Saai topic (als vervolg op Nijns topic)

05-08-2009 22:28 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
We zijn veel te saai geweest, meer dan 3000 saaie berichten gepost. Moeten we van de engelen een nieuw saai topic openen.

Nou, bij deze dan.

SAAI TOPIC; HET VERVOLG

Snjókorn falla, á allt og alla
Ik zit ook klaar voor de buis voor die twee programma's. Hoef ik even niet intelligent te doen
Lekker, hè?
Known to cause insanity in laboratory mice
Me like it a lot
Ik vuulde mei nie goeoe...

heerlijk die Benelutomo!
Benelutomo
Ik vraag me af wat er benelux aan is. Belgie en Nederland. Er komt toch niemand uit luxemburg of wel?
In Lu kijken ze heel chagrijnig, de hele dag. Ben er op vakantie geweest dus ik kan het weten. Mijn meneer vond de vrouwen daar helemaal niet leuk er uit zien zei hij. Dus het zit zo: de Lu meiden mochten net als de BeNe's auditie doen maar waren allemaal te lillek voor dit hoogwaardige programma!
Whahahaha MaraMijn ik geloof je uitleg direct!
Nou, ik ga zometeen naar criminal minds kijken. Heb ik tenminste een goede reden om slecht te slapen....

Ik slaap vannacht dus gewoon in de logeerkamer hoor.
Oke in de logeerkamer, weltrusten voor straks en veel plezier met Criminal minds!
Jammer, heb het modellen gedoe niet kunnen zien.

Heb ik wat gemist?

Boekje van Mara ken ik ook, paar weken geleden gelezen. Erg vermakelijk..alleen op het laatst weet je het wel. Het is zeg maar net iets te lang.

Project Catwalk heb ik helemaal niet gevolgd, dus ook niet leuk nu.
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
Laffieke, PR is een nieuwe serie! Jump right in, zeg maar!
Oh ok..het is pas begonnen? hihi
Trouwens, even jullie advies als 't kan.

Ik zat dus wat over en weer te mailen met twee mannen. Maar ik vind ze echt niets...dus ik heb ze genegeerd de afgelopen dagen. Gewoon geen zin in meer. Ook geen zin om beleefd ineens out of the blue te zeggen dat ik het niets meer vind, terwijl ik eerst zo enthousiast was. En nu komen dus de mailtjes van: 'waren de foto's echt zo erg?' en 'en toen was het stil?????'

Gatver. Gewoon blijven negeren, of wat zal ik doen?
Ja! Eerste aflevering, en ze zijn pas net aan het werk gezet: create a red carpet look, which is really innovative and portrays your unique point of view. Ofzo. Zeg maar.
quote:La Vie en Rose schreef op 14 september 2009 @ 21:43:

Ik zat dus wat over en weer te mailen met twee mannen. Maar ik vind ze echt niets...dus ik heb ze genegeerd de afgelopen dagen. Gewoon geen zin in meer. Ook geen zin om beleefd ineens out of the blue te zeggen dat ik het niets meer vind, terwijl ik eerst zo enthousiast was. En nu komen dus de mailtjes van: 'waren de foto's echt zo erg?' en 'en toen was het stil?????'

Gatver. Gewoon blijven negeren, of wat zal ik doen?Even regeltje aan wijden: "Nee hoor, niks persoonlijks, maar ik realiseer me dat ik toch nog niet toe ben aan daten. Succes verder!"
Of natuurlijk gewoondit linkje sturen.
PR hebben ze hier op het tweede net waar je apart voor moet betalen. Heb ik dus niet. Morgen dan maar aflevering gemist kijken. Op welke zender????
Haha... dat zou ik wel moeten doen, maar ik weet zeker dat ze het absoluut niet zullen begrijpen. Dat strookt namelijk totaal niet met hoe ik eerst overkwam. ( enthousiaste, open en gezellige mailtjes)

Shit. Ik haat dit soort dingen
quote:MissMara schreef op 14 september 2009 @ 21:48:

Of natuurlijk gewoondit linkje sturen.
quote:La Vie en Rose schreef op 14 september 2009 @ 21:43:

Gatver. Gewoon blijven negeren, of wat zal ik doen?Mijn (lullige) antwoord zou zijn: ik zou het zelf anders verwoord hebben maar de boodschap blijft hetzelfde....
Link staat op het topic wat er net over geopend is, Snjook, iets met realityfantv.com ofzo. Maar dat is zonder ondertieten. Dus misschien toch op rtlgemist.nl kijken.
quote:La Vie en Rose schreef op 14 september 2009 @ 21:50:

Haha... dat zou ik wel moeten doen, maar ik weet zeker dat ze het absoluut niet zullen begrijpen. Dat strookt namelijk totaal niet met hoe ik eerst overkwam. ( enthousiaste, open en gezellige mailtjes)

Shit. Ik haat dit soort dingen En, spelende vrouw, wat heb je nou geleerd?
Zoiets zou ook mijn idee zijn, Rozzy. Je kunt het zo knip-plakken van Mara, dat is een korte edoch duidelijke reactie.

Als je even wat laat horen, voelt het voor je zelf ook rustiger/beter.

Hoef je ook geen 'gatver' meer te denken.

Ik smeer 'm naar boven, ga lekker in bed PR kijken en dan lekker slapen.

Veel plezier nog!
Wat bedoel je precies snjo? Wat zou jij terug hebben geschreven?

Ik heb gewoon zin om chicken te zijn nu, even. Dit gewoon zo te laten (heel beschamend) en er voortaan van te leren.

En trouwens, ik haat het als ze desperate gaan doen. Als ik geen antwoord meer krijg dan is het voor mij duidelijk. Never nooit dat ik dan nog zou mailen van: 'Zijn mijn foto's zó erg?'

Ik zeg gewoon ook niets meer dan. Simpel toch.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven