Reactie- en Bugtopic 3

25-11-2015 18:55 3291 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.

Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!

Voor de laatste updates en ontwikkelingen klik hier.

Groeten,

Community Manager VIVA

Update 13-12-2016, 11:00:

De serverupdate van vanochtend is succesvol afgerond.

Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Beste forummers,

Wegens een technische update kan het zijn dat het forum kortstondig offline zal zijn. Alvast excuus voor het ongemak.

Groet,

CM VIVA
Beste forummers,

De update is succesvol voltooid.

Groet,

CM VIVA
Mega irritante reclame blokkeert het forum nu al een paar keer. Reclame van Samsung Galaxy ofzo.
Forum werkt niet meer onder IE 11.

Laad blanco pagina, stopt dan omdat de reclame blokken. Flash. En javascripts niet meer door de phishing en trojan blokkeer mechanismen komen.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
quote:jaw schreef op 01 maart 2016 @ 10:46:

Forum werkt niet meer onder IE 11.

Laad blanco pagina, stopt dan omdat de reclame blokken. Flash. En javascripts niet meer door de phishing en trojan blokkeer mechanismen komen.

Wat vervelend. Hier doet het forum het gewoon in IE 11. Werkt het bij jou inmiddels ook weer?

Of krijg je structureel een witte pagina?

Groet,

CM VIVA
Ik krijg nog steeds structureel een witte pagina via /forum

Html

Head /head

body /body

/html

En soms een Connection reset by peer bij de root.

Als het aan de server hier had gelegen dan zou ik de standaard filter blokkade melding hebben gekregen.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Hier lag het forum er ook uit.

Eerst error dat het te druk was.

Later de bekende pagina met de helm.
Niet geschoten is altijd mis
quote:Bitje93 schreef op 01 maart 2016 @ 17:43:

Hier lag het forum er ook uit.

Eerst error dat het te druk was.

Later de bekende pagina met de helm.

De servers waren gisteren tijdelijk overbelast. Dit probleem is inmiddels opgelost.

Excuus voor het ongemak.

Groet,

Communtiymanager VIVA
Mods,

Als in een pb-sessie teveel Re's staan krijg je een foutmelding daarover. Maar als een orginele titel lang is gooit dit de hele lay out vd inbox overhoop. Kan òf de limiet vd titellengte er af òf een limiet aan titellengte worden gesteld?

Ivm privacy kan ik geen screendump sturen
Je bent zelf een theepot
Ben ik de enige bij wie het forum de laatste tijd schijthoerentraag is?

Blijft maar laden, en laden, en laden....

Misschien ligt het er aan dat het "nieuwe" forum data vreet? Maar zo erg heb ik het nog nooit gehad iig...
668, the neighbour of the Beast
Ik gebruik tegenwoordig mijn mobiel. Die stript alle reclameblokken die allemaal querys starten waardoor de boel onder Chrome erg traag wordt. Onder IE werkt hier het forum helemaal niet meer. Het schijnt tijdens het laden als eerste iets te willen doen dat gewoon niet mag van de beveiliging hier waardoor er niets dan een blanco pagina laad.

In iedergeval geen 5 systeem popups meer met de vraag of je echt de pagina wil verlaten elke keer als je naar een nieuwe bladzijde in het forum navigeert. Dat was echt erg.
quote:SuzanneSuus schreef op 05 maart 2016 @ 14:02:

Mods,

Als in een pb-sessie teveel Re's staan krijg je een foutmelding daarover. Maar als een orginele titel lang is gooit dit de hele lay out vd inbox overhoop. Kan òf de limiet vd titellengte er af òf een limiet aan titellengte worden gesteld?

Ivm privacy kan ik geen screendump sturen

Dat is inderdaad heel vervelend. Er wordt nu nog geen melding gegeven wanneer de titel te lang is, dus het is het beste om deze af en toe even aan te passen. Een melding vind ik een goed idee, we zullen dit melden bij de TD.

Groet,

CM VIVA
Dank je.
Je bent zelf een theepot
quote:jaw schreef op 07 maart 2016 @ 11:12:

Ik gebruik tegenwoordig mijn mobiel. Die stript alle reclameblokken die allemaal querys starten waardoor de boel onder Chrome erg traag wordt. Onder IE werkt hier het forum helemaal niet meer. Het schijnt tijdens het laden als eerste iets te willen doen dat gewoon niet mag van de beveiliging hier waardoor er niets dan een blanco pagina laad.

In iedergeval geen 5 systeem popups meer met de vraag of je echt de pagina wil verlaten elke keer als je naar een nieuwe bladzijde in het forum navigeert. Dat was echt erg.

Vervelend om te horen dat het forum niet op gewenste snelheid werkt. Er zijn recentelijk geen wijzigingen gedaan welke kunnen veroorzaken dat het forum trager werkt. Mocht je specifieke klachten hebben zoals witte pagina's, dan zou ik je willen vragen deze helder geformuleerd naar mij te mailen op forum@viva.nl.

Geef daarbij alsjeblieft aan:

- op welk device je het forum gebruikt

- binnen welke browser (en welke versie)

- hoe vaak het probleem voor komt

- wanneer het probleem voorkomt (bij klikken op een topic, plaatsen van een reactie, wanneer je de navigatie gebruikt, etc.)

Dan kunnen wij zo gericht mogelijk op zoek gaan naar de oorzaak.

Groet,

CM VIVA

Deze reclame staat in reacties. Maakt niet uit welk topic ik in zit.

Internet via iPhone, safari.
Die reclame is ook zichtbaar via Android. Bij mij staat ie ook in/ tussen de reacties en bij de startpagina bovenaan zodat ik mijn pb niet kan zien en aanklikken.

Ik internet met chrome
Er zit een reclameblok in de topics en topiclijsten waardoor ik de tekst niet meer kan lezen.

Hij is van warm en gaat over whatsapp.

Heel irritant!

Ik heb een iPhone en forum met safari
Je moet ff aan de oplader
Je bent zelf een theepot
Hij staat nu over het bericht van de CM in dit topic.

Edit: Oh wacht dat is een screenshot
.
quote:SuzanneSuus schreef op 08 maart 2016 @ 16:42:

Je moet ff aan de oplader Hij ligt er nu aan hoor
quote:OldWood schreef op 08 maart 2016 @ 16:34:

[afbeelding]

We gaan er meteen naar kijken.

Groet,

CM VIVA
quote:OldWood schreef op 08 maart 2016 @ 16:34:

[afbeelding]

Het probleem is opgelost. Excuus voor het ongemak.

Groet,

CM VIVA
quote:CommunityManagerViva schreef op 08 maart 2016 @ 21:48:

[...]

Groet,

CM VIVABedankt!!!
quote:CommunityManagerViva schreef op 08 maart 2016 @ 21:48:

[...]

Groet,

CM VIVADankjewel
Mods, kan er ook een functie komen waarbij je direct naar de laatste post gaat die je gelezen hebt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven