ruiltopic deel 2, kletsen en ruilen

zondag 22 maart 2009 om 22:29
quote:Zwieber schreef op 22 maart 2009 @ 19:44:
Hey T-rex, ik zag net iets van jou langskomen bij soortgelijke winkels op mijn album! Je laars is beroemd joh!Ik vind die laars zelf ook heel leuk, maar ik ben al lang zat van mezelf. Ik loop zelf nooit op hakken (ik kan het niet eens) dus waarom ik ze dan koop om ze daarna onderin me kast in een doos te bewaren ..
Hey T-rex, ik zag net iets van jou langskomen bij soortgelijke winkels op mijn album! Je laars is beroemd joh!Ik vind die laars zelf ook heel leuk, maar ik ben al lang zat van mezelf. Ik loop zelf nooit op hakken (ik kan het niet eens) dus waarom ik ze dan koop om ze daarna onderin me kast in een doos te bewaren ..

zondag 22 maart 2009 om 22:36
quote:c_estelle schreef op 22 maart 2009 @ 20:02:
Zoo, ben je een dagje weg, moet je al 7 pagina's bijlezen.
@Varisha, nog gecondoleerd met je oma.
Gelijk maar even wat vraagjes:
T-rex, heb je dat boek "PS, ik ook van jou" nog en dat T-shirt "MegaMuts"? Ik vind die beiden wel leuk.
Het boek is weg maar het shirt is er nog!
Mail maar naar trexviva@hotmail.com
Zoo, ben je een dagje weg, moet je al 7 pagina's bijlezen.
@Varisha, nog gecondoleerd met je oma.
Gelijk maar even wat vraagjes:
T-rex, heb je dat boek "PS, ik ook van jou" nog en dat T-shirt "MegaMuts"? Ik vind die beiden wel leuk.
Het boek is weg maar het shirt is er nog!
Mail maar naar trexviva@hotmail.com

zondag 22 maart 2009 om 22:58

zondag 22 maart 2009 om 23:16
quote:Schravelvot schreef op 22 maart 2009 @ 23:14:
Varisha wanneer hou je op met leuke dingen te plaatsen? Je rood geblokte sjaaltje = erg leuk Enne..... je hebt weer mail.
Ik hou op wanneer de spullen kwijt zijn haha....
ik heb weer geen mail van je hoor meid...
en ben nog niet eens klaar met uploaden haha
Varisha wanneer hou je op met leuke dingen te plaatsen? Je rood geblokte sjaaltje = erg leuk Enne..... je hebt weer mail.
Ik hou op wanneer de spullen kwijt zijn haha....
ik heb weer geen mail van je hoor meid...
en ben nog niet eens klaar met uploaden haha
zondag 22 maart 2009 om 23:28
zondag 22 maart 2009 om 23:31
maandag 23 maart 2009 om 07:44
maandag 23 maart 2009 om 07:55
Succes dames vandaag!
Van Varisha wordt ik helemaal hebberig. Staat een volle doos bij haar voor me klaar
Van Varisha wordt ik helemaal hebberig. Staat een volle doos bij haar voor me klaar

Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?