ruiltopic deel 2, kletsen en ruilen

18-03-2009 16:46 5003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ons ruiltopic is gesloten dus bij deze maar een nieuwe.

Je mag ruilen maar niet tegen geld. De insteek is niet waarde voor geld of zoiets maar gewoon, jij van je zooi af, iemand anders blij.
@c-estelle: ik kan ff op niks komen om te ruilen met je .. ik las dat iemand anders intresse had in de tas dus dan neem ik mijn intresse in de tas terug
De pakketjes voor Biba, Krokus en Estelle gaan zo op de post!!
668, the neighbour of the Beast
quote:meiske1981 schreef op 08 april 2009 @ 13:22:

[...]

Dat wist ik niet.Nou ik weet het ook niet, maar ik dacht het zo. Anders wachten we gewoon af.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
Marels,

Je blouse is binnen! Dank je wel.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
quote:ikbenikhetisnietanders schreef op 08 april 2009 @ 14:45:

Nou ik weet het ook niet, maar ik dacht het zo. Anders wachten we gewoon af. we merken het idd vanzelf
quote:parel27 schreef op 08 april 2009 @ 09:33:

Schravelvot, kleine man sprong een gat in de lucht gister en is zelfs met het tractorboekje in zijn handen in slaap gevallen hihi

Heel erg bedankt! Ach wat schattig Ben blij dat hij er zo blij mee is, graag gedaan!
Jeeeeeeeeeeee! Past ie?? Ist wat?
Ja hij past en ik vindt hem super!
Ooooh, wat leuk om te horen!!!

Ik kreeg vandaag trouwens een heel lief pakketje van Rosanna, als bedankt voor de rokken!

Met paaseitjes, flesjes Kneip douchegel, een rare pen, een dingetje paperclips, een pakje Morocco-thee en nog wat leuke dingetjes! Echt zo lief!!
hoi schatten, hier even snel via de mobiel reageren. T is nog steeds een gekkenhuis, maar wilde jullie even laten weten dat ik nog leef. c estelle was ik de andere met interesse voor de tas

ik kom vanavond weer even echt online... liefs biol
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Wat nieuwe spullen in het lijstje erbij:

Meiske1981

Mailen kan op meiske1981@yahoo.com
Vlinder, ik heb zonet je pakketjes ontvangen! De armband is toegevoegd aan mijn collectie en het horloge staat op de wachtlijst van dragen :P Ook bedankt voor de boeken!!!

Summer, hier een ziek kind, dus nog geen gelegenheid gehad om iets voor jou te zoeken Komt snel hoor, het staat genoteerd!

Is er verder nog iemand die nog iets van mij moet hebben? Ik weet het niet meer
Bambino: giraffenmeisje was zo blij met de giraffen, ze werden lieflijk in haar armen gesloten. Wat een verrassing zeg .... 4 in plaats van 1. Enne ... niet meer op de postbodes mopperen hoor; hier heeft een TNT-er niet eens de zegels gestempeld, dus Bambino's envelop kan heerlijk hergebruikt worden. Als het even kan, gaat de vogel erin, maar 'k weet niet of ie dan ook nog door de brievenbus gaat èn of hij het overleeft.

En de DVD van Dirty Dancing is ook binnen. Bedankt J. .... (weet even je nickname niet meer, wel je echte naam). Ik ga morgen even zitten voor een pakketje voor jou!
Rosanna, pasten de vesten jou wel? Ik hoop het, zo te lezen heb je iig een paar leuke rokken erbij.
If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.
ADM: ik heb het briefpapier ontvangen, dank je wel! Erg leuk en ook al schreef je dat het maar weinig is: met alle beetjes ben ik blij en ik kan het goed gebruiken!
quote:biol schreef op 08 april 2009 @ 15:28:

hoi schatten, hier even snel via de mobiel reageren. T is nog steeds een gekkenhuis, maar wilde jullie even laten weten dat ik nog leef. c estelle was ik de andere met interesse voor de tas

ik kom vanavond weer even echt online... liefs biol

Nee Biol, dat was T-rex die ik bedoelde toen ik je terug mailde. Vlak daarna ging ik bijlezen en toen zag ik dat 4HK ook interesse heeft. Aangezien T-rex zich heeft teruggetrokken en ik jou bericht als eerste zag ben jij nu eerste gegadigde.

Sorry 4HK...

Ik kan op mijn werk niet prive internetten en in mijn vrije tijd is het momenteel ook heel druk. Mocht je wat in mijn album zien is het handiger om dat behalve hier ook kenbaar te maken in een mailtje.

mijn ruilspulletjes

Maildares: c_estelle_e@hotmail.com
Bambino, ik heb de Etoscheque gisterenochtend nog op de post gedaan, als het goed is heb je die vandaag ontvangen.
Cum non tum age
Va: de schoenen zijn gearriveerd. Maar snif snif, ze zijn maat 40 niet 41. (hoe kwam ik daar bij eigenlijk?). Die zwarte kreeg ik met moeite aan maar als ik ze aan had, zaten ze wel heel lekker. Maar een kwartier vechten met je schoenen om ze aan te krijgen is me wat te gek. Marels, misschien voor jou? Stuur ik ze gewoon voor niks op naar je.

En het snoep was leuk! Waar heb je dat vandaan? Dat was precies zo'n zakje wat ik kocht van mijn eerste zakgeld voor 1.25! Zwiepje heeft het met ons gedeeld en vond het heerlijk.
varisha:

ik heb de c'd's en pizzaboekje ontvangen, bedankt!!

fijn dat de boeken ook bij jou zijn aangekomen.
Varisha heb je mijn pakketje toevallig al gepost? Kun je me in dat geval even de trektrees-code mailen?
quote:Lisey schreef op 08 april 2009 @ 15:40:

Summer, hier een ziek kind, dus nog geen gelegenheid gehad om iets voor jou te zoeken Komt snel hoor, het staat genoteerd!

Komt goed hoor. First things first
Hallo allemaal, ben nieuw hier. Volg al een tijd met belangstelling jullie ruilhandel. Nu zag ik toch iets leuks voorbij komen. Schravelvot heb jij dat idols microfoon hangertje nog? Wat wil je er voor terug hebben??

groetjes
Die heb ik nog, mail me maar even op schravelvot28 et hotmail punt com
Huh Schravel,

heb jij een album?

Wist ik helemaal niet!
JEEEUUUJ!!! ik heb vanavond weer een hele lading gevonden

om te ruilen :-)))

Als mijn album er geen uur over zou doen had ik alles al weg kunnen hebben volgens mij, grrr ships zeg.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven