Saai topic (als vervolg op Nijns topic)
dinsdag 8 september 2009 om 21:45
dinsdag 8 september 2009 om 21:47
Pweeeeet!
Gaat echt de goede kant op. In de loop vd dag loopt de druk in mijn hoofd op en mijn conditie is -2 (was 0), dus snel moe. Maar de echte klachten zijn eigenlijk wel zo goed als weg.
Roooozzzie, heb jij een schoon jamaatje voor me?
(tering wat doe jij in vredesnaam? Voor half negen het huis aan kant! - en mij daar een slecht gevoel mee aanpraten- Wat dacht je van lekker uitslapen?)
Gaat echt de goede kant op. In de loop vd dag loopt de druk in mijn hoofd op en mijn conditie is -2 (was 0), dus snel moe. Maar de echte klachten zijn eigenlijk wel zo goed als weg.
Roooozzzie, heb jij een schoon jamaatje voor me?
(tering wat doe jij in vredesnaam? Voor half negen het huis aan kant! - en mij daar een slecht gevoel mee aanpraten- Wat dacht je van lekker uitslapen?)
Known to cause insanity in laboratory mice
dinsdag 8 september 2009 om 21:47
quote:La Vie en Rose schreef op 08 september 2009 @ 21:45:
Ik verveel me nu echt. Klik overal hysterisch op. Niets.
Voel me intens saai, elke vezel in mijn lichaam ademt saaiheid uit. Zo erg dat het gaat stinken in de kamer.
Wat moet ik nu toch doen??????????????Snel: geurbrandertje aan! Stinkende saaiheid is wel zoooo goor.
Ik verveel me nu echt. Klik overal hysterisch op. Niets.
Voel me intens saai, elke vezel in mijn lichaam ademt saaiheid uit. Zo erg dat het gaat stinken in de kamer.
Wat moet ik nu toch doen??????????????Snel: geurbrandertje aan! Stinkende saaiheid is wel zoooo goor.
Known to cause insanity in laboratory mice
dinsdag 8 september 2009 om 21:52
Djiezus Kraaist man. Je bent al lang ziek, of niet? Is het dé griep?
Ja hè, ja hè..! Geef maar toe.
Ik heb wel een schoon jamaatje voor je hoor kind. Ik wil je ook wel in bad doen enzo..vind ik best leuk, ben erg zorgzaam van me eiguh.
Ja, en dat van dat schoonmaken. Kijk, ik was dus ook ziek in het weekend (nee, niet dé griep) en ik heb hele dagen stinkend op de bank gehangen en natuurlijk niets gedaan. Dus vanmorgen was 'ie d'r eindelijk: mijn opruimkick (daar had ik op gewacht, 't mot natuurlijk gaan) Nou goed, daar ging ik. En dat alles voor kwart voor negen 's ochtends. Best leuk.
Ja hè, ja hè..! Geef maar toe.
Ik heb wel een schoon jamaatje voor je hoor kind. Ik wil je ook wel in bad doen enzo..vind ik best leuk, ben erg zorgzaam van me eiguh.
Ja, en dat van dat schoonmaken. Kijk, ik was dus ook ziek in het weekend (nee, niet dé griep) en ik heb hele dagen stinkend op de bank gehangen en natuurlijk niets gedaan. Dus vanmorgen was 'ie d'r eindelijk: mijn opruimkick (daar had ik op gewacht, 't mot natuurlijk gaan) Nou goed, daar ging ik. En dat alles voor kwart voor negen 's ochtends. Best leuk.
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
dinsdag 8 september 2009 om 22:01
quote:Lys schreef op 08 september 2009 @ 21:59:
Hier ook geen mexicaanse... haven't seen any sombrero's around...
Vette voorhoofdsholteontsteking en daarbijkomend: het vergaan en uitsnuiten van hersencellen.
LOL
Maar klote joh..echt heel naar. En het duurt zo lang! Heb je geen meds o.i.d?
Hier ook geen mexicaanse... haven't seen any sombrero's around...
Vette voorhoofdsholteontsteking en daarbijkomend: het vergaan en uitsnuiten van hersencellen.
LOL
Maar klote joh..echt heel naar. En het duurt zo lang! Heb je geen meds o.i.d?
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.