ruiltopic deel 2, kletsen en ruilen

woensdag 8 april 2009 om 14:45
quote:meiske1981 schreef op 08 april 2009 @ 13:22:
[...]
Dat wist ik niet.Nou ik weet het ook niet, maar ik dacht het zo. Anders wachten we gewoon af.
[...]
Dat wist ik niet.Nou ik weet het ook niet, maar ik dacht het zo. Anders wachten we gewoon af.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
woensdag 8 april 2009 om 14:46
woensdag 8 april 2009 om 15:10
woensdag 8 april 2009 om 15:14
woensdag 8 april 2009 om 15:18
woensdag 8 april 2009 om 15:28
hoi schatten, hier even snel via de mobiel reageren. T is nog steeds een gekkenhuis, maar wilde jullie even laten weten dat ik nog leef. c estelle was ik de andere met interesse voor de tas
ik kom vanavond weer even echt online... liefs biol
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
woensdag 8 april 2009 om 15:33
woensdag 8 april 2009 om 15:40
Vlinder, ik heb zonet je pakketjes ontvangen! De armband is toegevoegd aan mijn collectie en het horloge staat op de wachtlijst van dragen
Ook bedankt voor de boeken!!!
Summer, hier een ziek kind, dus nog geen gelegenheid gehad om iets voor jou te zoeken Komt snel hoor, het staat genoteerd!
Is er verder nog iemand die nog iets van mij moet hebben? Ik weet het niet meer

Summer, hier een ziek kind, dus nog geen gelegenheid gehad om iets voor jou te zoeken Komt snel hoor, het staat genoteerd!
Is er verder nog iemand die nog iets van mij moet hebben? Ik weet het niet meer
woensdag 8 april 2009 om 16:20
Bambino: giraffenmeisje was zo blij met de giraffen, ze werden lieflijk in haar armen gesloten. Wat een verrassing zeg .... 4 in plaats van 1. Enne ... niet meer op de postbodes mopperen hoor; hier heeft een TNT-er niet eens de zegels gestempeld, dus Bambino's envelop kan heerlijk hergebruikt worden. Als het even kan, gaat de vogel erin, maar 'k weet niet of ie dan ook nog door de brievenbus gaat èn of hij het overleeft.
En de DVD van Dirty Dancing is ook binnen. Bedankt J. .... (weet even je nickname niet meer, wel je echte naam). Ik ga morgen even zitten voor een pakketje voor jou!
En de DVD van Dirty Dancing is ook binnen. Bedankt J. .... (weet even je nickname niet meer, wel je echte naam). Ik ga morgen even zitten voor een pakketje voor jou!
woensdag 8 april 2009 om 19:09
quote:biol schreef op 08 april 2009 @ 15:28:
hoi schatten, hier even snel via de mobiel reageren. T is nog steeds een gekkenhuis, maar wilde jullie even laten weten dat ik nog leef. c estelle was ik de andere met interesse voor de tas
Nee Biol, dat was T-rex die ik bedoelde toen ik je terug mailde. Vlak daarna ging ik bijlezen en toen zag ik dat 4HK ook interesse heeft. Aangezien T-rex zich heeft teruggetrokken en ik jou bericht als eerste zag ben jij nu eerste gegadigde.
Sorry 4HK...
Ik kan op mijn werk niet prive internetten en in mijn vrije tijd is het momenteel ook heel druk. Mocht je wat in mijn album zien is het handiger om dat behalve hier ook kenbaar te maken in een mailtje.
mijn ruilspulletjes
Maildares: c_estelle_e@hotmail.com
Nee Biol, dat was T-rex die ik bedoelde toen ik je terug mailde. Vlak daarna ging ik bijlezen en toen zag ik dat 4HK ook interesse heeft. Aangezien T-rex zich heeft teruggetrokken en ik jou bericht als eerste zag ben jij nu eerste gegadigde.
Sorry 4HK...
Ik kan op mijn werk niet prive internetten en in mijn vrije tijd is het momenteel ook heel druk. Mocht je wat in mijn album zien is het handiger om dat behalve hier ook kenbaar te maken in een mailtje.
mijn ruilspulletjes
Maildares: c_estelle_e@hotmail.com
woensdag 8 april 2009 om 20:11
Va: de schoenen zijn gearriveerd. Maar snif snif, ze zijn maat 40 niet 41. (hoe kwam ik daar bij eigenlijk?). Die zwarte kreeg ik met moeite aan maar als ik ze aan had, zaten ze wel heel lekker. Maar een kwartier vechten met je schoenen om ze aan te krijgen is me wat te gek. Marels, misschien voor jou? Stuur ik ze gewoon voor niks op naar je.
En het snoep was leuk! Waar heb je dat vandaan? Dat was precies zo'n zakje wat ik kocht van mijn eerste zakgeld voor 1.25! Zwiepje heeft het met ons gedeeld en vond het heerlijk.
En het snoep was leuk! Waar heb je dat vandaan? Dat was precies zo'n zakje wat ik kocht van mijn eerste zakgeld voor 1.25! Zwiepje heeft het met ons gedeeld en vond het heerlijk.