Reactie- en Bugtopic 3
woensdag 25 november 2015 om 18:55
Beste forummers,
In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.
Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!
Voor de laatste updates en ontwikkelingen klik hier.
Groeten,
Community Manager VIVA
Update 13-12-2016, 11:00:
De serverupdate van vanochtend is succesvol afgerond.
In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.
Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!
Voor de laatste updates en ontwikkelingen klik hier.
Groeten,
Community Manager VIVA
Update 13-12-2016, 11:00:
De serverupdate van vanochtend is succesvol afgerond.
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrijdag 29 januari 2016 om 06:50
quote:impala schreef op 28 januari 2016 @ 23:13:
Ik heb ook een Windows Phone. Maar of t hem daar nou in zit?
Het zou kunnen. Ik hoorde hem gisteravond ook weer, en dat was ook op Windows Phone. (ik hoorde hem trouwens ook al op nu.nl. Leuk als je op het werk tussendoor even het nieuws wilt checken en de halve kantoortuin bijna opspringt van dat geluid .
(Sorry CM voor het zoveelste bericht over DAS. Ik weet dat het al gemeld was en dat Impala een printscreen heeft gemaild maar ik wordt ondertussen echt allergisch voor DAS).
Ik heb ook een Windows Phone. Maar of t hem daar nou in zit?
Het zou kunnen. Ik hoorde hem gisteravond ook weer, en dat was ook op Windows Phone. (ik hoorde hem trouwens ook al op nu.nl. Leuk als je op het werk tussendoor even het nieuws wilt checken en de halve kantoortuin bijna opspringt van dat geluid .
(Sorry CM voor het zoveelste bericht over DAS. Ik weet dat het al gemeld was en dat Impala een printscreen heeft gemaild maar ik wordt ondertussen echt allergisch voor DAS).
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
vrijdag 29 januari 2016 om 08:50
quote:malibu82 schreef op 29 januari 2016 @ 06:50:
[...]
Verkeerd verwoord van mijn kant, de klacht staat uit bij degene die dit probleem op zou moeten lossen. Excuus voor de verwarring. Bedankt voor het screenshot Impala. Zodra de advertentie 'uit' staat, laat ik het hiet weten.
Groet,
CM VIVA
[...]
Verkeerd verwoord van mijn kant, de klacht staat uit bij degene die dit probleem op zou moeten lossen. Excuus voor de verwarring. Bedankt voor het screenshot Impala. Zodra de advertentie 'uit' staat, laat ik het hiet weten.
Groet,
CM VIVA
maandag 1 februari 2016 om 09:59
Hij is er nog steeds en de frequentie is alleen maar toegenomen. Ik had hem net twee keer achter elkaar binnen 5 minuten. Het beeld was nog niet eens geladen (grijs vlak) maar hij begon al wel weer te blèren. Hele bus keek om wie die gek was.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd of jullie hier iets tegen kúnnen doen. Ben je verplicht gewoon domweg de advertenties te tonen die Google aanbiedt, of mag je eisen stellen bijvoorbeeld mbt automatisch afspelen of dataverbruik? Omdat deze advertentie gewoon maar door blijft lopen vrees ik het eerste? En dan zou klagen zinloos zijn?
Ik ben eigenlijk wel benieuwd of jullie hier iets tegen kúnnen doen. Ben je verplicht gewoon domweg de advertenties te tonen die Google aanbiedt, of mag je eisen stellen bijvoorbeeld mbt automatisch afspelen of dataverbruik? Omdat deze advertentie gewoon maar door blijft lopen vrees ik het eerste? En dan zou klagen zinloos zijn?
.
dinsdag 2 februari 2016 om 11:47
quote:impala schreef op 01 februari 2016 @ 09:59:
Hij is er nog steeds en de frequentie is alleen maar toegenomen. Ik had hem net twee keer achter elkaar binnen 5 minuten. Het beeld was nog niet eens geladen (grijs vlak) maar hij begon al wel weer te blèren. Hele bus keek om wie die gek was.
Het is niet de bedoeling dat een advertentie op mobiel afspeelt met geluid zonder dat je dit actief hebt aangegeven. Dat is dus een bug, en wij proberen in een dergelijk geval de desbetreffende adverteerder te bereiken zodat deze het op kan lossen. Er zou momenteel geen banner van DAS zichtbaar moeten zijn welke automatisch een filmpje af begint te spelen. Mocht je 'm onverhoopt toch nog tegenkomen, dan hoor ik het graag.
Groet,
CM VIVA
Het is niet de bedoeling dat een advertentie op mobiel afspeelt met geluid zonder dat je dit actief hebt aangegeven. Dat is dus een bug, en wij proberen in een dergelijk geval de desbetreffende adverteerder te bereiken zodat deze het op kan lossen. Er zou momenteel geen banner van DAS zichtbaar moeten zijn welke automatisch een filmpje af begint te spelen. Mocht je 'm onverhoopt toch nog tegenkomen, dan hoor ik het graag.
Groet,
CM VIVA
dinsdag 2 februari 2016 om 16:32
Bij het openen van deze pagina hoorde ik zonet weer de DAS advertentie. Het beeld was (nog?) niet geladen, maar het geluid speelde wel af.
(Wifi op Windows Phone)
Aanvulling: Kreeg hem net weer 3x in 5 minuten, nu ook met beeld. Als er nog een screenshot nodig is, kan ik hem mailen.
