ruiltopic deel 2, kletsen en ruilen

18-03-2009 16:46 5003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ons ruiltopic is gesloten dus bij deze maar een nieuwe.

Je mag ruilen maar niet tegen geld. De insteek is niet waarde voor geld of zoiets maar gewoon, jij van je zooi af, iemand anders blij.
http://www.mijnalbum.nl/Album=L7JTK8TI

http://www.mijnalbum.nl/Album=JEGERMYL

Nog even mijn marktkraampjes
quote:Zwieber schreef op 25 maart 2009 @ 08:22:

Kraam 1

Kraam 2

Nog even mijn marktkraampjesZwieb der kramen!
Ik ga even een gok doen. Ik heb hier een fles Hugo Boss Deep red staan van 90 ml en die zou ik heel graag willen ruilen tegen een fles chloe.

Nu moet het wel heel toevallig zijn als iemand deze ruil wil doen, maar ik probeer het toch maar

Het gaat dus om deze;

tegen

Zoete, wat balen voor je. Bedenk dat wanneer je alleen lof krijgt je helemaal niks leert en daar gaat het toch om. (f)
Cum non tum age
Zoete, jammer dat het slecht gegaan is. Vond ze het idee niks of de uitwerking? Ik blijf toch ook wel erg benieuwd naar de foto's hoor.
quote:Moordwijf schreef op 25 maart 2009 @ 08:35:

Ik ga even een gok doen. Ik heb hier een fles Hugo Boss Deep red staan van 90 ml en die zou ik heel graag willen ruilen tegen een fles chloe.

Nu moet het wel heel toevallig zijn als iemand deze ruil wil doen, maar ik probeer het toch maar

Het gaat dus om deze;

[afbeelding]

tegen

[afbeelding]Ik gebruik altijd de hugo deep red, maar hier geen cloe in de kast staan helaas
ik lees iedereen hier over schoenen. Heb nog 2 paar nieuwe schoenen in mijn ienieminiewinkeltje staan. Iemand interesse? Het is maat 40 maar ze vallen niet heel ruim.krokus winkeltje
Vos, mail me ff je adres dan kan life on mars naar je toe.
Vos, mail me ff je adres dan kan life on mars naar je toe.
Wat spullen erbij:

Meiske1981

Ik heb nog musicalpunten van de AH over.

Mailen kan op: meiske1981@yahoo.com
@Moordwijf: ik heb je gisteren gemaild, maar nog geen mail van je terug ontvangen. Mail me anders even op meiske1981@yahoo.com
@ Zwieber: ik heb je gemaild!!
Mail terug Vos.
hi dames.. jeumig wat gaat het hard als je even een avondje weg bent van de computer.. 10 pagina's weer..

wie had er eigenlijk een haar straightener in zijn ruilspullies? is die er nog? heb eigenlijk wel interesse..
Volgens mij was dat varisha, Biba
oke.. varisha.. heb jij die haar straightener nog?
quote:Biba72 schreef op 25 maart 2009 @ 10:19:

oke.. varisha.. heb jij die haar straightener nog?nee die is al weg...sorry...
quote:Zwieber schreef op 25 maart 2009 @ 08:18:

Varisha, als ik op je bijgewerkte shop druk krijg ik te lezen dat ik geen toegang tot dit album heb. Ik als superklant! Wanneer krijg ik die goldcard? huh echt??wat vreemd zal dr zo ff naar kijken...meer mensen die er last van hebben?
zwieb mss heb ik iets verkeerd gedaan

doet ie t nu wel??

Varisha's shop
@Varisha: nu doet die het wel. Maar de blauw en gele shirts (maat L) zijn toch op weg naar mij?
ADM, heb je je al beraad over de schoenen?? ( ihihi sorry hoor, ben veel te hebberig)
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Goedemiddag! Goh, dat bijlezen valt ontzettend mee
quote:parel27 schreef op 24 maart 2009 @ 22:09:

Djees wat gaat dat hard hier!!!

Bijlezen is zowat een fulltimejob haha

Ik heb vandaag een pakket binnengehad met boeken en kinderkleding, weet even niet meer van wie maar BEDANKT!!Ik denk van mij....(ruil ivm je crocjes...)
Sorry dames voor mijn late afhandeling maar ik wilde even zeggen dat ik hier de enveloppen klaar heb liggen voor:

Hondjewoef (oogschaduw zonder t torentje)

Taartje

Vlinder

Ze gaan of vandaag of morgen op de bus.

Moordwijf> ik heb the shawshank voor je, alleen dacht ik envelop te hebben maar niet dus. Maar ook deze gaat zo snel mogelijk op de post.
Varisha ik blijf erbij dat die goudkleurige laarzen echt stoer zijn alleen ik heb geen 39 én flinke kuiten én geen idee waar ik het bij zou moeten combineren haha. En een topic openen op de Modepijler is ook geen strak plan gezien de fijne reacties op dat soort topics daar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven