Reactie- en Bugtopic 2
woensdag 14 januari 2015 om 17:21
Beste forummers,
In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.
Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!
Groeten,
Community Manager VIVA
Update 18-11-2015:
Als je het forum gebruikt via Internet Explorer, dan kan het voorkomen dat je de melding 'Weet u zeker dat u deze pagina wilt verlaten?' krijgt.
Als je op 'Deze pagina verlaten' klikt, verdwijnt de melding. Dit is een bug, en is bekend bij de TD. Tot deze bug op is gelost kun je het forum bezoeken via een andere browser zoals Firefox of Chrome, gezien het probleem zich hier niet voor doet. Ons excuus voor het ongemak.
Groet,
CM VIVA
In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.
Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!
Groeten,
Community Manager VIVA
Update 18-11-2015:
Als je het forum gebruikt via Internet Explorer, dan kan het voorkomen dat je de melding 'Weet u zeker dat u deze pagina wilt verlaten?' krijgt.
Als je op 'Deze pagina verlaten' klikt, verdwijnt de melding. Dit is een bug, en is bekend bij de TD. Tot deze bug op is gelost kun je het forum bezoeken via een andere browser zoals Firefox of Chrome, gezien het probleem zich hier niet voor doet. Ons excuus voor het ongemak.
Groet,
CM VIVA
woensdag 18 maart 2015 om 22:09
woensdag 18 maart 2015 om 22:26
Mag ik het knullig en amateuristisch vinden dat de TD al maandenlang bezig is met het 'oplossen van bugs'? Drúk bezig nog wel? Een update over wat er is bereikt is ook al een tijd niet meer gedaan.
Niet dat Sanoma zich daar ook maar 1 seconde druk over maakt, die betaalt die man m/V iedere maand zijn salaris.
Ben benieuwd of er nog iets bij zijn/haar beoordelingsgesprek iets over wordt gezegd. Zal wel niet.
Niet dat Sanoma zich daar ook maar 1 seconde druk over maakt, die betaalt die man m/V iedere maand zijn salaris.
Ben benieuwd of er nog iets bij zijn/haar beoordelingsgesprek iets over wordt gezegd. Zal wel niet.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
woensdag 18 maart 2015 om 22:27
quote:himalaya schreef op 18 maart 2015 @ 22:26:
Mag ik het knullig en amateuristisch vinden dat de TD al maandenlang bezig is met het 'oplossen van bugs'? Drúk bezig nog wel? Een update over wat er is bereikt is ook al een tijd niet meer gedaan.
dit,
en dat had ik al veel eerder willen zeggen vanavond, maar het forum was niet beschikbaar
dit,
en dat had ik al veel eerder willen zeggen vanavond, maar het forum was niet beschikbaar
woensdag 18 maart 2015 om 22:48
Gefeliciteerd, jullie zijn erin geslaagd het forum weer stukker te maken. Het was net weer 'te druk' (ik begin inmiddels een beetje agressief te worden van die leugenachtige stoplap) en daarna zag ik geen avatars meer. Daar heb ik tot nu toe geen last van gehad. Ook doen knoppen het niet, tot je weer refresht. Wat een kolerezooi.
.
donderdag 19 maart 2015 om 20:36
quote:JuniorModeratorViva schreef op 18 maart 2015 @ 22:14:
Beste forummers,
De TD is druk bezig om de bugs op te lossen, ze kunnen alleen geen termijn geven waarop dat klaar is.
met vriendelijke groet,
Junior
Misschien dat als het 1-jarig jubileum is bereikt er een aantal zijn opgelost
Maar eigenlijk is dat natuurlijk best om te huilen. Het nieuwe forum draait nu een half jaar?
Beste forummers,
De TD is druk bezig om de bugs op te lossen, ze kunnen alleen geen termijn geven waarop dat klaar is.
met vriendelijke groet,
Junior
Misschien dat als het 1-jarig jubileum is bereikt er een aantal zijn opgelost
Maar eigenlijk is dat natuurlijk best om te huilen. Het nieuwe forum draait nu een half jaar?
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
donderdag 19 maart 2015 om 21:49
Nou, het forum lag er weer een ruim uur uit 'wegens overweldigende belangstelling' en later werd er verkondigd dat er onderhoud aan het forum werd gepleegd. Tijdens 'primetime'. Da's dus waarschijnlijk BS want ik kan me niet voorstellen dat als je toch al 30% per dag uit de lucht ligt, je primetime gaat gebruiken om onderhoud te plegen.
Btw, hoe vinden jullie adverteerders dat, dat zij 100% betalen voor adverteren op een forum dat maar 70% van de tijd in de lucht is?
Btw, hoe vinden jullie adverteerders dat, dat zij 100% betalen voor adverteren op een forum dat maar 70% van de tijd in de lucht is?
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
donderdag 19 maart 2015 om 22:16
vrijdag 20 maart 2015 om 10:21
Ja het enige wat wij te horen krijgen is dat de TD druk bezig is met het oplossen van de bugs maar dat ze geen termijn kunnen aangeven wanneer het klaar is. Viva doet zich hiermee veels te makkelijk mee af. Echt duidelijke antwoorden komen er niet. Het is nu bijna standaard dat het forum er vanaf een uur of 19:30 uit ligt, vanwege de overgeweldigende belangstelling. En laten wij vooral de onderhoudsmelding niet vergeten. Jullie kunnen mij niet wijsmaken dat er na 18:00 onderhoud word gepleegd en dat het forum niet kan laden vanwege overgeweldigende belangstelling. Juist na 18:00 moeten jullie ervoor zorgen dat het forum optimaal werkt, omdat de meeste forummers na dit tijdstip forummen. Maar wat doet Viva ze drinken een glas, doen een plas en alles blijft precies zoals het was.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
vrijdag 20 maart 2015 om 10:39
zaterdag 21 maart 2015 om 09:32
zaterdag 21 maart 2015 om 09:37
zaterdag 21 maart 2015 om 09:41