(Wifi op Windows Phone)
Aanvulling: Kreeg hem net weer 3x in 5 minuten, nu ook met beeld. Als er nog een screenshot nodig is, kan ik hem mailen.
I'm not lazy
woensdag 3 februari 2016 om 09:26
@malibu82 en @Salve, als jullie deze reclame weer te zien krijgen, zouden jullie mij dan de URL waarop deze reclame zich afspeelt kunnen mailen naar communitymanager@viva.nl. Blijkbaar draait hij dus toch nog ergens, en dit zou helpen de banner te lokaliseren. Dank en excuus voor het ongemak.
Groet,
CM VIVA
Groet,
CM VIVA
woensdag 3 februari 2016 om 12:47
Bij het topic TEEN MOM krijg ik steeds deze foutmelding:
This XML file does not appear to have any style information associated with it. The document tree is shown below.
<Error>
<Code>AccessDenied</Code>
<Message>Access Denied</Message>
<RequestId>BD4F18C1C14886B0</RequestId>
<HostId>
blfZdS0alD7IbzBvRocKVLXkIsj6PCNs1cP5L+b/icr8+IHF2Cf5QsGRC+lebvYHKI0hbrDKRM0=
</HostId>
</Error>
This XML file does not appear to have any style information associated with it. The document tree is shown below.
<Error>
<HostId>
</HostId>
</Error>
woensdag 3 februari 2016 om 22:37
donderdag 4 februari 2016 om 05:05
quote:misschicken schreef op 03 februari 2016 @ 12:47:
<Error>
<HostId>
</HostId>
</Error>Net weer zo'n hele lap foutmelding nadat ik iets probeerde te posten op het zwanger topic op entertainment. Het bericht werd dan ook niet geplaatst, kon weer overnieuw beginnen.
<Error>
<HostId>
</HostId>
</Error>Net weer zo'n hele lap foutmelding nadat ik iets probeerde te posten op het zwanger topic op entertainment. Het bericht werd dan ook niet geplaatst, kon weer overnieuw beginnen.
donderdag 4 februari 2016 om 05:11
Volgens mij zit de bug in mijn favorietenlijst. Ik wilde net klikken op het 52 weeks challenge topic, en kreeg deze foutmelding.
Ook als ik vanuit mijn lijst op andere topics klik krijg ik die melding en kan ik dus niet in de topics.
<Error>
<RequestId>25A105C965A4B87F</RequestId>
<HostId>
U8DJGaN6zIpqb4JJbJQLFa3zbuHauICia7RsJfJjptWURQOZttfnpYqwbfrxSJ5xVh6t6LBVF94=
</HostId>
</Error>
Ook als ik vanuit mijn lijst op andere topics klik krijg ik die melding en kan ik dus niet in de topics.
<Error>
<HostId>
</HostId>
</Error>
donderdag 4 februari 2016 om 12:47
quote:misschicken schreef op 04 februari 2016 @ 05:11:
Volgens mij zit de bug in mijn favorietenlijst. Ik wilde net klikken op het 52 weeks challenge topic, en kreeg deze foutmelding.
<Error>
<HostId>
</HostId>
</Error>
Beste misschicken,
we hebben het doorgegeven. Zodra we nieuws hebben dan zullen we het plaatsen.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
<Error>
<HostId>
</HostId>
</Error>
Beste misschicken,
we hebben het doorgegeven. Zodra we nieuws hebben dan zullen we het plaatsen.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
donderdag 4 februari 2016 om 13:05
quote:misschicken schreef op 04 februari 2016 @ 13:00:
[afbeelding]
Zou je mij kunnen vertellen wanneer je deze melding precies krijgt? Alleen bij het aanklikken van een topic binnen je favorieten lijst? Of ook op andere momenten? En welk device gebruik je, met welke browser?
Als je refreshed of opnieuw klikt, heb je het probleem dan nog steeds?
Groet,
CM VIVA
[afbeelding]
Zou je mij kunnen vertellen wanneer je deze melding precies krijgt? Alleen bij het aanklikken van een topic binnen je favorieten lijst? Of ook op andere momenten? En welk device gebruik je, met welke browser?
Als je refreshed of opnieuw klikt, heb je het probleem dan nog steeds?
Groet,
CM VIVA
donderdag 4 februari 2016 om 13:26
quote:misschicken schreef op 04 februari 2016 @ 13:23:
Ik had het probleem gisteravond en vanmorgen, op dit moment niet.
Alleen vanuit de favorietenlijst volgens mij. Verversen hielp ook niet. Kon door het topic dan vanuit de topiclijst aan te klikken wel in komen.
Laptop, Google Chrome, Windows 10
Dank. Wat vervelend, het is voor het eerst dat ik dit probleem hoor. Zou je je cookies eens willen wissen, en het me willen laten weten als het daarna nog een keer gebeurt?
Groet,
CM VIVA
Ik had het probleem gisteravond en vanmorgen, op dit moment niet.
Alleen vanuit de favorietenlijst volgens mij. Verversen hielp ook niet. Kon door het topic dan vanuit de topiclijst aan te klikken wel in komen.
Laptop, Google Chrome, Windows 10
Dank. Wat vervelend, het is voor het eerst dat ik dit probleem hoor. Zou je je cookies eens willen wissen, en het me willen laten weten als het daarna nog een keer gebeurt?
Groet,
CM VIVA