptatie-omgeving. Mailen kan op communitymanager@viva.nl. Bedankt!
quote:impala schreef op 24 maart 2015 @ 11:53:

Als het forum dan straks technisch goed draait (ik wacht vanavond 20 uur nog even af als je het niet erg vindt) - dan kunnen we het eíndelijk eens gaan hebben over al die ergernissen die geen bugs zijn, maar gewoon ontwerpfouten.

Dat mag zeker! (Ik wacht zelf ook nog even met juichen tot na de avondspits)

Suggesties voor verbeteringen mag je ook altijd mailen naar communitymanager@viva.nl
Ik heb nu weer de foutmelding (geen actieve topics) als ik druk op Forum Start. Dat gebeurt niet consequent, maar af en toe.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven