Saai topic (als vervolg op Nijns topic)

05-08-2009 22:28 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
We zijn veel te saai geweest, meer dan 3000 saaie berichten gepost. Moeten we van de engelen een nieuw saai topic openen.

Nou, bij deze dan.

SAAI TOPIC; HET VERVOLG

Snjókorn falla, á allt og alla
Wat voor soep ga je maken Doeske?
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
Ik wil ook een rijtje postings van messelluf
Ik ga een soepje maken met allerlei groenten en ik doe er lekker wat kipreepjes in. Of ik hou het wat lichter met enkel wat groenten. Ben ik nog niet helemaal over uit.

Moet ook even wennen aan enkel vrouwen. Voor het spel is het geweldig. Want het kan een wespennest zijn een stel vrouwen bij elkaar zeg.
Het doet gemeen zeer. Heb er nu een ijskoud washandje op liggen. Is wel lekker.

LaVie: dat dacht ik ook, zelf uitzuigen in je nek gaat echt niet.

Heb wel net een angel uit m'n kleren gevist (had ik er blijkbaar al uitgekregen zonder dat ik het wist).

Ik zat net dus heel lief een boekje te lezen op het balkon toen ik iets voelde kriebelen in m'n nek. Toen ik het probeerde weg te jagen prikte het.
Het zit bij mij in de familie aan moederskant. Van COPD tot een lichte vorm van hooikoorts. En alle verdere vormen daartussen. Ik ben voor de gekste dingen allergisch. Dat is wel meer geworden in de jaren, maar ik heb nog mazzel. Ik heb geen voedselallergie. Toen ik geboren werd heb ik wel hypoallergeen babyvoeding gehad. Was nog in de ontwikkelfase bij Nutrilon geloof ik. Ik was een van de eerste baby's die dat kreeg en tevens dus test kees!. Want ik kon niet tegen koemelk en borstvoeding geven ging niet.
Lekker hoor. Met vermicelli erin, en maggi en een kloddertje sambal, yammie.

Ja, ik moet er sowieso nog even inkomen. Weer alle karakters en namen leren kennen. Kijk het echt elk jaar trouwens..vind het echt een leuk programma, zou zelf wel mee willen doen ook
Dat doet zeker gemeen zeer. Mooi dat de angel eruit is. Dat scheelt al wat. Al is het kwaad eigenlijk al geschied. Djees Snjo had je die wespen niet kunnen waarschuwen? Gij blijft uit mijne buurt zodat ik rustig mijn boekske kan lezen?!
Hmm, dan zal het wel een bij geweest zijn, als die angel eruit is?

Wespen doen dat niet.

Maar wat raar..bijen zijn helemaal niet zo gemeen dat ze uit zichzelf zo prikken. Misschien had je wel de verkeerde parfum op Snjo
Ik had niet eens parfum op (had ik misschien dus wél moeten doen). Als het goed is ben ik niet allergisch (niet dat ik weet in ieder geval) maar toch even in de gaten houden of ik geen vreemde reacties hierop heb/krijg.
Het schijnt hier in Nederland een plaag te zijn. Omdat er geen echte winter is geweest hebben een heleboel wespen het overleefd. Waardoor de aantallen dit jaar groter zijn dan gebruikelijk is.
Het boek heet trouwens in koele bloede. Zou dat er iets mee te maken kunnen hebben??
Heel verstandig dat je het in de gaten houdt Snjo. Zeker omdat het in je nek zit. Je weet nooit!
Nou, van mij mag het nu even een paar nachten flink vriezen. Zijn we ook weer van dit ongedierte af.
Rode vlag....dat hebben de wespen ook gelezen en ze hebben de opdracht iedereen die dat boek leest te steken. Ongeacht of het een man of vrouw is. Steken die hap. Het een groot complot Snjow. En jij bent daar de dupe van...
En nu?? Ik ben net in het boek begonnen. Moet ik het dan maar weggooien?? Vind ik ook zo zonde.
Huh, maar deze afgelopen winter was juist heel koud toch! Of heb ik het nu mis? Ik kan me echt hele erge vriesdagen herinneren..

Hahah snjo, dan moet het je boek geweest zijn wat de bij getriggerd heeft
Kennelijk is het toch niet lang genoeg geweest LaFie.

Boek houden maar lekker binnen lezen. Gewoon tijdschrift mee naar buiten nemen. Kun je eventueel ze van je af meppen ook.
Oh, ik zie nu dat er nog wel mannen aankomen..bij ER.
Ik zit op het verkeerde topic wat deze opmerking betreft trouwens..
Bij de afkorting ER denk ik aan Emegency Room (expeditie Robinson wordt hier niet uitgezonden)...
Ik ga m'n boek weer lezen. Mag de balkondeur wel open staan???
Ja, ik eigenlijk ook snjo.. Maar geen zin om het helemaal te typen

Jammer dat het daar niet uitgezonden wordt, tis echt heel leuk!

Maar je kan het ook op internet bekijken. Mocht je het willen zien..
Je mag hier van mij best over ER typen hoor LaVie en Snjo lekker lezen met balkondeur open is wel erg fijn. Pas op voor die gemene steekbeessies.
kiekeboe,heb een dutje gedaan.nu wat eten en straks de hort weer opeerst ff naar afscheidsfeestje van collega en dan nachtdienst met ut ondje
Kiekeboe Dez, dutjes zijn saai maar wel erg lekker. Dit lees je later vast maar wil je een hele fijne avond wensen en alvast een goede ronde voor de nachtdienst met hondje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven