Saai topic (als vervolg op Nijns topic)
zondag 9 augustus 2009 om 00:07
Goeie thuisreis, Maradijntje.
Zeg, heeft iemand enig idee waar broer uithangt? Ik wil 'm best wel weer een paar daagjes nemen, heur.
Deze, gewoon voor de saai: (jullie moeten hier nog even doorheen hoor, ik ben nog niet uitgeplakt... mèn zit zelfs de aanschaf van een kat te overwegen...)
Zeg, heeft iemand enig idee waar broer uithangt? Ik wil 'm best wel weer een paar daagjes nemen, heur.
Deze, gewoon voor de saai: (jullie moeten hier nog even doorheen hoor, ik ben nog niet uitgeplakt... mèn zit zelfs de aanschaf van een kat te overwegen...)
Known to cause insanity in laboratory mice
zondag 9 augustus 2009 om 08:58
kiekeboe lieve saaie mutzzzen
zo dat was weer soort van saai druk.vrijdagavond was saai,toen weer mogen werken en gisteren weer ff de hort op.was braderie en speelde weer wat saaie live-muziek.ook nog leuke saaie man ontmoet...dis wie weet word ut wel te saai voor deze topic en moet ik verhuizen naar iets anders?
nu beetje uit rusten en straks vanmiddag saai werken tot morgen ochtend vroeg.
@LVR leuk dat je vakantie zo vreselijk saai was zeg!!!!
@Lys,ik kwijl ook steeds bij die saaie poezeplaatjes
zo dat was weer soort van saai druk.vrijdagavond was saai,toen weer mogen werken en gisteren weer ff de hort op.was braderie en speelde weer wat saaie live-muziek.ook nog leuke saaie man ontmoet...dis wie weet word ut wel te saai voor deze topic en moet ik verhuizen naar iets anders?
nu beetje uit rusten en straks vanmiddag saai werken tot morgen ochtend vroeg.
@LVR leuk dat je vakantie zo vreselijk saai was zeg!!!!
@Lys,ik kwijl ook steeds bij die saaie poezeplaatjes
zondag 9 augustus 2009 om 12:24
maandag 10 augustus 2009 om 07:38
maandag 10 augustus 2009 om 07:51
Dez, saaie baan zeg, snap wel dat je je hier zo thuisvoelt.
Lys, is dat niet vervelend saai, dat gezoem bij je oor de hele dag? Ik dacht altijd dat het een nepbloem was in je haar, maar vind het heel leuk dat je de plaatselijke fauna ondersteunt met je flora.
Het gewone leven begint hier weer, Saaineus zij dank! Die school is nog een gemis, maar de NSO 2 dagen per week beschouw ik ook al als godsgeschenk.
En dat getrut over een paar wasjes, dames toch! Ik draai er minstens 2 per dag, en horen jullie mij erover?
Alle saais toegewenst vandaag.
Lys, is dat niet vervelend saai, dat gezoem bij je oor de hele dag? Ik dacht altijd dat het een nepbloem was in je haar, maar vind het heel leuk dat je de plaatselijke fauna ondersteunt met je flora.
Het gewone leven begint hier weer, Saaineus zij dank! Die school is nog een gemis, maar de NSO 2 dagen per week beschouw ik ook al als godsgeschenk.
En dat getrut over een paar wasjes, dames toch! Ik draai er minstens 2 per dag, en horen jullie mij erover?
Alle saais toegewenst vandaag.
maandag 10 augustus 2009 om 09:20
maandag 10 augustus 2009 om 16:39
maandag 10 augustus 2009 om 19:58
Saaie houding Does maar volgens mij ben je niet de enige (anders zou ik wel kunnen stoppen met mijn baan).
Vandaag was mijn stagiaire begonnen, tegen lunch tijd had ik al een droge keel van het vele praten (en toen stikte ik ook nog bijna in m'n boterham met hagelslag).
Heb nog niet eens de helft van m'n werk af kunnen krijgen vandaag.
Vandaag was mijn stagiaire begonnen, tegen lunch tijd had ik al een droge keel van het vele praten (en toen stikte ik ook nog bijna in m'n boterham met hagelslag).
Heb nog niet eens de helft van m'n werk af kunnen krijgen vandaag.
Snjókorn falla, á allt og alla
maandag 10 augustus 2009 om 20:27