Saai topic (als vervolg op Nijns topic)

05-08-2009 22:28 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
We zijn veel te saai geweest, meer dan 3000 saaie berichten gepost. Moeten we van de engelen een nieuw saai topic openen.

Nou, bij deze dan.

SAAI TOPIC; HET VERVOLG

Snjókorn falla, á allt og alla
Ooooh, bedoelde je dit?

Zo iets ja.

O, en als antwoord op jullie postings van een bladzij of 4 geleden; die gast lijkt me niet leuk.

Het is de tweede die ik krijg, vorige week had ik een jong stel uit Zwitserland hier. Die gingen gewoon lekker hun eigen gangetje. Gewoon gezellig en makkelijk.
Moeten jullie nou eens kijken:

Diepe zucht
En dit vond ik in de keuken...

jullie hebben me weer aan ut lachen gekregen.bedankt saaierds!!! ik ga nu mn mandje in,truste liefjes
Sjees wat heb ik slecht geslapen vannacht. De katten liepen af en aan om die muizenplaag weg te werken. Ik hoop dat het gelukt is.
*Kijkt heel vroom, onschuldig en vooral saai om zich heen*

Zo ik ben al druk in de weer, en dat voor een vrijdag. Wilde een bepaalde ambtenaar spreken over een zienswijze die ik wil indienen. (nooit gedaan dus dat wordt grappig) Maar ambtenaar geniet allang van het weekend. Dus maandag even meer horen. Heb al wel de juiste saaie info gekregen van een collega -van andere afdeling- maar wil het even controleren of ik alles volledig heb zodat mijn zienswijze correct ingediend kan worden.

Zie eens zo onschuldig ik kijk
Je doet goed je best Doesj.

Ik zal over m'n hart strijken. Nieuwe dag, nieuwe ronde, nieuwe kansen. Alles vergeten en vergeven.
Kijk dat is nu nog eens een saai goed gebaar van je Snjo!
Het kostte wel veel moeite hoor. Zal ik maar eerlijk bekennen.
Wie heeft Snjook eigenlijk tot baas van het spul gebombardeerd? Ja, ik ben even weggeweest, dus ik denk, ik vraag het maar even.
Snjo Maar alleen als ze heel en heel saai is. Anders krijg jij de oppersaaie muts op of een van ons
Ik heb echt een beetje herfst/winter gevoel vanavond. De wind waait als een bezetene om mijn huisje heen. Klinkt eigenlijk best gezellig saai.
heb jij een vrijstaand huis dan? saai!
Nee zit in appartement, maar hoor toch aan beiden kanten de wind. Nog saaier eigenlijk dan een vrijstaand huis dus.
hoi saaie mutzzzen. ben ook weer van de partij
Verdarrie... ik heb weekend. Net de laatste dienst vd week gedraaid. Balen man. Wat moet ik nóú weer bedenken om de dagen door te komen... Naaah, werken is veel makkelijker, hoef ik niet zelf na te denken.

Is moe.

Morgen meer.

Dag lieve maisjes, koeliekoelie en koetshiekoe! En een kriebelkrabbel over jullie bolletjes.
Known to cause insanity in laboratory mice
Ikvinnetwelleuk dat ik tot baas gebombardeerd ben hoor (ben de topicreopener)...

Die gast gaat als het goed is morgen met de bus van 12 uur naar Reykjavík. Een plaats om te overnachten heeft hij al geregeld (met vriendelijke doch saai dringende duw van mijn kant af). Hij is

écht niet voorbereid en heeft ook de foldertjes die ik notabene net nog vanaf het vliegveld heb meegenomen, nog niet in gekeken.

Gelukkig moet ik morgen werken.
En nu maar lief gaan slapen hoor.
drukdrudruk....
Het is me gelukt, ik heb 'm nog net op tijd in de bus kunnen proppen. Hij had inmiddels al wel bedacht wat hij wilde gaan zien.
Ik heb me vast in m'n herfst/wintertenue gestoken.
Ik zie het Snjo een ijsblauwe avatar. Even wennen maar het staat je wel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven