Saai topic (als vervolg op Nijns topic)

05-08-2009 22:28 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
We zijn veel te saai geweest, meer dan 3000 saaie berichten gepost. Moeten we van de engelen een nieuw saai topic openen.

Nou, bij deze dan.

SAAI TOPIC; HET VERVOLG

Snjókorn falla, á allt og alla
Trusten maisjes.

Ik ga ook mijn mandje opzoeken.

Mrrrrauw!
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
Lys, gefeliciteerd met het succes van je nieuwe topic. Vanavond ga ik daar weer verder.
Hai saaierds.

Vandaag ga ik dan eindelijk soep eten

Oh en Des...je bedoeld die schelpvormen dus. Aha! Leuk.. en wat ga je daar in bakken dan?

Lyzzzzzard, hoe is het snot gehalte vandaag?
Ik wil ook soep, maar ik eet een zelfgemaakte zalmsalade vanavond. Ik verheug me wat dat betreft wel weer op de winter, ben gek op soep. Soup & I are pals!

Snot? Welk snot?

Even serieus: ik geloof dat mijn snotgehalte zeer laag is. Ik kan zo goed als door de neus ademen.

Andere topic is leuk, maar hier slaat het echt ergens op. Met Snjookie en haar bij zou ik me al uren kunnen vermaken. Hier past het in 'ons verhaal', zeg maar.

Ik wil deze ook even hier plakken: wie herkent zich hierin?

Known to cause insanity in laboratory mice
Ik ga lekker soto soep maken en dus ook eten. De kippenbouten staan al te pruttelen in de pan. Heerlijk, ik ben ook dol op soep.

Je kitty is trouwens erg grappig Maar of ik mezelf er in herken?

Ik ga zo denk ik ook nog maar even wat in elkaar flansen.. I iz boreded. Whut'z new?
My boss haz no money. Ik moet school/cursussen zelf betalen...

Ik eet vanavond ook soep (issue van de dag). Het restje van maandag, ga weer gymles geven en ben pas om 18 uur klaar.

Het is een pittige tomatensoep (met rode peper).
ik ga ook tomatensoeppie maken.staat te pruttelen,jummiejummie

LVR ik kan er van alles in maken;vistaartjes,mousse maar ook salade om het leuk te presenteren en zelfs ijs.das nou ut leuke van deze vormen.

ze kunnen voor bakken, warme en koude gerechten gebruikt worden.
Goedemiddag ladies,

Ik zit nog in de verkoudenfase (met dichte neus, keel, hoofd vol watjes enzovoorts). Dus ziekenboegbed hoeft nog niet. Dat scheelt weer!

Soepjes zijn jammie. Al had ik van de week een soepje die ik niet lekker vond. Maar dat zal aan mijn smaakpappillen liggen. Ik proefde niets van wat ik at en wat ik wel proefde was niet lekker. (en de soep was niet bedorven of mislukt ofzo)

*Ziet Dez allerlei lekkere dingen koken met vormpjes en dan heerlijk presenteren aan de menschen die komen eten.

Ik doe coersussen en trainingen altijd op kosten van de baas. Best aardig van hem. My is blij met baas! Ik herken me dus in Lys dr plaatje.
Ik ben ook wel blij met mijn baas hoor. Ik krijg wel altijd vrij (en omdat ik naar NL ga ook nog een paar daagjes extra).
Jeetje, nu jij ook al Does? Gaat lekker hè...

Ik haat het ook om soep (of iets anders) te eten als ik verkouden ben, je proeft dan niets en dat is saaaaaai.

Oh ok, ik vatte dat plaatje iets anders op. Ik interpreteerde bozz als het baasje van de kat, niet baas van werk. Hm, lamaar.

Des, dat klinkt wel leuk ja.. het zijn mooie schelpen. Ook leuk om een zeepje in te leggen ofzo.
Nou ja! Iedereen reageert behalve onze Deztunnie, die een tijdje terug een topic opende dat haar baas haar opleiding gaat betalen....

Voor de duidelijkheid: Dezzzzz, Iz madeded it four yu!

*heeft zeer studieontwijkendgedragvertoont en moet nu echt aan de slag*
Truc voor soeppie is hem dan extra zout te maken of tikkie meer pikant dan (ik) normaal doe. Dan lijkt het heeeeeeeeeel wat. En smaakt het toch nog.

LaVie het is bij mij het gebruikelijke niesproesthoestje omdat de seizoenen wisselen. En zolang ik nog geen koorts krijg of een bonkende kop is het prima te doen. Dus ben ik niet ziek!!!! Maar lief van je hoor

Hup aan de gang jij Lys....anders moet ik even bellen ))))
Hhhh saaie zuipschuit die Lys....en dan balen dat je wakker wordt met een kater
saai topic

Tot later saaie mutzen.....eetze, werkze, slaapze, studeerze als het maar saai is Tot later... *zwaait naar alle saaierds.
*komt even haar hart luchten; We hadden bijna een dooie patient vandaag...

Patient moest bij de cardioloog een loopbandtest doen vanwege pijn op z'n borst (deze tests doen we iedere week in onze oefenzaal), krijgt hij, terwijl hij aan het lopen is, een hartaanval. Kon per ambulance naar het academisch ziekenhuis afgevoerd worden alwaar hij slechts een half uur later al gedotterd werd.

Het houd je alert, en dan besef je nog maar weer eens hoe belangrijk deze loopbandtests eigenlijk zijn. Maar schrikken was het wel.
Djeez Snjo dat is behoorlijk schrikken en zeker niet saai! Pfft. Heb ooit eens 2x moeten reanimeren, dat vergeet je nooit.
Ik was blij dat we niet hoefden te reanimeren (heb ik 1 x moeten doen maar die patient was niet meer te redden).

Het was, nu alles goed is afgelopen, wel een goede oefening. Werkt de telefooncirkel en hoe snel zijn de opgeroepen mensen op de goede plek.

Er was ook geen paniek, de patient zelf was ook vrij rustig (of hij nou niet besefte wat er precies aan de hand was of dat hij berustte is de vraag maar alles liep echt op rolletjes).
Jee Snjookert, dat is niet niks.

Fijn dat het paniekloos ging en dat alles 'soepel' verliep.

Lijkt me toch ergens ook een geruststelling voor een volgende keer.

Ik heb geen idee hoe ik zou reageren.

Mijn moeder is eens zeer onwel geworden bij mij thuis (had net een stent gekregen) uiteindelijk -lang verhaal- ( reageerde ze nergens meer op. Ik vond mijzelf verbazend kalm, eerst met natte lappen in de weer en uiteindelijk heb ik haar in het gezicht geslagen (niet te hard en zou ik onder andere omstandigheden nooit doen. Ben een engel als het op mijn mamsie aankomt. Echt.) en toen maar de ambulance gebeld. Eenmaal achter de rug had ik slappe knieën en ging mij hart als een razende tekeer.

Ik ga er vanavond eens lekker vroeg in, denk ik.

Mijn verleidelijke bedje begint al zachtjes te roepen: Joehoe, ik ben fris en fruitig,,, kom maar ruiken en voelen...

Ze vind het altijd zo gezellig als ik op haar kom liggen.

Het is een lief bedje.

*roept naar boven: Kom er zo aan, lieverd*
zooo Snjo dat was spannend zeg...pphfff.

ik had ook geen saaie dienst; 1client die tot 2x uit zn naad ging,met een flinke dosis agressie.dus ook weer 20 min schrijfwerk erbij gehad.(agressiemeldingen)

nu heb ik mn glaasje rose wel verdiend.ojaaa mn baas betaald mn opleiding niet,maar de reintregratietoestand.daar hoef je "alleen maar " gronisch ziek voor te zijn.
sorry.... verkeerd begrepen, Dez.
Als er zoiets vervelends gebeurt, heb je helemaal geen tijd om in paniek te raken. De stress komt er naderhand uit.

Goh Lys, heb jij ook zo'n pratend bed. Handig he.

1 van de katten is super speels nu (is al wel bijna 6 jaar hoor), zit in mijn luie stoel haar staart achterna en is hardstikke druk met een schoenveter. Loopt daar mee te slepen alsof ze er voor betaald krijgt. Echt humor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven