ruiltopic deel 2, kletsen en ruilen
zondag 22 maart 2009 om 21:02
quote:ebony70 schreef op 22 maart 2009 @ 20:49:
@ c_estelle: jaah ik zou graag Air babylon heel erg graag willen! mijn dvd's zijn allemaal vergeven of je moet nog interesse hebben in de film Chocolat( johnny depp) die heb ik dubbel namelijk.
Qua boeken heb ik vanalles van john Grisham, David Baldacci tot chicklits ik weet niet waar je van houd?
Wat heb je aan chicklit?
Mail me anders even op c_estelle_e@hotmail.com
@ c_estelle: jaah ik zou graag Air babylon heel erg graag willen! mijn dvd's zijn allemaal vergeven of je moet nog interesse hebben in de film Chocolat( johnny depp) die heb ik dubbel namelijk.
Qua boeken heb ik vanalles van john Grisham, David Baldacci tot chicklits ik weet niet waar je van houd?
Wat heb je aan chicklit?
Mail me anders even op c_estelle_e@hotmail.com
zondag 22 maart 2009 om 21:04
Voor diegene die dit jaar vakantie vieren in engeland, ik heb een aantal kortingsbonnen (2 voor de prijs van 1 op entree) die geldig zijn voor: Alton Towers, Lego Land Windsor, Thorpe Park, Madame Tussauds, Chessington World of Adventures, Warwick Castle, The Dungeons en Sea Life (behalve sealife londen)
geldig tot en met 31/10/2009
niet geldig in de maand augustus, en er zijn nog een aantal dagen waarop ze niet geldig zijn afhankelijk van de attractie.
aangezien ik ze gratis heb gekregen, mogen ze ook voor nix weg,
wie interesse heeft moet maar emailen:
engieone@yahoo.co.uk
geldig tot en met 31/10/2009
niet geldig in de maand augustus, en er zijn nog een aantal dagen waarop ze niet geldig zijn afhankelijk van de attractie.
aangezien ik ze gratis heb gekregen, mogen ze ook voor nix weg,
wie interesse heeft moet maar emailen:
engieone@yahoo.co.uk
zondag 22 maart 2009 om 21:15
zondag 22 maart 2009 om 21:16

zondag 22 maart 2009 om 21:44
Aller aller laatste kans:
Zijn er nog mensen die specifieke voetbal plaatjes zoeken? Dinsdag gaat alles naar het sophia kinderziekenhuis en dan zijn ze echt weg!
Zijn er nog mensen die specifieke voetbal plaatjes zoeken? Dinsdag gaat alles naar het sophia kinderziekenhuis en dan zijn ze echt weg!
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
zondag 22 maart 2009 om 22:01
Het zou kunnen dat ik een snackoventje heb. Zal morgen eens kijken.
Bambino, ikbenikhetisnietanders@hotmail.com is mijn mailadres.
Bambino, ikbenikhetisnietanders@hotmail.com is mijn mailadres.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
zondag 22 maart 2009 om 22:10
zondag 22 maart 2009 om 22:21
quote:ikbenikhetisnietanders schreef op 22 maart 2009 @ 22:01:
Bambino, ikbenikhetisnietanders@hotmail.com is mijn mailadres.zou helemaal te gek zijn
Bambino, ikbenikhetisnietanders@hotmail.com is mijn mailadres.zou helemaal te gek zijn

zondag 22 maart 2009 om 22:27