Saai topic (als vervolg op Nijns topic)
zondag 6 september 2009 om 16:52
Ik ga een soepje maken met allerlei groenten en ik doe er lekker wat kipreepjes in. Of ik hou het wat lichter met enkel wat groenten. Ben ik nog niet helemaal over uit.
Moet ook even wennen aan enkel vrouwen. Voor het spel is het geweldig. Want het kan een wespennest zijn een stel vrouwen bij elkaar zeg.
Moet ook even wennen aan enkel vrouwen. Voor het spel is het geweldig. Want het kan een wespennest zijn een stel vrouwen bij elkaar zeg.
zondag 6 september 2009 om 16:54
Het doet gemeen zeer. Heb er nu een ijskoud washandje op liggen. Is wel lekker.
LaVie: dat dacht ik ook, zelf uitzuigen in je nek gaat echt niet.
Heb wel net een angel uit m'n kleren gevist (had ik er blijkbaar al uitgekregen zonder dat ik het wist).
Ik zat net dus heel lief een boekje te lezen op het balkon toen ik iets voelde kriebelen in m'n nek. Toen ik het probeerde weg te jagen prikte het.
LaVie: dat dacht ik ook, zelf uitzuigen in je nek gaat echt niet.
Heb wel net een angel uit m'n kleren gevist (had ik er blijkbaar al uitgekregen zonder dat ik het wist).
Ik zat net dus heel lief een boekje te lezen op het balkon toen ik iets voelde kriebelen in m'n nek. Toen ik het probeerde weg te jagen prikte het.
Snjókorn falla, á allt og alla
zondag 6 september 2009 om 16:55
Het zit bij mij in de familie aan moederskant. Van COPD tot een lichte vorm van hooikoorts. En alle verdere vormen daartussen. Ik ben voor de gekste dingen allergisch. Dat is wel meer geworden in de jaren, maar ik heb nog mazzel. Ik heb geen voedselallergie. Toen ik geboren werd heb ik wel hypoallergeen babyvoeding gehad. Was nog in de ontwikkelfase bij Nutrilon geloof ik. Ik was een van de eerste baby's die dat kreeg en tevens dus test kees!. Want ik kon niet tegen koemelk en borstvoeding geven ging niet.
zondag 6 september 2009 om 16:56
Lekker hoor. Met vermicelli erin, en maggi en een kloddertje sambal, yammie.
Ja, ik moet er sowieso nog even inkomen. Weer alle karakters en namen leren kennen. Kijk het echt elk jaar trouwens..vind het echt een leuk programma, zou zelf wel mee willen doen ook
Ja, ik moet er sowieso nog even inkomen. Weer alle karakters en namen leren kennen. Kijk het echt elk jaar trouwens..vind het echt een leuk programma, zou zelf wel mee willen doen ook
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
zondag 6 september 2009 om 17:02
zondag 6 september 2009 om 17:05
zondag 6 september 2009 om 17:09
zondag 6 september 2009 om 17:19